Kryšot Vloženo 22. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2006 Odpojeni pojistky - tedy napajeni k cerpadlu ABS - vyvedene pres vypinac na palubovku - samo ze s pojistkou a pres rele Signalizace - pipnuti a kontrolka ABS sviti. Chyba se po dalsim nastartovani smaze - kdyz si ABS zase zapnes. Bude to proveditelne? ? ? ? Uz jsem testoval jizdu bez pojistky, tedy bez ABS a u me i EDS ( sezenu vypinac na palubovku - ten stejny co je na vyhrivani, ale s napisem ABS/ EDS nebo treba ASR? ) - je to spinac, nebo vypinac Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 kde chceš sehnat ten vypínaš škoda to dělala vypínatelné........?????možná ti ho udělají na zakázku....... sory ale neexistuje ale o vypínatelném abs také uvažuji........jde o to až bude vypnuté tak si možná budem nadávat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 23. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 kde chceš sehnat ten vypínaš škoda to dělala vypínatelné........?????možná ti ho udělají na zakázku....... sory ale neexistuje ale o vypínatelném abs také uvažuji........jde o to až bude vypnuté tak si možná budem nadávat.... Ja bych to mel za prve na ukazku, za druhe, nekdy me sere, ze EDS se furt spousti pri mensim zahr. a je to neprijemny zvuk a kdyz si clovek chce hvizdnout, treba ted v HK v nakup. stredisku na parkovisti, tak mi to take do toho zasahlo. ale reknu ti , ze to zasahlo kdyz jsem projizdel zatacku (prutkou) a ne kdyz jsem brzdil. Proste se cerpadlo spustilo i kdyz jsem mel nohu z brzdy. Nevite proc? Nepoznal jsem brzdeni, probehlo to moc rychle. cca 1 vterina. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 kde chceš sehnat ten vypínaš škoda to dělala vypínatelné........?????možná ti ho udělají na zakázku....... sory ale neexistuje ale o vypínatelném abs také uvažuji........jde o to až bude vypnuté tak si možná budem nadávat.... Ja bych to mel za prve na ukazku, za druhe, nekdy me sere, ze EDS se furt spousti pri mensim zahr. a je to neprijemny zvuk a kdyz si clovek chce hvizdnout, treba ted v HK v nakup. stredisku na parkovisti, tak mi to take do toho zasahlo. ale reknu ti , ze to zasahlo kdyz jsem projizdel zatacku (prutkou) a ne kdyz jsem brzdil. Proste se cerpadlo spustilo i kdyz jsem mel nohu z brzdy. Nevite proc? Nepoznal jsem brzdeni, probehlo to moc rychle. cca 1 vterina. Diky Myslim ze to pracuje spravne. Smyslem EDS je hlidat ani ne tak prokluz hnacich kol vuci vozovce jako spis "prokluz" hnacich kol vuci sobe. Jednoduse - pokud se jedno z kol hnane napravy zacne otacet pri zaberu vyrazne rychleji (nestejny povrch pod koly, prudsi zatacka) nez druhe, je pres ABS pribrzdeno a diky diferencialu se tak jeho rychlost srovna s druhym kolem (ktere se naopak zrychli) - je to nahrada za mechanickou uzaverku diferencialu. Budes-li mit pod obema koly stejnou adhezi povrchu zahrabes si pekne i s EDS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 24. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2006 Tak to bude ono. Asi predek uletel a nestejne otacejici kolo, podle vyhodnoceni - ktere se toci a ktere min - tak pribrzdilo to vice tocici. Jasnacka a pochopeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kippu Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Myslim ze to pracuje spravne. Smyslem EDS je hlidat ani ne tak prokluz hnacich kol vuci vozovce jako spis "prokluz" hnacich kol vuci sobe. Jednoduse - pokud se jedno z kol hnane napravy zacne otacet pri zaberu vyrazne rychleji (nestejny povrch pod koly, prudsi zatacka) nez druhe, je pres ABS pribrzdeno a diky diferencialu se tak jeho rychlost srovna s druhym kolem (ktere se naopak zrychli) - je to nahrada za mechanickou uzaverku diferencialu. Budes-li mit pod obema koly stejnou adhezi povrchu zahrabes si pekne i s EDS Pokud vím, tak když jedeš autem do zatáčky, kolo ve vnitřním poloměru zatáčky se točí pomaleji než kolo na druhé straně na vnějším poloměru zatáčky. Je to logický, protože kolo na vnějším poloměru musí ujet delší dráhu. Pokud by tomu tak nebylo a byl by mechanicky uzavřeneý diferenciál, tak by si těžko zatáčel. Leda tak někde na kluzkém povrchu, kde by to kolo co musí jít pomaleji pěkně prokluzovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.