LiveBomb Vloženo 9. Květen 2013 Vloženo 9. Květen 2013 Ahoj, pokud mam neutral a nastarotvano, ozyva se mi z motoru takove huceni (vrceni). Pokud seslapnu spojku, prestane to, pokud ji pustim zase se to zacne ozyvat. Forum jsem tu procetl, ale tykalo se to jen O1 a jeste to bylo nejednoznacne. Netusite nekdo cim to je? Citovat
LiveBomb Vloženo 9. Květen 2013 Autor Vloženo 9. Květen 2013 Myslel jsem, ze setrvacnik maji jen TDI Citovat
libero Vloženo 9. Květen 2013 Vloženo 9. Květen 2013 zotrvačník majú všetky vozidlá,ale ak myslíš dvojhmotnostný,tak ten majú len TDI Citovat
LiveBomb Vloženo 9. Květen 2013 Autor Vloženo 9. Květen 2013 Aha, tak to vypada na poruchu typu "vymen co se da a doufej" ? Citovat
LiveBomb Vloženo 9. Květen 2013 Autor Vloženo 9. Květen 2013 Poznatek, pokud vypnu zapalovani, tak je ten zvuk slyset taky, ale s postupnym utlumem - tak 2-3 sekundy. Citovat
LiveBomb Vloženo 13. Květen 2013 Autor Vloženo 13. Květen 2013 Tak sem vymenil olej a bez uspechu. Zacinam se bat, ze to bude vazne ta prevodovka :-( Citovat
XTomos Vloženo 13. Květen 2013 Vloženo 13. Květen 2013 (editace) Je to tu popsané už xkrát převodka se vyloučí zcela jednoduše. Postačí, aby neběžel motor a auto se hýbalo, ideálně v podzemních garážích. Rozjet auto stáhnout okénko vyšlápnout spojku, chcípnout motor a poslouchat. Jestli je něco s převodovkou je to slyšet, pokud ne tak na cc-autodily.cz koupit spojkový set s ložiskem a nechat vyměnit. Kdo se jen trochu specializuje na octavky, jako můj mechanik, tak je mění pořád. Auta teď mají 6 – 8 let, kolem 180 tis. km a odchází to každé druhé. Ten můj už rok dělá údajně minimálně 2 spojky se setrvačníkem týdně. PS: Platí především pro 1.9 TDi, nevšiml jsem si, že jsem v sekci 1,6 FSI. V komentářích jsi používal TDi, ale platí obecně… Editováno: 13. Květen 2013, autor: XTomos Citovat
LiveBomb Vloženo 13. Květen 2013 Autor Vloženo 13. Květen 2013 (editace) Tak sem to zkusil a zadnej rozdil sem ve zvuku auta nezpozoroval ... :-( Asi preventivne vymenim spojku a pak se uvidi .... Editováno: 13. Květen 2013, autor: LiveBomb Citovat
sjakub Vloženo 13. Květen 2013 Vloženo 13. Květen 2013 http://forum.skodahome.cz/topic/123720-drn%C4%8Div%C3%BD-pazvuk-kter%C3%BD-po-vy%C5%A1l%C3%A1pnut%C3%AD-spojky-zmiz%C3%AD/ Zajímavé. Nyní to nepozoruji, tak nevím, zda-li někde jen něco nerezonovalo... Citovat
LiveBomb Vloženo 23. Květen 2013 Autor Vloženo 23. Květen 2013 Tak jsem vymenil spojku, olej v prevodovce a nic. Takze to asi vazne bude lozisko v prevodovce :-( Citovat
XTomos Vloženo 24. Květen 2013 Vloženo 24. Květen 2013 To je divné, tvrdil jsi, že jsi nic neslyšel. Mě krátce po sobě odešlo jak ložisko převodovky, tak setrvačník (TDI) a to ložisko bylo velmi dobře poznat. Stačilo se rozjet 20-30 km/h, vyšlápnout spojku, chcípnout a při vyšláplé spojce jsem řadil 4 –N – 5 a bylo velmi dobře slyšet jak to „chrastí“. Citovat
LiveBomb Vloženo 24. Květen 2013 Autor Vloženo 24. Květen 2013 No ja uz prave nevim cim to muze bejt :-( Zacinam z toho bejt zoufalej Jeste me napadlo, jestli nechrasti to vypinaci lozisko spojky uz z principu. Co sem se dival na to lozisko, tak ho tam obepina nejakej zeleznej plech a na starsich autech mezi tim byvala izolace, tady nic neni. Tak jestli tam to lozisko rachoti z principu, vazne nevim. Kazdopadne se zarazenou rychlosti nebo vyskapnutou spojkou je klid Citovat
LiveBomb Vloženo 26. Květen 2013 Autor Vloženo 26. Květen 2013 Ahoj, tak se mi podarilo ten zvuk nahrat. Je to tam hodne dobre slyset. http://youtu.be/sDD1coHmKck Zjistil jsem, ze kdyz se pritlaci v motu za tahlo od radici paky, nebo se radici paka pritlaci mirne k zarazeni rychlosti, tak zvuk hodne utichne.. Citovat
libero Vloženo 26. Květen 2013 Vloženo 26. Květen 2013 aby to nakoniec nebolo toto dvojložisko http://www.autodielyskoda.sk/products/uchyt-pre-hriadel-prevodovky-fabia-fabia-2-roomster-octavia-2/ Citovat
LiveBomb Vloženo 26. Květen 2013 Autor Vloženo 26. Květen 2013 Ja to vidim na to, ze ta prevodovka pojede do MB k panu Sixtovi... :-( A ze budu chudsi o 15k - 20k Kc. Citovat
Hunterkyjov Vloženo 26. Květen 2013 Vloženo 26. Květen 2013 kolik je na tom FSI cku nalítanejch ? Citovat
LiveBomb Vloženo 28. Květen 2013 Autor Vloženo 28. Květen 2013 Tak pristi patek oprava u p. Sixty, zatim to vypada jen na loziska a oprava na cca. 6500,- Kc. Citovat
libero Vloženo 28. Květen 2013 Vloženo 28. Květen 2013 no vidíš,netreba robiť popredu scifi uzávery (15-20t kč) ...podľa mňa to bude hlavne to dvojložisko,daj vedieť potom Citovat
LiveBomb Vloženo 28. Květen 2013 Autor Vloženo 28. Květen 2013 Tak jeste vytriskat neco z bazaru a budu happy.... Citovat
XTomos Vloženo 29. Květen 2013 Vloženo 29. Květen 2013 Jak už jsem psal výše ložiska mi taky odešla a bylo to poznat, jednak se trochu hůře řadily rychlosti, ale hlavně to bylo slyšet, pokud se auto hýbalo. Klasicky následovala zoufalá snaha vyměnit olej. Hned po výměně oleje se změnil (utlumil) zvukový projev, ale jen jsem o pár km oddálil opravu. Každopádně ty ložiska byla slyšet i přes nastartovaný motor, především při deakceleraci motorem, 2-3 stupeň, to výrazně hučelo. Citovat
LiveBomb Vloženo 29. Květen 2013 Autor Vloženo 29. Květen 2013 Ja nevim, posilal sem panu Sixtovi vsechno co sem o tom nasbiral, vcetne toho zvuku a rikal, ze to na 90% budou jen loziska. Citovat
LiveBomb Vloženo 7. Červen 2013 Autor Vloženo 7. Červen 2013 Tak jsem se dnes stavil u p. sixty. Jednalo se vylozene jen o zastaveni, oprava byla za cca. 1,5 hodiny. Bylo to to dvoulozisko + jeste dalsi dve loziska s nim souvisejici. Celkova cena 6600,-. Zitra se to bude davat zpet do auta, ale rusivy zvuk pri rucnim otaceni hrideli zmizel, celkem to vidim na ucet tak za 10000,- vcetne dopravy a prace mechanika. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.