Přejít na obsah

Cukání, kolísavý volnoběh, zvýšené otáčky, špatné starty,...


black_devil

Doporučené příspěvky

Zdravím, sice jsem od konkurence, ale prosím o radu.
Auto občas velice špatně chytá, musím dlouze a několikrát točit, než chytne. Volnoběh po startu občas kolísá, zhruba mezi 800 - 1100 ot/min., někdy se drží okolo 850, jindy zase okolo 1100, občas se stane, že jedu a motor třeba dvakrát zacuká.
Co by mohlo být příčinou? VAG hlásil vadu na snímači otáček motoru a taky snímač hmotnosti vzduchu, při vypnutém motoru, odstranili jsme závady, nastartovali a závady se už neukázaly. Jakmile mi auto zase chcíplo, závady se zase objevily a takhle dokola. Co myslíte vy? Nějaké zkušenosti?

Bublinky od filtru k čerpadlu, v celkem dost velké míře.

 

Opět jsem to teďka zkoušel točit a chytlo to až po dlouhý době. Prostě točím, lehce to točit, ale prostě jen točení, žádný chrochtání, jakoby snaha o chycení, pak to párkrát zachrochtalo, už to vypadalo nadějně ale opět to začalo jen lehce točit, pak to zase zachrochtalo, to se to chytlo, ale děsně mizerně, chcíplo to, tak jsem znovu točil, točilo to zase zlehka, nakonec to zachrochtalo, chytilo a šlo to, abych s tím dojel aspoň na dílnu. Zítra diagnostika a rady o zkušenějších, než jsem já, tak snad se k něčemu dopracujem. Kdyby někoho něco napadlo, dejte prosím vědět, ocením jakoukoliv radu.


Jedna se o VW Vento 1.9 TDI 66kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ventil na palivovým filtru, né? Takovej ten bílej enbo černej šmejd navrchu filtru, kterej je zajištěnej takovou tou závlačkou... Vedou do něj asi dvě hadice... Když s ním zahýbu, má celkem velkou vůli. Je to v pořádku?

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady v tom případě by se asi vyplatilo vzít rovnou nový filtr.

 

 

EDIT:

Napadá někoho ještě něco? Bublin tam šlo opravdu jako prase. 

 

 

EDIT2:

Ještě jeden dotaz... kolik by zhruba mělo být nafty v palivovým filtru? Dnes jsem oddělal ventil a viděl jsem vložku filtru, takže nafty tam zřejmě moc nebylo.

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co tohle:

 

...VAG hlásil vadu na snímači otáček motoru a taky snímač hmotnosti vzduchu, při vypnutém motoru, odstranili jsme závady, nastartovali a závady se už neukázaly. Jakmile mi auto zase chcíplo, závady se zase objevily a takhle dokola. Co myslíte vy? Nějaké zkušenosti?
Jedna se o VW Vento 1.9 TDI 66kW.

 

Co znamená "...odstranili jsme závady..."?

To jste je jen smazali nebo opravdu odstranili, čili vyměnili snímač otáček a váhu vzduchu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem zase tu.
Opět obdobný problém: Auto špatně chytá, pouze zahřáté. Studený chytá krásně, občas i teplý, ale třeba až na druhé otočení klíčku. Přijde mi, že se od čerpadla totiž vrací nafta zpět do filtru. Když to nechtělo chytnout, šel jsem se podívat k filtru a v té silné hadičce od filtru k čerpadlu byly velké bubliny, opravdu veliké, třeba 6 cm, teď nechci kecat, ale mám pocit, že jsem i viděl, že se tou trubkou vrací nafta zpět do filtru. Filtr je dávanej novej, ventil ještě né, čerpadlo je dávané z funkčního auta, takže by mělo být v pohodě. Kde by mohl být problém? Je to motor 1Z, klasika rotačka. díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...