dandy2004 Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Ahoj, mám 1,9TDI 66 kW rv 2000, najeto 320 tis. Delší dobu auto celkem silně vibruje v určitých rychlostech, ale jen pokud je v tahu (při sešlápnutém plynu). Když pustím plyn anebo i vyřadím, tak vibrace ustanou. Přestane to i při dosažení určité rychlosti nebo když zvolním ve zrychlování. Kola jsou převážená, takže ty jsou v poho, raději jsem je nechal udělat, ikdyž ty vibrace nejsou do volantu, ale jakoby do spodku auta. Můžou být nějak pokřivený poloosy? Pokud začnu brzdit při vyšší rychlosti, tak to taky začne vibrovat, ale to už i s volantem, takže to mi říkali, že asi kotouče, ikdyž ty jsou jen 2 roky staré a s tím bržděním je problém od jejich výměny i nějakou dobu předtím. Kvůli tomu vibrování do volantu jsem vlastně ty kotouče i destičky měnil, trochu se to zlepšilo, ale teď je to zase špatný. Poradíte co by to mohlo být? Může se jednat o jednu závadu nebo toho může být víc? Díky, P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarous12 Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 dvouhmota ko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandy2004 Vloženo 9. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 No konečně s enašel někdo, kdo zareagoval :-) Jen nevím co si pod tím představit. Tím myslíš spojku nebo co? Zase takovej machr v tom nejsem :-) P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 ano dvojhmota =spojka :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 A nemohou to dělat homokineťáky? Ten projev "...v určitých rychlostech, ale jen pokud je v tahu..." tomu celkem dost nasvědčuje. PS: ano dvojhmota =spojka -> přesněji dvouhmotnostní je samotný setrvačník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandy2004 Vloženo 11. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2013 Homokineťáky si myslím, že ne. Ty pokud s enepletu s eprojeví třeba i v malé rychlosti při plném rejdu. Cvaká to jak blázen, aspoň tak jsem to vždycky poznal :-) Ale tady to je tiché, žádné cvaknutí. Jen ty vibrace při zrychlování. Myslem jsem na ty poloosy, ale asi jak tady kluci píšou, tak to bude asi ta spojka. Ta je taky ještě originál, má přes 320 tis. Ale představa, že do toho mám nacpat novou spojku, pak mne čekaj rozvody, nějaká ta drobná karoserie, no to se už asi ani nevyplatí u toho dědečka :-) Má někdo tip na levné servisáky? :-) P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Mně se přesně tahle projevovaly vnitřní klouby (těm se asi neříká homokinetické) na Feldě. Proto ten můj tip. Jestli jsem napsal špatně "homokineťáky), pak jsem měl na mysli vnitřní klouby (ty u převodovky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaramojo Vloženo 16. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2013 Spojka (dvouhmota) jde slyšet pří sešlápnutí asi v půlce cesty. Aspoň u mne. Auto ale nevibruje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Tdi Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 Mi, když prudčeji přidávám, tak to taky začně nějak divně vibrovat. Myslel jsem že je to spojkou, ale bylo mi řečeno, že to jsou právě ty vnitřní klouby na poloosách, jak píše Wojnar. Zatím jsem to nijak neřešil, ale mám pocit, že po výměně utržených puků v ramenách za plné, se to trochu zlepšilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.