Přejít na obsah

Trhanie motora pri otačkach 1800-2000, 1.2TSI 81kw


snicel96

Doporučené příspěvky

Ahojte idem skúsiť sem či sa niekto s niečim podobným nestretol.

Mám fabku 1.2tsi, r.v2015, nabehané 118k km.
CCA 2000km dozadu mi motorom začalo trhať/cukať pri držaní otáčok od 1800-2000 na všetkých prevodových stupňov okrem 6stky, tam to cítiť nie je. Je cítiť cuknutie aj ked auto nechám ísť na zotrvačnosť pri zaradenej rýchlosti a nasledom pridaní plynu. Pri volnobežných otáčkach je tiež citiť nepravidelne trhanie motora .

Ako to začalo na aute robiť tak som dal vymeniť rozvody, sviečky, olej a filtre. Nepomohlo. Diagnostika chybu neukazuje.

Mechanik povedal, že je zbytočné tam meniť všetko možné a nakoniec to bude nejaká somarina za 20€ http://forum.autoskodaklub.sk/images/smilies/new_icon_e_biggrin.gif

-ak sa s niečim podobným niekto stretol budem rád za každú radu http://forum.autoskodaklub.sk/images/smilies/new_icon_e_smile.gif Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Ort napsal:

Každých 60K kilometrů je interval výměny svíček, ty bych zkusil jako nejlevnější variantu. Jestli jezdíš hodně na spotřebu, budou zakarbonované. Určitě sem dej taky nějaký výpis z diagnostiky.

auto som kupil ked malo nabehané 114 000km, rozvody a sviečky som menil pri 116k ´, na spotrebu nejazdím, dal som aj do nadrže na prečistenie palivového systému.  tankujem len premiový benzín na OMV. Ked idem po dialnici tak valím 140km/ stále.

Editováno: , autor: snicel96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V diagnostice se podívat na měřené hodnoty, konkrétně výpadky zapalování na jednotlivých válcích.

Osobně bych to tipoval na zapalovací modul nebo moduly, jako další je možné, že je motor zakarbonován (ne svíčky, ale sání a sací ventily), jelikož tyto motory na to trpí.

A to zím spíš, pokud s tím předchozí majitel jezdil klobouka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahojte, len  píšem dodatok.

 

Auto som skúsil dať do druhého servisu kde tiež nevedeli čo stým, kedže diagnostika nič neukauje tak som to skúsil dať do original servisu  škoda. Tam zavadu nezistili :D.

 

Takže mám čakať kým sa to prejaví. Len tolko. Ďalej to už nebudem riešiť .. ak sa niečo zmení napíšem sem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahojte, pridávam nové info...

 

dal som to už do 4tého servisu :D kde mi rozobrali komplet motor, merali hodnoty a všetko okolo toho a prišlo sa na to, že vynechava zapalovanie na všetky valce, nie pravidelne, riadiaca jednotka nezaznamená žiadnu chybu  len proste občas to vypadne a preto to tak začne cukať. Sviečky, cievky, kable všetko OK. Riadiaca jednotka je tiež OK, nikto nevie dalej že čo s tým je . Takže vlastne stále som tam kde som bol :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj. Mám Fabii 1.2TSI 81 kw, taky z roku 2015 a dělá mi to samé. Koupil jsem ji s najetými 35.000 km, teď mám najeto 100.000 a dělala a dělá to pořát. Ale u mě je to ještě trochu složitější. Nedělá to vždycky.

Cuká to a škube při cca 1800 až 2000 otáčkách. Ale jen asi prvních patnáct minut jízdy nezahřátého motoru. A to, že to bude dělat poznám podle toho, že je potřeba v tu dobu větší silou mačkat brzdový pedál. Proto jsem předpokládal závadu někde v podtlaku posilovače. Podtlaková hadice je v pořádku.  Ale stejně jako u tebe se to projevuje výpadky zapalování. Je mi divný, že by zapalování souviselo s brzdami, ale vždy se děje oboje zároveň. Občas se stane, že nasednu do auta, to i studený normálně brzdí a pak se nic nenormálního neděje a necuká nic. Měl jsem to v servisu škoda a tam se závada neprojevila. Proto čekám, jak tady dopadneš, abych věděl, čím to třeba může být. 

Editováno: , autor: pavlas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujímavá spojitosť s tými brzdami. Mám podobný kúsok 6/2015 ale DSG, celkovo riešim teraz zvláštne správanie bŕzd, ktoré občas fungujú ako keby bez posilňovača. A raz sa mi po studenom štarte podarilo navodiť výpadky zapaľovania, stačilo mi párkrát rýchlejšie prešlapnúť brzdový pedál. Inak neevidujem žiadne cukanie v spomínaných otáčkach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterii jsem měnil taky nedávno, dělá to pořád. Protože je to cukání  přesně v otáčkách blízkých rozjezdovým, potom když ráno chytnu hned u baráku kolonu, pak několik kilometrů poskakuju, jako když se učím řídit. Možnost, jak to obejít je přidat výrazně víc plynu, pak se dostanu nad pásmu otáček, kde to už necuká, ale zase mám pocit, že ničím spojku. Jestli jsem se dobře díval, tak tenhle motor nemá vývěvu pro posilovač, podtlak je připojený do sání. Proto nepředpokládám aspoň u sebe závadu v elektrice. Svíčky jsem měnil, to nepomohlo. Cuká to zhruba každou třetí jízdu, vždycky asi 15 minut. Když jedu do servisu, nedělá to nic. Jako naschvál. Diagnostika chybu nehlásí. Sám jsem zvědavý, jestli snicel96 na něco přijde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...