Přejít na obsah

cukání motoru 1.9 SDI


Doporučené příspěvky

Čau škodováci,mám zatim menší problém s moji f1 sdi.Jednou při cestě po horách,kde jsem plně naloženej šlapal na plyn jako divej a najednou se ozvala jakoby rána,auto přestalo na sekundu táhnout,skoro bych řekl,že mělo snahu chcípnout a z motoru bylo slyšet na deset sekund podivně bouchání. Po kontrole jsem nic nezjistil a potom už normálně dojel domů cca dalších 50km.Od té doby se občas stane to samé a dnes ráno po nastarování šel motor na tři válce.Po šlápnutí plynu se vše vzchopilo a jezdí to normálně.Mám před měsícem vymenen filtr paliva,vzduchu,olej.Nestalo se Vám to už někdy ? Rozvody jsou dělané před 30 tisíci a na pohled je řemen v pořádku. Auto má najeto 144000km.

Editováno: , autor: hornobrizak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Prohledal jsem celé forum ale nikde jsem to tady nenasel tak píšu . Při jízdě na jakýkoliv kvalt snad kromě jedničky u ní jsem to zatím nezaznamenal mezi 1800 a 2100 otáčkami auto cuká jako by ten kvalt byl vyšší než by tam měl být jako by se auto začalo dusit nad 2100 to přestane dělá to hlavně v tahu i do mírného kopce na rovině jen když plyn přidávám hodně pomalu je to také cítit ale jen 4 a 5 kvalt na 5 tku pod 90km/h už se takřa nedá jet děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

ahoj,

mám problém - mam fabii I,r.2000 1.9 SDi,najeto 220tkm,

dneska jsem celý den jezdil a po nastartovaní na další jízdu mi málem chcípnul motor,při řazení nahoru mi cuká motor...jako by nedokázal pobrat ten další kvalt,něco jako kdyby dochazala pomalu nafta a cukalo to...mechanik zběžne po telefonu řekl že by to mohlo být nekvalitní naftou ale to bych neřekl zase já protože jsem na to najel už 600 km a pořád mám v nádrži ještě čtvrtku...nevím jestli to na to bude mít nejaký vliv ale dnes jsem montoval v serisu nové radio jestli to muže být tim nebo ne jestli to nebere více výkonu...nvim....zkrátka to cuka a škube nevím si s tím rady a jsem z toho na prášky :(

jestli máte nekdo nejakou zkušenost prosím napište,moc díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to nejak vyřešil...dotankoval jsem trochu nafty u OMW aby se krapet zředila ta puvodni,no a vzal jsem to na dalnici a pořadnej jsem to protáhnul,asi tam bylo někde neco ucpanyho a asi jak se tam vytvořila větší průtočnost paliva tak se ten bordel asi pohnul a motor zase jde jak má,snad to bylo tím...každopadně za chvilku jdu měnit olej tak řeknu serv.at se na to podíva taky...

diky za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pánové,cukání pokračuje...mel jsem to v servisu,menil jsem olej,olej.filtr,vzduchovej filtr a palivovej filtr,menila se hadička nejaka k egr ventilu a nejakej snímač rychlosti či čehosi...mechanikovi to necukala ael me jo...protahnul jsem to opet n dalnicic a pak celej den nic ale rnní startování a je to opet tady...říkal že další možnost je výměna naftovýho čeprpadla a ventily ale to je dost penez a do toho auta už nema cenu cpat...nevim co s tim je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ahoj škodováci,

 

mám Fabii I,r.v. 2000, 1.9. SDI, najeto 220tkm,po výměně olejů,rozvodů atd...

 

Tíží mě problém s cukáním motoru,tento problém se vyskutuje při rozjezdech a celkove v nízkých otáčkách,je to takové škubání cukání,když jedu za někým např. 40km/hod s trochou plynu na 3.stupeň tak mi auto začne hrozně cukat jako by měl chcípnout motor,ale naopak zase při vetší rychllosti a více plynu motor přede jako kočka. Vliv na cukání nemá ani teplota motoru,cuká stejně jak studený tak zahřátý. Objevil jsem,že když vezmu auto na dálnici a protáhnu motor na tech 160km/hod a pak jedu opet tak jak jezdim tak cukání zmizí,ale když zase motor vypnu a po nějáké chvíli,cca 10 min. ho zapnu tak cukání jede nanovo...

 

Před několika měsíci jsem měnil autoradio,nyní mám BLUPUNKT,stalo se to,že po výměně to začlo cukat,tak první mě napadlo že to bude radiem,ale pak jsem to hned vyloučil tou jízdou po dálnici...

 

Řešil jsem to s několika mechaniky,jeden řekl, že to může být špatným palivem,tak tím to neni to jsem zjistil...měnil se palivový filtr.olejový,vzduchový a pak se štelovalo něco s ventily a s EGR ventilem...

Další mě napadlo,že by se třeba nemohla skousnout řídící jednotka s radiem...

Koukal jsem pod kapotu,již při nějákem problému a jednotka byla utržené z rámečku ( rámeček prasklý ) následně jsem jednotku stáhnul plastovými páskami a ten problem co jsem měl se vyřešil,nicmeně cukání stále přetrvávalo.

Taky mě napadlo,že by to mohlo být nějákymi přepálenými pojistkami,ale pod víkem pojistek jsem nic nenašel...

 

Auto bylo na diagnostice a ta hlásila samé hovadiny,že je auto 4x4 a podobně,zkrátka nesmyslné věci...

 

Poslední variantou je výměna palivového čerpadla,ale vzhledem k stáří vozu,najetým km a celkově to nepřichází v úvahu...

 

Kdo má nějáké nápady,jak tento problém vyřešit,prosím poradte,mockrát děkuju.

 

Honza

post-80537-0-43401000-1372264107_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...