Publikováno Květen 24, 201312 r Zdravím, pánové, mám takový problém se svou Fabii combi 1.4TDI 55kw. Včera jsme byli na technické prohlídce a měření emisí. Všechnoproběhlo úspěšně, bez sebemenších závad a chyb. Po příjezdu domů auto začalodivně chytat. Mysleli jsme, že je to baterií, protože jsme par dnů zpět dávalinové světla a pořád jsme je zkoušeli, štelovali apod., tak jsme ji dali nabít.Dnes jsem ji tam ráno šoupnul a pořád špatně startuje. Nakonec ale vždy chytne.Začala blikat kontrolka žhavení a ještě nějaké začaly svítit. Vzal jsem comp s VAGEMa napsal mi chybu 16705 – Snímač otáček motoru ( nesmyslný signál ) . Co jsemsi tak pročítal fora, když se tohle někomu stane, tak většinou po nastartovánímotor vypne, nebo kolísají otáčky apod.. A u mě vůbec. Až nastartuju, motor siotáčky drží úplně v klidu. Před chvílí jsem to byl projet a bez problémů.Vypnu motor, zkouším startovat a pořád ten samý problém. Zkoušel jsem tu chybuve vagu i vymazat, tak všechny kontrolky zhasnou, ale jakmile zase motor začneblbě startovat, tak se zase rozsvítí. Začalo to až včera, jinak nikdy s tím problém nebyl, v zimě jsem se i divil, jak to chytá na poprvé a bez problémů.Přikládám i video, které jsem dnes natočil. Máte někdo s tím zkušenosti?Popř. nějaké rady? Díkec
Květen 24, 201312 r Muže být vadný snímač otáček, ale pro jistotu po nastartování běž do měřených hodnot skupina 04 poslední sloupec vpravo je hodnota synchronizace klika vačka podívej se jestli je v povolené toleranci. Byl jsi u toho když měřili emise ? Netrápil to někdo zbytečně ve vysokých otáčkách naprázdno?
Květen 25, 201312 r Autor Ok. Ano byl, že by to nějak moc výtačel, to ne. Ale pořád se mi to nezdá s tím snímačem, kdyby byl nějaký vadný, tak ty otáčky blbou i po startu, ne?
Květen 25, 201312 r Pepo. kdyby to bylo rozhozene tak to píše myslím nesmyslny signál snímače vačky nebo něco takového... ono je dost možné že si jednotka přebere otáčky ze snímače vačky teoreticky.. ale nevím, co jsem slyšel tak to většinou nejde ani natočit když klekne snímač na klice.. ehm ted nějak z hlavy nevím, ale zkus pohledat jestli není v měřených hodnotách ten snímač na klice... kdyžtak na něj mrkni jestli vubec ukazuje a nebo jestli neukazuje blbosti.. Upraveno Květen 25, 201312 r od -honza_
Květen 25, 201312 r Autor Zdravím, tak dneska jsem startoval úplně normálně. Zvláštní. Vymazal jsem chyby a nic, vše ok. Myslíte, že by to mohlo být i tím, že mi vypadla hadička vedoucí do zadních ostřikovačů, a nateklo to někam do káblů? Vypadla tam u řídící jednotky. Už jsem tu hadičku napojil zpět, tak uvidime.
Červenec 14, 20169 r Ahoj,podařilo se ti vyřešit problém?Trápí mě uplně to samý,200km ok a pak nejde nastartovat,točí,ale nechytne. Pak vymazání chyb,vychladnutí a ok. Kabely jsem prošel až k řídící jednotce,zdají se být ok,čidlo má stejnosměrný odpor v normální hodnotě. Neumím ho vyndat,je za olejovým filtrem,jestli se nemýlim,je na něj hroznej přístup a ani neni vidět,na jakej ořech nebo nástavec pasuje (( Neumí někdo poradit?Dík za každou radu. Nalezena 1 chyba:16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal P0322 - 35-00 - -Readiness: 1 1 0 0 0
Červenec 14, 20169 r JJ stejný problém. Vyřešeno . Vypadlá axiální ložiska. Vezmi za řemenici a zkus axiální posun. Nebo se dívej na řemenici a ať ti někdo šlápne na spojku.
Červenec 16, 20169 r Tady je popis nejčastějších závad motoru 1,4 ze Světa motorů Motor vady dle Světa motorů.pdf
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.