Ady2410 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Sice o tom neuvažuji, ale dala by se dovézt Škoda Rapid pro Indii do ČR? Bylo by to komplikované? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 echm , asi pokud si najdeš nějakou firmu ktera se zabyva dovozem věci z azie tak ne ,ovšem mam dojem že by byl problem s homologaci , indicke , a respektive činske motory nemuseji spnovat euro normy , proto tam taky hlavně rvou 1.6 a nejsem si dvakrat jist zda by to u nas prošlo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ady2410 Vloženo 14. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 echm , asi pokud si najdeš nějakou firmu ktera se zabyva dovozem věci z azie tak ne ,ovšem mam dojem že by byl problem s homologaci , indicke , a respektive činske motory nemuseji spnovat euro normy , proto tam taky hlavně rvou 1.6 a nejsem si dvakrat jist zda by to u nas prošlo . 1,6 MPI byla tuším ještě v O2 po fl., takže nejmíň EURO 4 to mít musí... mimochodem, při diskusi o Fabii sedan a oblibou starších lidí jezdit v sedanech tady někdo napsal, že má jeho děda Suzuki Swift Sedan, a to se tuším také prodává pouze v Indii ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 to se prodava třeba i v polsku , no všeobecně vyhodni evropa ... jinak nejde jakž takž o obsah ,ale je tam prostě něco ,nebo spiše neni coby nespnovalo pravě dane euro normy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ady2410 Vloženo 14. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 Chybí volant? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 Sice může splňovat Euro4, ale třeba ten motor nemusí mít homologaci v Rapidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Pokud by slo ciste o dovezeni vozu tak myslim, ze by nemel byt problem. Je to stejne jako tahat veterany z USA. Zaplatis si kontejner a nechas to priplout nekam do Evropy. Stoji to ale par desitek tisic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Ano , přesně takhle to jde , akorat že tahat auto z indie moc firem nevede, vlastne neznam ani jednu , z činy je to vic realne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 19. Duben 2013 Sdílet Vloženo 19. Duben 2013 (editace) dovoz je zcela bez problemu, to je ciste o penezich, vyjde to odhadem na nekolik desitek tisic. Urcite bys nasel i nejakou firmu, co to cele zajisti. S provozem u nas si nejsem uplne jisty, i kdyz po dostatecnem papirovani by asi slo vse. Editováno: 19. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 U nas uz nikdo neprihlasi nic, co nema minimalne EU5. Veterani jsou jina vec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 (editace) Hm tak to bych se hadal . stím přihlašovaním minimu EU5 a co takhle AAA ti vozi i min než EU5 a vesele jim to přochazi problem z dovozem není až tak veliký , ale jak už tu psaly , muže být problem to u nás přihlasit , ale v takovém připadě , to máme individualní stavbu vozidla , tedy musíte nechat vše homologovat na DEKRA , cena je OUT tedy tak vysoká že se to neoplatí asi ale pak to má i svoje výhody , muže si tam dát všude tmavé skla klidně i z propustnosti 45 procet i přední , kola jaké chcete , prostě cokoliv , co si homologujete ! ale obnáší to i dost prace , nakresy tedy komplet schemata atd prostě maso ber te tak auto na raely stoji cca 25 mil Kč celé komplet , a to se vlastně homologuje jenom na raely , ne na normálni cestu , u klasického auta je dost prace ušetřené jelikož hodně věci je vlastně schvaleno atd Editováno: 17. Říjen 2013, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie. A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis. O ojetinach tu nikdo nemluvil. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 A nejsou tam nejake vyjimky treba? Co treba ruzne sportaky? To mi nerikej, ze treba Bugatti Veyron ma EU5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2013 Škoda Rapid: Také sedan pro Indii se dočkal vylepšení http://www.auto.cz/skoda-rapid-take-sedan-indii-dockal-vylepseni-77349 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2014 Sdílet Vloženo 27. Září 2014 Škoda Rapid: Modernizovaná verze pro Indii se dočkala nového 1.5 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 27. Září 2014 Sdílet Vloženo 27. Září 2014 To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie. A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis. O ojetinach tu nikdo nemluvil. Hlavně má řízení na pravé straně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.