Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Po výměně rozvodů se mi v grafu TDI píše předvstřik opožděn. Jsou i o něco horší startya vyšší spotřeba. Lze to nějak nastavit přes VAG? Poraďte mi co mám udělat, prosím.

Vloženo

nevim jestli to pomuže, ale vyndej vzduch filtr a kryt řemenu a pak povol 3 šrouby které drži cerpadlo a zkus tim pootocit doleva pak doprava. auto bude menit zvuk a startování se taky bude lišit, tak tim hejbej až to nastavis optimálne.

Vloženo

chyba v návodu! sem si to spetl s felicii,. takže vzduch filtr nevyndavej, ten je uplne jinde. staci vyndat hadici od sání vzduchu a kryt rozvodovýho remenu a vesele nastavovat. auto by melo mit optimálni zvuk ,tj. neco mezi tichým chodem jako má obyč TD a neco mezi nakřáplým jako ma autobus karosa treba.

Vloženo

No tak podle zvuku to samozřejmě asi netrefíš.

Přes vag se toto udělat nedá, tam jenom zobrazíš aktuální hodnotu převstřiku.

Je třeba skutečně povolit tři šrouby na kole co pohání čerpadlo, a pootočit s ním (s hlavy nevím na jakou stranu, najdeš v DP) - pozor, i milimetrový posun dělá divy, chce to opravdu s citem (ona vůle v tom kole taky není moc velká).

Mě to dělal kamarád asi na šestkrát, než jsme se trefili.

DP doopručuje také po povolení dávat nové šrouby....

Vloženo

Mě servisák říkal, že prý to jde udajně na vyších verzích VAGu nastavit i nějak elektronicky, že se prý na TDI grafu chytnou ty body, které ukazují aktuální hodnotu předvstřiku a posunováním těch bodů po grafu se dá nastavit předvstřik. Každej komu sem to zatím říkal nad tím kroutil hlavou, mě osobně se to taky moc nezdá, asi si to nechám přímo ukázat tím servisákem, páč jestli to je pravda...

Vloženo

Po jakémkoliv zázahu do rozvodů se má (musí) provést tzv. dynamická kontola počátku vstřiku. Lze to provést jakýmkoliv diagnostickým přístrojem pro koncernové motory. V příloze je postup. Druhou část musím poslat v dalším příspěvku.

post-26-1156797694.jpg

Vloženo
Po jakémkoliv zázahu do rozvodů se má (musí) provést tzv. dynamická kontola počátku vstřiku. Lze to provést jakýmkoliv diagnostickým přístrojem pro koncernové motory. V příloze je postup. Druhou část musím poslat v dalším příspěvku.

Oprava-nedá se to provézt jakýmkoli Vagerm,ale provézt kontrolu.Nastavení je jak píše Capo a další obrázek.Jinak je tam dost velký rozstřel,tak se dá poměrně lehce trefit do tolerance,potom už pouze bádat,jestli motor jde lepší v horní nebo v dolní mezi.Jinak bacha na šrouby,rády praskají

  • o 14 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...