Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jednoznačně jsou odpálené žhavící svíčky. Vloni jsem měnil dvě a dnes při -7 st. jsem zjistil opět spálené. Do 0 stupňů motor chytá hned, pak ale přece jen potřebuje trochu tepla.

U motoru AWX jsou žhaviče na hlavě vpravo, hned za alternátorem. První tři jdou docela dobře vytáhnout prodlouženým nástavcem, čtrvrtá je vedle filtru paliva a přístup je otřesný.

http://www.autobyznys.cz/x33543/svicka-zhavici-octavia/fabia/superb-1.9tdi-meyle-n10579202

 

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/motor-prevodovka/zapal-zhav/6289-zhavici-svicka-superb-od-r-02-08-1-9-tdi-pd.html

Editováno: , autor: Petr.gr
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

OPRAVDU UŽ VYŘEŠENO :-)

Takže už definitivně vyřešeno, bylo to opravdu to čerpadlo, jak jsem psal naposled, že jsme ho vyměnily a pak to po nějaké době zase nestartovalo.
Koupil jsme totiž čerpadlo z vrakáče a asi jim tam někde dlouho leželo či co, každopádně jsme to čerpadlo rozebrali, vyčistili a přetěsnili a vše normálně funguje.

Škoda že sem musel vyměnit díly za 20,000 kč aby jsme na to přišli, protože jsme to vzali od předku do zadu. :-/
Jinka čerpadlo z vrakáče kompletní za 2,500 kč

Takže hoši, čerpadlo. čerpadlo .....

Editováno: , autor: SuperBob
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím pánové, potřeboval bych taky poradit mám problém s ranním startováním, auto ráno chytne a hned zdechne, pak točím točím a chytne tak na 3 pokus. Ale jakmile končím v práci ve 4h, tak nastartuji normálně na brnknutí. Jinak baterka, čidlo teploty, vstřiky, žhavičky , filtry nové. Akorát mě zaskočilo, že mi to začlo dělat týden po rozvodech.

Vloženo

Nebudou to rozvody soudím. Mám ten samý problém, ráno na první okulení chytne a zdechne, pak dlouhý točení, naskočí zaklepe se a běží a odpoledne když jedu z práce v pohodě naskočí. Když auto postavím do kopce, nenastartuju hned ani po 10ti minutách, z kopce i po 10ti hodinách. Není to vždy, dnes ráno na první otočení v poho, stojím přes před domem vždy na téměř stejném místě . Nemá to vliv zima ani teplo, jen doba po kterou stál. Zavzdušňuje se. Stejný problém tu je popsán. Je to v naftě a její dopravě- čerpadlo, tandemové čerpadlo, vstřikovače. Vyměnil jsem rozvody, senzory, čidla, filtry a stále stejný, stává se to nepravidelně. Pokud přijedu dom třeba ve 20h a ráno jedu v 5.30h, stává se, že chytne, pár vteřin se dusí, ale nezdechne a rozběhne se. Vychází mi z toho pouze nafta. Na diagnostice pár sporadických závad, nic co by stálo za pitvání. Ale jinak jsme spolu kámoši, já si zvykl na rituální startování a S si zvykl, že když spěchám, větráme klapky...

Je to v naftě.

Vloženo

Špatný předvstřik ale nepoznáš v chybových kodech, ale v bloku hodnot

Jakmile se to stalo po rozvodech, určitě to chce znovu zkontrolovat. Stačí, aby se uvolnila třeba napínací kladka.

Určitě zkontolovat nejdříve toto

Vloženo

Může být, neumím se o tom přít, nejsem mechanik. Ale pokud ráno bez problému nastartuju, v práci nechám vůz stát po 17km jízdě10minut do kopce a nenastartuju, bude špatný předvstřik? za stejných okolností z kopce, nebo na rovině v poho. Je to jen moje zkušenost. Jezdím denně, někdy po celé republice, někdy jen do práce, tak jsem se to nějak vypozoroval. Nemá na to vliv změna hodnot, jen doba a směr kterým auto stojí. Na druhou stranu, není to Praga S5T, tedy se můžu krutě mýlit. Protože mě to nelimituje, nechal jsem opravu na zimu. Někdy je startování lepší, někdy horší a někdy bez problému. Vsázím na čerpadlo, nebo tandem, ale rád přijmu i jinou zkušenost, či radu.

Vloženo

Zdůvodnění pro M-P9:

U špatného předvstřiku to startuje blbě studené a teplé už nemusí, nebo naopak startuje blbě teplé, nebo startuje dlouho teplé i studené a nebo si to dělá co chce. Já i kolega Sparco tam logicky tedy vidíme souvislost s těmi rozvody

Vloženo

pro SUP1 a sparco gti

a štvete mě, bylo mi dobře dokud jsem chtěl měnit čerpadlo, tandem, palivové vedení, filtry přetěsnit vstřiky atd... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: 

Vloženo

Zdravím, tak se podělím o informaci ohledně toho špatného studeného startu. Po servisní kontrole byl zjištěn vadný vstřikovač, takže proběhne repas a uvidíme :) Jen je zajímavé, jak může vstřik ze dne na den odejít :D nechápu.

Vloženo

No prý to může být samotný vstřik nebo ta gumička pod tím vstřikem nebo co to je. Ale nejde mi to do hlavy to, že auto jelo normálně spotřeba 5,7L cca, akorát když jsem ho nechal jet na volnoběh déle, tak chcíplo. 

Vloženo (editace)

vstreky vsetky von a nanovo pretesnit jasne ked pada nafta okolo vstrekov tak mas do rana zavzdusneny system a tym padom dlhsi start ale to je tazko takto na dialku posudzovat keby mal to auto doma tak pridem nato.a aku presne chybu vyhodilo ked to chciplo?nemas viac oleja ako je normal?

Editováno: , autor: sparco gti
Vloženo

Vstřiky půjdou určitě všechny ven a přetěsní se. Chybu? No něco v tom slova smyslu, že je slabý tlak ve 3 tím válci nejsem si jistý. Ale ten vstřik má velkou odchylku údajně. Prý to tam dávkuje moc paliva.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...