aXerrr Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 Ahoj, neví někdo z Vás za co zvedají auto v servise? Mám doma klasický hydraulický dílenský zvedák a zvedal sem za ten rantl prahu ve vyznačených místech (zkoušel sem dát i kus dřeva mezi hever a rantl) a poprvé se mi rantl ohnul vzadu, ten mi v servise srovnali a teď se mi ohnul znovu a taky se mi ohnul ještě vpředu. Za co to tedy zvedají v servise? a za co vy? origo hever je jasnej, ten dosedá na tu plochu za rantlem. Citovat
jirkaK Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 v dobách, kdy jsem se chtěl k tomu ještě ohýbat, tam byla v plechu taková značka, kam to dát. Něco se změnilo ? Citovat
Ustecak21 Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 Taky jsem nad tím doumal, dostal jsem hever na kolečkách, samozřejmě že nemá rantl jako origo hever, tak jsem myslel co vzit puk, vyříznout do nej dražku a pak y to šlo ne? Citovat
jirkaK Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 no šlo by to s pukem, s kusem dřeva i třeba se starou botou Citovat
Ustecak21 Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 puk není marnej , dřevo ti praskne. V servisech tam taky maj takovy gumovy packy. Citovat
jozzi Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 No ja mam nalepeny narizly puk a je to perfektni reseni Citovat
libero Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 Za co to tedy zvedají v servise? ak myslíš 4-ramenným zdvihákom,tak sa dávajú pod prahy Citovat
aXerrr Vloženo 5. Duben 2013 Autor Vloženo 5. Duben 2013 (editace) No v servise když zvedají komplet auto, tak to asi práh neohne, když to zvedají za tu hranu, ale ten pojízdnej to ohýbá. Já to vyřešil tímto: http://www.cc-autodily.cz/uchyt-pro-zvedak Jsou to origo díly na Audi A3 a na oktu pasují parádně, teď se to zvedá jedna báseň a hlavně se nijak nemačká a neodírá práh Editováno: 5. Duben 2013, autor: aXerrr Citovat
aXerrr Vloženo 5. Duben 2013 Autor Vloženo 5. Duben 2013 Je to celkem drahé, ale zase už není nutné nikdy zvedat za práh. Ty body mohou použít i v servise místo zvedání za rantl prahu, takže se nemůže porušit jeho ochranná vrstva:) Citovat
panet Vloženo 14. Květen 2014 Vloženo 14. Květen 2014 Byl jsem v sobotu u známého v "garážovém" servise a zvedal mi celou O2 za prahy a no problem. Doma jsem dnes přehazoval kola, tak jsem poprvé použil pojízdný zvedák a zvedal za prahy, tam kde jsou šipky. Udělal jsem si na něj destičku asi 10 cm dlouhou, na horní straně 4 mm nějaké tvrdé gumy. Předek v pohodě. Zadek když jsem zvedal, tak se zvedala snad celá půlka auta, řekl bych subjektivně, že to šlo hůž než předek a mám onutý plech i prohnutý práh... Takže druhý dadní kolo se zvedalo za nápravu, což jsem původně nechtěl, pač se to nemá. Citovat
Laďan Vloženo 16. Květen 2014 Vloženo 16. Květen 2014 Pojízdný hever je třeba dát blíž ke kolu, tam je plech zdvojený a vydrží. Ke značkám se dává origo hever, který se opírá na zesíleném místě o práh, ne o plech. Citovat
panet Vloženo 16. Květen 2014 Vloženo 16. Květen 2014 Pročetl jsem všechno možný a závěr byl, že u O2 stačí použít "běžné" body pro zvednutí, že O2 má pevný prahy. Ach jo. Díky za info, příště to zkusím teda posunout nebo to budu zvedat za něco jinýho. Citovat
Ustecak21 Vloženo 25. Červen 2014 Vloženo 25. Červen 2014 používám puk a hydr, hever na kolečkách, na puku mám asi 1cm drážku na práh to hezky sedne. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.