maja19 Vloženo 23. Srpen 2006 Vloženo 23. Srpen 2006 Po výměně rozvodů se mi v grafu TDI píše předvstřik opožděn. Jsou i o něco horší startya vyšší spotřeba. Lze to nějak nastavit přes VAG? Poraďte mi co mám udělat, prosím. Citovat
vlca01 Vloženo 23. Srpen 2006 Vloženo 23. Srpen 2006 nevim jestli to pomuže, ale vyndej vzduch filtr a kryt řemenu a pak povol 3 šrouby které drži cerpadlo a zkus tim pootocit doleva pak doprava. auto bude menit zvuk a startování se taky bude lišit, tak tim hejbej až to nastavis optimálne. Citovat
vlca01 Vloženo 23. Srpen 2006 Vloženo 23. Srpen 2006 chyba v návodu! sem si to spetl s felicii,. takže vzduch filtr nevyndavej, ten je uplne jinde. staci vyndat hadici od sání vzduchu a kryt rozvodovýho remenu a vesele nastavovat. auto by melo mit optimálni zvuk ,tj. neco mezi tichým chodem jako má obyč TD a neco mezi nakřáplým jako ma autobus karosa treba. Citovat
capo Vloženo 23. Srpen 2006 Vloženo 23. Srpen 2006 No tak podle zvuku to samozřejmě asi netrefíš. Přes vag se toto udělat nedá, tam jenom zobrazíš aktuální hodnotu převstřiku. Je třeba skutečně povolit tři šrouby na kole co pohání čerpadlo, a pootočit s ním (s hlavy nevím na jakou stranu, najdeš v DP) - pozor, i milimetrový posun dělá divy, chce to opravdu s citem (ona vůle v tom kole taky není moc velká). Mě to dělal kamarád asi na šestkrát, než jsme se trefili. DP doopručuje také po povolení dávat nové šrouby.... Citovat
Matrix_One Vloženo 24. Srpen 2006 Vloženo 24. Srpen 2006 Mě servisák říkal, že prý to jde udajně na vyších verzích VAGu nastavit i nějak elektronicky, že se prý na TDI grafu chytnou ty body, které ukazují aktuální hodnotu předvstřiku a posunováním těch bodů po grafu se dá nastavit předvstřik. Každej komu sem to zatím říkal nad tím kroutil hlavou, mě osobně se to taky moc nezdá, asi si to nechám přímo ukázat tím servisákem, páč jestli to je pravda... Citovat
BENY Vloženo 24. Srpen 2006 Vloženo 24. Srpen 2006 ja mam predvstrik v poradku kolikrat mlada nestaci ani uhnout . zajdi k sexuologovi treba ti poradi Citovat
invader Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Po jakémkoliv zázahu do rozvodů se má (musí) provést tzv. dynamická kontola počátku vstřiku. Lze to provést jakýmkoliv diagnostickým přístrojem pro koncernové motory. V příloze je postup. Druhou část musím poslat v dalším příspěvku. Citovat
invader Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Druhá část pro dynamické nastavení počátku vstřiku Citovat
cosby Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Po jakémkoliv zázahu do rozvodů se má (musí) provést tzv. dynamická kontola počátku vstřiku. Lze to provést jakýmkoliv diagnostickým přístrojem pro koncernové motory. V příloze je postup. Druhou část musím poslat v dalším příspěvku. Oprava-nedá se to provézt jakýmkoli Vagerm,ale provézt kontrolu.Nastavení je jak píše Capo a další obrázek.Jinak je tam dost velký rozstřel,tak se dá poměrně lehce trefit do tolerance,potom už pouze bádat,jestli motor jde lepší v horní nebo v dolní mezi.Jinak bacha na šrouby,rády praskají Citovat
invader Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Nepíšu že oprava se provádí VAGem ale dynamická kontrola. Nahánět nastavení bez nestojí za nic. Citovat
maja19 Vloženo 1. Září 2006 Autor Vloženo 1. Září 2006 Když si někdo bude hrát s Vagem, mohli by jste udělat printscreen a dát ho sem? Citovat
Fajn Olša Péta Vloženo 10. Prosinec 2020 Vloženo 10. Prosinec 2020 Zdravim menil jsem motor.nastavil cerpadlo rozvody a auto toči toči a nechyti diky Petr Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.