Jump to content

Hospůdka u RAPIDa

    35 topics in this forum

      • 107 replies
      • 19,612 views
      • 39 replies
      • 7,757 views
      • 14 replies
      • 471 views
      • 58 replies
      • 21,735 views
      • 48 replies
      • 9,310 views
      • 55 replies
      • 15,452 views
    1. Rapid ve světě

      • 1 reply
      • 649 views
      • 5 replies
      • 1,129 views
      • 3 replies
      • 1,471 views
      • 287 replies
      • 33,780 views
      • 0 replies
      • 1,400 views
      • 2 replies
      • 1,399 views
      • 96 replies
      • 19,864 views
      • 9 replies
      • 3,829 views
    2. Politika Škodovky

      • 13 replies
      • 2,553 views
      • 12 replies
      • 4,215 views
      • 8 replies
      • 6,144 views
      • 0 replies
      • 2,684 views
      • 17 replies
      • 4,025 views
      • 7 replies
      • 3,297 views
      • 27 replies
      • 8,589 views
    3. Rapid nebo Roomster ???

      • 243 replies
      • 25,998 views
      • 25 replies
      • 9,022 views
      • 10 replies
      • 3,400 views
    4. co se stalo s pneu ?

      • 9 replies
      • 3,293 views


    • Aktuální příspěvky

      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
      • Ten Scout se mi moc nelíbí, ale tu modrou barvu na fotce bych bral 😊. 
      • No asi to bez aerodynemického tunelu stejně nerozsekneme, takže nezbývá než věřit expertům z Boleslavi, že mají obě varianty dobře vymyšlené.
    ×