mc2uba Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 Nejlevnější vzduchový podvozek jsem viděl za 62 000 kč vč. tlumičů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radino Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 noo tak nvm ci to za tie prachy stoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 Pokud nejsi fakt blázen, tak do F1 to opravdu smysl už nemá, páč většina F1 má nižší hodnotu, než je stavitelák a to je jenom cena za materiál, není v tom práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 dnes si to dělá dost lidí doma samo,protože ceny jsou hrozně nesmysné vzduch na fabii v tomdle případě vyjde na nějakých 22-25 tisíc + stavítko na kterém to postavíš + práce s tím do udělat ;-) samozřejmně když vemu v potaz nejlepší díly,čili pomalu i ty nejdražší... dá se ušetřit na všem,ale na úkor kvality... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Tak já to vzdávám....nic neni špatně podle všech,co na to čuměli,ale auto prostě nesedí a navíc se na tom nedá úplně normálně ject... Takže o víkendu to sundavám a bude na prodej..Technix,07/12 cca 20tis.km-cena dohodou... Když se neprodá za nějaký slušný prachy,tak se na všechno vybodnu a předělám to na vzduch a časem zkusím jinou značku.. a nemáš vyteklý tlumiče?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 nejsem si jist,zda to uplně 100% poznám,ale řekl bych že ne.... napadlo mě,že bych do nich vyjel ještě dalších 5 cm závitu,ale když jsem to zkoumal,tak tam neni maso,kde ho udělat závit má pozvolný nástup a pak pokračuje,tak tadle varianta padá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 Záleží co od toho kdo chce.Já se snažím to sešroubovat co to dá a mám to v předu od země po lem 56cm a vzadu 58cm a tam musím zkrátit dorazy aby to šlo níž. Ve předu musím poupravit misky a zkrátit nepatrně dorazy aby fungovalo jak má. Trochu sem z toho měl obavy to stočit na max ale už na tom jezdím víc jak týden a pohoda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radino Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Riper ...... a aky mas podvozok ? .... ja mam AP, mam to stocene na max a po lem to mam 58 cca a 17 kolesa ...... a co spominas tu upravu misky co tym myslis, daj neaky tip pripadne foto a strucny popis upravy diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 To bych taky chtěl vidět,ty upravené misky Když vyndám malé pružinky,nasadím uložení,tak pružinu vyšroubuju na její délku(jen do tahu,když cejtim že už to táhne pružina,končim se šroubováním) Ovšem ,nedá se na tom ject,moc to skáče. Ale když to vyšroubuju třeba ještě o 2cm víš,tak jsem na tom výškově stejně,jako když jsou tam malé pružinky(měření od země) a skáče to stejně.Takže já tam ty malý prostě musim mít. Babo raď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Podvozek mám Supersport a tam je mezi pružinou a uložením taková speciální miska.Když rošířím její průchod a zkrátím doraz tak můžu jít možná ještě malinko dolů. příští týden se na to chci vrhnout tak to nafotim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Tak to si počkám Stejně když jsem koukal,tak jak to sedí tobě na 15kách,tak mě to tak nesedělo ani náhodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 (editace) Tak podvozek je doladěn jak sem psal minule. Vzadu jsem zkrátil doraz aby to tolik neskákalo a kleslo to už jen nepatrně takže asi vyndám tu štelovací matici což bude cca 1cm dolů a předek nachám na max jak je,jen sem zkrátil doraz o 1cm. A tady jsou fotky:miska mezi pružinou a uložením před úpravou měla vnitřní průměr 50mm po úpravě je průměr 58mm na autě ps:omluvte kvalitu fotek,mám ještě parní telefon Editováno: 13. Červen 2013, autor: Riper Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radino Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 vyzera to dobre a tu misku to si mal k tomu podvozku ? ja mam AP a nic take som k tomu nemal mne ide tlmic rovno do horneho ulozenia, mam aj tam este neaku moznost aby to slo nizsie ? neaka uprava ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 Ano miska byla k tomu. Kdybych zkrátil doraz ještě víc tak se nějaký ten cm dolu najde,ale už takhle furt škrtám plastama pod motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukino963 Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 kolko mozem ist dolu s pruzinami bez toho aby som musel menit tlmice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Řekl bych ze optimální je 35mm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 (editace) kolko mozem ist dolu s pruzinami bez toho aby som musel menit tlmice? Obecně se doporučuje snižovat sportovními pružinami maximálně 40mm a potom si už koupit komplet. 40mm je i takový ideál. Vyrábějí se samozřejmě i s vyšším snížením, ale to degraduje funkci tlumiče a více než tlumič pracuje doraz. Sportovní pružiny Škoda Fábia se samozřejmě vyrábějí Editováno: 9. Červenec 2013, autor: Martinro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Já měl předtím pružiny FK - 55 mm na seriových tlumičích. Auto si podle mne lehlo tak o 4,5 cm a v pohodě. Jízda byla komfortní. Avšak na těch pružinách jsem najezdil necelý rok a pak šel stavitelný podvozek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 To samozřejmě jde tam hodit cokoliv. Důležitá je ale potom skutečná funkce podvozku, která už při tomto snížení bere za své. Člověk to tak nevnímá dokud neřešení nějakou extrémní situaci. Druhá věc je, že se pocitově rychle adaptujeme a nedokážeme to porovnat s pocity předtím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 (editace) To je samozřejmě věc druhá. Za teplého počasí se podvozek choval dobře, nic špatného se nedělo. Jen v zimě jsem měl pocit, že auto víc plave a klouže, ale otázka, zda na to měl vliv podvozek, pneu nebo extrémní mrazy a mlha k tomu Editováno: 9. Červenec 2013, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wikas Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 Podvozek: TA-Technix Vzdálenost od země k lemu: předek 60 cm, zadek 58,5 cm Vzdalenost od stredu kola po lem : předek 33 cm, zadek 31,5 cm Kola: 195/50 R15 Doplňující info: předek na doraz (pružinky na místě), zadek asi 2 cm zbývá, příští rok 205/45 R16 a doladění.. tyčky stabilizátoru o 2 cm kratší (250) jelikož při origo 270 dřel při brždění stabilizátor o poloosu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 To je samozřejmě věc druhá. Za teplého počasí se podvozek choval dobře, nic špatného se nedělo. Jen v zimě jsem měl pocit, že auto víc plave a klouže, ale otázka, zda na to měl vliv podvozek, pneu nebo extrémní mrazy a mlha k tomu To se asi nedá přesně říci, ona se i ta silnice mění vlní atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Q-Ball Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 (editace) Podvozek: AP Sportfahrwerke Snížení: neměřil jsem serii Vzdálenost od země k lemu: na orig. kolech jsem nemeril, ted na 17" jsem nikdy nestal na rovine, tak to bylo od 57-58,5mm vpredu a zadek 59(hodne hrube)-upravim to tu az budu na rovine Kola: drive 205/45 R16, ted 205/40 R17 Doplňují info: nastaveno na pohodu(zhruba 3,5cm od konce zavitu, ale to je stejne nic nerikajici udaj)-jezdim 50% horsi cesty a obcas dost nalozeny kufr..tycky stabiku origo(AP ma drzaky na original delku), vpredu si obcas strejchne poloosa o nosnik a rezat nosnik se mi u tohohle moc nechce, takze niz nepujdu Za zhruba 30tkm spokojenost, paradoxne mi to prijde prijemnejsi jak serie Editováno: 2. Listopad 2013, autor: Q-Ball Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 aké máte skúsenosti s geometriou po znížení ? nie je tam moc veľký odklon? ja som bol na geometrii, mám predok znížený len pružinami o 3-4cm, tlmiče billstein.. a už mám odklon 2° Chcel som na leto kúpiť štelovák, len mám strach že to dám ešte nižšie a bude tam už katastrofálny odklon 3-4° Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. leden 2014 Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Já měl sníženo o cca 6 cm a odklon mi nastavili ve škoda servisu na 2,11 stupně, míň už tam prostě narvat nešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.