Publikováno Duben 14, 201312 r Sice o tom neuvažuji, ale dala by se dovézt Škoda Rapid pro Indii do ČR? Bylo by to komplikované?
Duben 14, 201312 r echm , asi pokud si najdeš nějakou firmu ktera se zabyva dovozem věci z azie tak ne ,ovšem mam dojem že by byl problem s homologaci , indicke , a respektive činske motory nemuseji spnovat euro normy , proto tam taky hlavně rvou 1.6 a nejsem si dvakrat jist zda by to u nas prošlo .
Duben 14, 201312 r Autor echm , asi pokud si najdeš nějakou firmu ktera se zabyva dovozem věci z azie tak ne ,ovšem mam dojem že by byl problem s homologaci , indicke , a respektive činske motory nemuseji spnovat euro normy , proto tam taky hlavně rvou 1.6 a nejsem si dvakrat jist zda by to u nas prošlo . 1,6 MPI byla tuším ještě v O2 po fl., takže nejmíň EURO 4 to mít musí... mimochodem, při diskusi o Fabii sedan a oblibou starších lidí jezdit v sedanech tady někdo napsal, že má jeho děda Suzuki Swift Sedan, a to se tuším také prodává pouze v Indii ;-)
Duben 14, 201312 r to se prodava třeba i v polsku , no všeobecně vyhodni evropa ... jinak nejde jakž takž o obsah ,ale je tam prostě něco ,nebo spiše neni coby nespnovalo pravě dane euro normy ...
Duben 17, 201312 r Pokud by slo ciste o dovezeni vozu tak myslim, ze by nemel byt problem. Je to stejne jako tahat veterany z USA. Zaplatis si kontejner a nechas to priplout nekam do Evropy. Stoji to ale par desitek tisic.
Duben 17, 201312 r Ano , přesně takhle to jde , akorat že tahat auto z indie moc firem nevede, vlastne neznam ani jednu , z činy je to vic realne
Duben 19, 201312 r dovoz je zcela bez problemu, to je ciste o penezich, vyjde to odhadem na nekolik desitek tisic. Urcite bys nasel i nejakou firmu, co to cele zajisti. S provozem u nas si nejsem uplne jisty, i kdyz po dostatecnem papirovani by asi slo vse. Upraveno Duben 19, 201312 r od mike_k
Říjen 17, 201311 r Hm tak to bych se hadal . stím přihlašovaním minimu EU5 a co takhle AAA ti vozi i min než EU5 a vesele jim to přochazi problem z dovozem není až tak veliký , ale jak už tu psaly , muže být problem to u nás přihlasit , ale v takovém připadě , to máme individualní stavbu vozidla , tedy musíte nechat vše homologovat na DEKRA , cena je OUT tedy tak vysoká že se to neoplatí asi ale pak to má i svoje výhody , muže si tam dát všude tmavé skla klidně i z propustnosti 45 procet i přední , kola jaké chcete , prostě cokoliv , co si homologujete ! ale obnáší to i dost prace , nakresy tedy komplet schemata atd prostě maso ber te tak auto na raely stoji cca 25 mil Kč celé komplet , a to se vlastně homologuje jenom na raely , ne na normálni cestu , u klasického auta je dost prace ušetřené jelikož hodně věci je vlastně schvaleno atd Upraveno Říjen 17, 201311 r od vikyviky
Říjen 17, 201311 r To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie. A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis. O ojetinach tu nikdo nemluvil.
Říjen 17, 201311 r A nejsou tam nejake vyjimky treba? Co treba ruzne sportaky? To mi nerikej, ze treba Bugatti Veyron ma EU5.
Říjen 18, 201311 r Škoda Rapid: Také sedan pro Indii se dočkal vylepšení http://www.auto.cz/skoda-rapid-take-sedan-indii-dockal-vylepseni-77349
Září 27, 201410 r To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie. A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis. O ojetinach tu nikdo nemluvil. Hlavně má řízení na pravé straně
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.