Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Změříš kompresní tlaky. Pak naleješ do každého válce trochu oleje (tím se utěsní netěsnost mezi pístem a válcem) a změříš tlaky podruhé. Když bude rozdíl mezi prvním a drukým měřením malý, tak je netěsnost způsobena netěsností ventilů.

Nebo lépe řečeno pokud bude v jednom válci tlak výrazně odlišný, tak má netěsné ventily.

Editováno: , autor: McMatej

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...