Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Cafte pani. Dlhsiu dobu sa pasujem s jednym problemom...

Jedna sa o moje favo 135L r.v. 1992 (karburator)
Problem je asi nasledovny:
Startovanie je bezproblemove. Problem nastava ked sa chcem rozbehnut. Auto sa po zosliapnuti plynoveho pedalu zakucka najprv a az potom sa rozbehne. To iste sa stava ak idem napriklad na 4. prevodovom stupni bez plynu... Po chvile zosliapnem plynovy pedal a zase to trhne a potom uz taha normalne. V podstate tento jav je citit aj ked auto stoji, ide na volnobehu a chcem pridat plyn. Motor zase ako keby vynechal a potom zacal akcelerovat.
Problem nie je citit pri plynulej akceleracii od 1.-5. prevodovy stupen.
Rozdelovac je zrepasovany, predzapal zakladny (strobo.lampa sa mi pokazila). Podlozka pod karburatorom je OK.
Mam vazne podozrenie na problem v karburatori. Konkretnejsie na niektoru z pumpiciek v nom.
Karburator som mal rozobraty a vymenil som vacsinu tesneni. No problem pretrvava.
Napada niekoho nieco?
Vdaka.

Spíš bych to viděl na seřízení karburátoru. Tohle vypadá, že tam je moc benzínu a jak přidáš, tak se auto začne dusit a až to vstráví, tak tepv zrychlí.

  • Autor

Karburator sa nastavuje srobikom co je uplne dolu myslim, ze?
Vies poradit nejake zakladne nastavenie? Hladal som v knizke v ktorej to urcite je, ale nedari sa mi to najst...

Málo otevřenej vzdušník, nejspíš na hlavní trysce. Zkus se rozjet úplně bez přidávání plynu jen na volnoběh - jestli to auto zvládne, je volnoběh nastavenej dobře, pokud i při jemný práci se spojkou zdechne, je tam málo benzínu. Při přidání plynu se následně nejdřív začne otevírat klapka, takže sací potrubí se zaplaví "suchým" vzduchem - a motor se zakucká. Teprve další přišlápnutí dá do sání víc paliva a motor se vzpamatuje...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.