MAUpick Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 Cafte pani. Dlhsiu dobu sa pasujem s jednym problemom... Jedna sa o moje favo 135L r.v. 1992 (karburator)Problem je asi nasledovny:Startovanie je bezproblemove. Problem nastava ked sa chcem rozbehnut. Auto sa po zosliapnuti plynoveho pedalu zakucka najprv a az potom sa rozbehne. To iste sa stava ak idem napriklad na 4. prevodovom stupni bez plynu... Po chvile zosliapnem plynovy pedal a zase to trhne a potom uz taha normalne. V podstate tento jav je citit aj ked auto stoji, ide na volnobehu a chcem pridat plyn. Motor zase ako keby vynechal a potom zacal akcelerovat.Problem nie je citit pri plynulej akceleracii od 1.-5. prevodovy stupen.Rozdelovac je zrepasovany, predzapal zakladny (strobo.lampa sa mi pokazila). Podlozka pod karburatorom je OK.Mam vazne podozrenie na problem v karburatori. Konkretnejsie na niektoru z pumpiciek v nom.Karburator som mal rozobraty a vymenil som vacsinu tesneni. No problem pretrvava.Napada niekoho nieco?Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 Spíš bych to viděl na seřízení karburátoru. Tohle vypadá, že tam je moc benzínu a jak přidáš, tak se auto začne dusit a až to vstráví, tak tepv zrychlí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 28. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 Karburator sa nastavuje srobikom co je uplne dolu myslim, ze?Vies poradit nejake zakladne nastavenie? Hladal som v knizke v ktorej to urcite je, ale nedari sa mi to najst... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Málo otevřenej vzdušník, nejspíš na hlavní trysce. Zkus se rozjet úplně bez přidávání plynu jen na volnoběh - jestli to auto zvládne, je volnoběh nastavenej dobře, pokud i při jemný práci se spojkou zdechne, je tam málo benzínu. Při přidání plynu se následně nejdřív začne otevírat klapka, takže sací potrubí se zaplaví "suchým" vzduchem - a motor se zakucká. Teprve další přišlápnutí dá do sání víc paliva a motor se vzpamatuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.