black_devil Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Zdravím, sice jsem od konkurence, ale prosím o radu.Auto občas velice špatně chytá, musím dlouze a několikrát točit, než chytne. Volnoběh po startu občas kolísá, zhruba mezi 800 - 1100 ot/min., někdy se drží okolo 850, jindy zase okolo 1100, občas se stane, že jedu a motor třeba dvakrát zacuká.Co by mohlo být příčinou? VAG hlásil vadu na snímači otáček motoru a taky snímač hmotnosti vzduchu, při vypnutém motoru, odstranili jsme závady, nastartovali a závady se už neukázaly. Jakmile mi auto zase chcíplo, závady se zase objevily a takhle dokola. Co myslíte vy? Nějaké zkušenosti?Bublinky od filtru k čerpadlu, v celkem dost velké míře. Opět jsem to teďka zkoušel točit a chytlo to až po dlouhý době. Prostě točím, lehce to točit, ale prostě jen točení, žádný chrochtání, jakoby snaha o chycení, pak to párkrát zachrochtalo, už to vypadalo nadějně ale opět to začalo jen lehce točit, pak to zase zachrochtalo, to se to chytlo, ale děsně mizerně, chcíplo to, tak jsem znovu točil, točilo to zase zlehka, nakonec to zachrochtalo, chytilo a šlo to, abych s tím dojel aspoň na dílnu. Zítra diagnostika a rady o zkušenějších, než jsem já, tak snad se k něčemu dopracujem. Kdyby někoho něco napadlo, dejte prosím vědět, ocením jakoukoliv radu.Jedna se o VW Vento 1.9 TDI 66kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 vyzerá to,akoby ti padala nafta..skús vymeniť tento ventil http://www.cc-autodily.cz/ventil-cistice-paliva?brand=SKODA&model=OCTAVIA + nové gumičky (modrá navrch,čierna naspodok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black_devil Vloženo 29. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) To je ventil na palivovým filtru, né? Takovej ten bílej enbo černej šmejd navrchu filtru, kterej je zajištěnej takovou tou závlačkou... Vedou do něj asi dvě hadice... Když s ním zahýbu, má celkem velkou vůli. Je to v pořádku? Editováno: 30. Květen 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 áno je to ten ventil na vrchu filtra...ak má priveľkú vôlu,tak to môže tadiaľ nasávať falošný vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black_devil Vloženo 29. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) Tady v tom případě by se asi vyplatilo vzít rovnou nový filtr. EDIT: Napadá někoho ještě něco? Bublin tam šlo opravdu jako prase. EDIT2: Ještě jeden dotaz... kolik by zhruba mělo být nafty v palivovým filtru? Dnes jsem oddělal ventil a viděl jsem vložku filtru, takže nafty tam zřejmě moc nebylo. Editováno: 30. Květen 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 A co tohle: ...VAG hlásil vadu na snímači otáček motoru a taky snímač hmotnosti vzduchu, při vypnutém motoru, odstranili jsme závady, nastartovali a závady se už neukázaly. Jakmile mi auto zase chcíplo, závady se zase objevily a takhle dokola. Co myslíte vy? Nějaké zkušenosti?Jedna se o VW Vento 1.9 TDI 66kW. Co znamená "...odstranili jsme závady..."? To jste je jen smazali nebo opravdu odstranili, čili vyměnili snímač otáček a váhu vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black_devil Vloženo 30. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Smazaly jsme chyby. Nakonec to vypadá na vadné relé 109. Po přeletování studeného spoje se auto chová normálně.Je to relé 109 stejné jako ve Felicii 1.9D? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black_devil Vloženo 10. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 Tak jsem zase tu.Opět obdobný problém: Auto špatně chytá, pouze zahřáté. Studený chytá krásně, občas i teplý, ale třeba až na druhé otočení klíčku. Přijde mi, že se od čerpadla totiž vrací nafta zpět do filtru. Když to nechtělo chytnout, šel jsem se podívat k filtru a v té silné hadičce od filtru k čerpadlu byly velké bubliny, opravdu veliké, třeba 6 cm, teď nechci kecat, ale mám pocit, že jsem i viděl, že se tou trubkou vrací nafta zpět do filtru. Filtr je dávanej novej, ventil ještě né, čerpadlo je dávané z funkčního auta, takže by mělo být v pohodě. Kde by mohl být problém? Je to motor 1Z, klasika rotačka. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.