Publikováno Květen 28, 201312 r Cafte pani. Dlhsiu dobu sa pasujem s jednym problemom... Jedna sa o moje favo 135L r.v. 1992 (karburator)Problem je asi nasledovny:Startovanie je bezproblemove. Problem nastava ked sa chcem rozbehnut. Auto sa po zosliapnuti plynoveho pedalu zakucka najprv a az potom sa rozbehne. To iste sa stava ak idem napriklad na 4. prevodovom stupni bez plynu... Po chvile zosliapnem plynovy pedal a zase to trhne a potom uz taha normalne. V podstate tento jav je citit aj ked auto stoji, ide na volnobehu a chcem pridat plyn. Motor zase ako keby vynechal a potom zacal akcelerovat.Problem nie je citit pri plynulej akceleracii od 1.-5. prevodovy stupen.Rozdelovac je zrepasovany, predzapal zakladny (strobo.lampa sa mi pokazila). Podlozka pod karburatorom je OK.Mam vazne podozrenie na problem v karburatori. Konkretnejsie na niektoru z pumpiciek v nom.Karburator som mal rozobraty a vymenil som vacsinu tesneni. No problem pretrvava.Napada niekoho nieco?Vdaka.
Květen 28, 201312 r Spíš bych to viděl na seřízení karburátoru. Tohle vypadá, že tam je moc benzínu a jak přidáš, tak se auto začne dusit a až to vstráví, tak tepv zrychlí.
Květen 28, 201312 r Autor Karburator sa nastavuje srobikom co je uplne dolu myslim, ze?Vies poradit nejake zakladne nastavenie? Hladal som v knizke v ktorej to urcite je, ale nedari sa mi to najst...
Květen 29, 201312 r Málo otevřenej vzdušník, nejspíš na hlavní trysce. Zkus se rozjet úplně bez přidávání plynu jen na volnoběh - jestli to auto zvládne, je volnoběh nastavenej dobře, pokud i při jemný práci se spojkou zdechne, je tam málo benzínu. Při přidání plynu se následně nejdřív začne otevírat klapka, takže sací potrubí se zaplaví "suchým" vzduchem - a motor se zakucká. Teprve další přišlápnutí dá do sání víc paliva a motor se vzpamatuje...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.