rosta.rs Vloženo 12. Červen 2013 Vloženo 12. Červen 2013 Nevíte někdo jaké mají být tlaky ve válcích u AUQ?Naměřil jsem postupně od 1. válce: (12) - (11,4) - (11,6) - (11,9)Je to OK? Citovat
Wojnar Vloženo 12. Červen 2013 Vloženo 12. Červen 2013 Máme přeci DP Takže asi jo, co myslíš? I rozdíl mezi válci je OK Citovat
rosta.rs Vloženo 12. Červen 2013 Autor Vloženo 12. Červen 2013 tak to su moooc rád díky za info Citovat
Jojo24 Vloženo 16. Červen 2013 Vloženo 16. Červen 2013 chlapi, ako sa da zistit netestnost hlavy motora. pripadne kde by som vedel zohnat.. pouzitu repasovanu? nejake rady? Citovat
McMatej Vloženo 16. Červen 2013 Vloženo 16. Červen 2013 (editace) Změříš kompresní tlaky. Pak naleješ do každého válce trochu oleje (tím se utěsní netěsnost mezi pístem a válcem) a změříš tlaky podruhé. Když bude rozdíl mezi prvním a drukým měřením malý, tak je netěsnost způsobena netěsností ventilů. Nebo lépe řečeno pokud bude v jednom válci tlak výrazně odlišný, tak má netěsné ventily. Editováno: 16. Červen 2013, autor: McMatej Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.