Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

echm , asi pokud si najdeš nějakou firmu ktera se zabyva dovozem věci z azie tak ne ,ovšem mam dojem že by byl problem s homologaci , indicke , a respektive činske motory nemuseji spnovat euro normy , proto tam taky hlavně rvou 1.6 a nejsem si dvakrat jist zda by to u nas prošlo .

Vloženo

echm , asi pokud si najdeš nějakou firmu ktera se zabyva dovozem věci z azie tak ne ,ovšem mam dojem že by byl problem s homologaci , indicke , a respektive činske motory nemuseji spnovat euro normy , proto tam taky hlavně rvou 1.6 a nejsem si dvakrat jist zda by to u nas prošlo .

1,6 MPI byla tuším ještě v O2 po fl., takže nejmíň EURO 4 to mít musí... mimochodem, při diskusi o Fabii sedan a oblibou starších lidí jezdit v sedanech tady někdo napsal, že má jeho děda Suzuki Swift Sedan, a to se tuším také prodává pouze v Indii ;-)

Vloženo

to se prodava třeba i v polsku , no všeobecně vyhodni evropa ... jinak nejde jakž takž o obsah ,ale je tam prostě něco ,nebo spiše neni coby nespnovalo pravě dane euro normy ;) ... 

Vloženo

Pokud by slo ciste o dovezeni vozu tak myslim, ze by nemel byt problem. Je to stejne jako tahat veterany z USA. Zaplatis si kontejner a nechas to priplout nekam do Evropy. Stoji to ale par desitek tisic. 

 

Vloženo (editace)

dovoz je zcela bez problemu, to je ciste o penezich, vyjde to odhadem na nekolik desitek tisic. Urcite bys nasel i nejakou firmu, co to cele zajisti. S provozem u nas si nejsem uplne jisty, i kdyz po dostatecnem papirovani by asi slo vse.

Editováno: , autor: mike_k
  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Hm tak to bych se hadal .  stím přihlašovaním minimu EU5 :) a co takhle AAA ti vozi i min než EU5 a vesele jim to přochazi :)

 

problem z dovozem není až tak veliký , ale jak už tu psaly , muže být problem to u nás přihlasit , ale v takovém připadě , to máme individualní stavbu vozidla , tedy musíte nechat vše homologovat na DEKRA , cena je OUT tedy tak vysoká že se to neoplatí asi :) ale pak to má i svoje výhody , muže si tam dát všude tmavé skla klidně i z propustnosti 45 procet i přední , kola jaké chcete , prostě cokoliv , co si homologujete !  ale obnáší to i dost prace , nakresy tedy komplet schemata atd prostě maso :)

ber te tak auto na raely stoji cca 25 mil Kč celé komplet , a to se vlastně homologuje jenom na raely , ne na normálni cestu , u klasického auta je dost prace ušetřené jelikož hodně věci je vlastně schvaleno atd

Editováno: , autor: vikyviky
Vloženo

To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie.

A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis.

 

O ojetinach tu nikdo nemluvil.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

To se klidne hadej, ale tady slo o novy (indicky) Rapid dovezeny pochopitelne z Indie.

A pro nova auta plati, ze nic co nema minimalne EU5 tady neprihlasis.

 

O ojetinach tu nikdo nemluvil.

Hlavně má řízení na pravé straně

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...