Přejít na obsah

honzikkk menglikkk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    83
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli honzikkk menglikkk

  • Narozeniny 11.9.1989

Návštěvy profilu

1 097 zobrazení profilu

Oznámení honzikkk menglikkk

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. ahoj, mám najeto 227 tkm, fabie I,r.2000, 1.9Tdi, spotřeeba od 3,7 - 4,5
  2. Ahoj, měl jsem ten samý problém, také mám v platě repro tak jako ty, otevíral jsem kufr a vždy se mi zaseklo plato o ty packy,které to měli držet, zkoušel jsem to řešit zakrácením šnůrek co ti drží samotné plato,ten problém byl vyřešený než se šnurky opet povolili,tak jsem šel na to po staru,vzal jsem kus drřevěné tříšky a oddělal jsem ten tapec co přiléha k levému boku,je tam přístup k levým světlum a levém zadnímu navíjči pásu,je tam vidět rovnou holá kasle - podbeh - dal jsem to tam tak,aby se to zašprajcovalo o ten blatník a celou tu plastovou podpěru jsem zvedl,tím se to zase dostalo do správného uhlu a plato drží zase krásně jak má samozřejmě,kdo by měl lepší radu sem s ní fabia r.2000, 1.9 sdi
  3. ahoj,mám problém, mam fabii I,r.2000,1.9Sdi mám problém se zacvaknutím pásu,při navynutí pásu a následném zacvaknutí nejde zacvaknout,bezpečností kolíček který má zajet do pásu poté co tam pás zajede je vycvaknutí jíž před tím a nevrací se zpět...musím to řešit tak,že zmáčknu ten čudlík,jako bych se chtěl odpoutat,aby ten čudlík zajel zpět a mohl jsem tam dát bezpečně pás.. lze ten aparát nějak rozebrat abych se do toho podíval ? Nebo vyměnil za aparáty za zadní ? díky
  4. Tak a je to,byl jsem dneska na diagnostice a ta kupodivu nic nehlásila,žádná chyba nic..pak se ale odpojil kabel aby se to zase uklidilo a když byla snaha nastartovt tak se pootočilo klíčkem do 1.polohy a kontolka žvahení nikde..tak se vyměnilo čidlo nebo snímač žhavení a auto šlape jako hodinky,cukání je pryč,je to divný...ale jetli to bylo tímhle nebo se to ojeví někdy v budoucnu znova kdo vi..každopadně tedka mám klid a snad dlouho bude
  5. aha aha no to by mohlo bejt ono...na diagnostiku to vezu tam,kde mi montovali rádio tak se jim tam o tom zmínim a snad to pomuže
  6. díky snad jo,řešim to už delší dobu,ale pořád nic..
  7. jo tak to jo,tyhle zkratky neznam tam to pujde v uterý no tak jem zvedavej jestli se tam neco najde,skusim ten pročištovač potom
  8. dělal to specialista na elektroinstalace a elekktro jako takové v aute takže znalec ale rádio jsme vyloučili,možná jen shoda náhod ale kdo ví...spíš me vrtá hlavou,že když to protáhnu po dálnici tak je to pak ok,to bude problém jinde..
  9. no právě to jsem slyšel tak že rádiem to nebude,ale od té doby co jsem ho tam nechal namontovat tak to blbne,baterka a vše okolo i je v pořádku,není stara,je tam od listopadu
  10. Nicméně sjem si prohlídnul to video,sice v nj expert nejsem ale nějak by se to dohromady dalo a opravdu to za zkoušku stojí..
  11. Vstřikama to nebude,ty jsou dobrý,byly vyčištěný a celá palivová soustava včetně nádrže propláchnutá... Spíš mi nejde do hlavy,proč to přestane blbnout jen poté,co to protáhnu na dálnici cca 5 - 8 km pod plnym kotlem...další možnost byl nějkej snímač přívodu paliva nebo tak něco,ten byl teda k.o. už prej před tím,ale po výměně to problém nevyřešilo...dostal jsem aditiva do nafty a taky to pořád blbne...nevim čím co muže bejt... Může to bejt možná tím,že tam mám lepší rádio a řídíci jednotka to neutáhne nebo se to nejak nepohodne,přece jen to je už 13 let staré auto..v uterý to vezu znova na diagnostiku,ale myslím si že tam se toho moc nedozvím,napadlo mě možná nějaká pojistka,ale prošel jsem skřín a vše je ok až na 30ku pojistku,které se mi zdá tak troku na výměnu,nicmeně nevim k čemu tam je,je tam jedina...
  12. ahoj škodováci, mám Fabii I,r.v. 2000, 1.9. SDI, najeto 220tkm,po výměně olejů,rozvodů atd... Tíží mě problém s cukáním motoru,tento problém se vyskutuje při rozjezdech a celkove v nízkých otáčkách,je to takové škubání cukání,když jedu za někým např. 40km/hod s trochou plynu na 3.stupeň tak mi auto začne hrozně cukat jako by měl chcípnout motor,ale naopak zase při vetší rychllosti a více plynu motor přede jako kočka. Vliv na cukání nemá ani teplota motoru,cuká stejně jak studený tak zahřátý. Objevil jsem,že když vezmu auto na dálnici a protáhnu motor na tech 160km/hod a pak jedu opet tak jak jezdim tak cukání zmizí,ale když zase motor vypnu a po nějáké chvíli,cca 10 min. ho zapnu tak cukání jede nanovo... Před několika měsíci jsem měnil autoradio,nyní mám BLUPUNKT,stalo se to,že po výměně to začlo cukat,tak první mě napadlo že to bude radiem,ale pak jsem to hned vyloučil tou jízdou po dálnici... Řešil jsem to s několika mechaniky,jeden řekl, že to může být špatným palivem,tak tím to neni to jsem zjistil...měnil se palivový filtr.olejový,vzduchový a pak se štelovalo něco s ventily a s EGR ventilem... Další mě napadlo,že by se třeba nemohla skousnout řídící jednotka s radiem... Koukal jsem pod kapotu,již při nějákem problému a jednotka byla utržené z rámečku ( rámeček prasklý ) následně jsem jednotku stáhnul plastovými páskami a ten problem co jsem měl se vyřešil,nicmeně cukání stále přetrvávalo. Taky mě napadlo,že by to mohlo být nějákymi přepálenými pojistkami,ale pod víkem pojistek jsem nic nenašel... Auto bylo na diagnostice a ta hlásila samé hovadiny,že je auto 4x4 a podobně,zkrátka nesmyslné věci... Poslední variantou je výměna palivového čerpadla,ale vzhledem k stáří vozu,najetým km a celkově to nepřichází v úvahu... Kdo má nějáké nápady,jak tento problém vyřešit,prosím poradte,mockrát děkuju. Honza
×
×
  • Vytvořit nový...