Iny Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 Zdravim, mam otazku ohladom vymeny zapalovacih kablov. Bolo tu dost vela tem kde ludia tieto kable menili(vynechavanie valca, motor skace, cukanie, zly chod) Kedze ich zrejme budem musiet vymenit aj ja, zaujimalo by ma ako sa tie kable menia. Mam fabiu 1,4 16V 74kW motor BBZ kde kable idu k cievkam ktore su nad kazdou svieckou. Tie kable sa spajaju do zvazku, tie potom do dalsieho a nakoniec to ide do riadiacej jednotky. Menili ste tie kable v servise alebo sami ? Ak sami, aky je postup ? Treba kupit cely zvazok alebo sa niekde daju odpojit alebo sa strihnu a zalatuju ? Vie mi niekto opisat postup ? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pc_marena Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 Jestli máš v pytli zapalování, tak neměň kabel, ale ty cívky nad svíčkou-to je samotný vn modul. Kabely ke svíčkám se mění tam, kde je trafo a ke svíčkám vedeš vn -to může prošvihnout izolaci a pak proud jde jinam (nebo málo) než skrz svíčku. Spíš bych zkontroloval/vyměnil svíčky + kontrolu na zoxidování kontaktů svíčka-cívka a cívka-svazek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.