Říjen 24, 20177 r http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-zjisteni-verze-hlavy-octavia-ii-2-0-tdi-pd-bkd-743.html
Únor 11, 20187 r Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B - Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin. Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci. To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů( dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit a kolik to stoji. Nemáš ji ještě náhodou? Já ze potkat takhle čestného prodejce to je radost. Sent from my iPhone using Tapatalk
Duben 3, 20187 r Co myslíš hlavu nebo Octavii? Když už jsem loni dal Octavii do pořádku tak jsem ji nadělil letos ještě nový startér origo specifikace Bosch ( odstraněni 4 sekundových teplých startů) a malý origo ventilátor VDO. Poté mi jak na potvoru prdla levá přední pružina a zdálo se mi jako blbost měnit jen pružiny, tak jsem vyměnil i přední tlumiče ( použity originálni VAG ) a uloženi tlumičů ( jinak zadni tlumiče se dělali taky origo VAG ve 180tKm, tak ty mají něco přes 55tKm- což není moc). Take díky v minulosti odcházející dvou hmotě byl již načlej silenblok na převodovce. Vyměnil jsem preventivně všechny silenbloky uloženi motoru a převodovky a protože už byli nepohyblivé excentry na zadní nápravě, vyměnil jsem i je ( klasika u OII nejde nastavit geometrie zadní nápravy) . Do auta jsem investoval peníze, protože mam rad když věci fungují jak mají a hlavně jsem jej neplánoval prodat. Bohužel mi udělal otec čáru přes rozpočet a v půlce března si objednal Tiguan Allspace a že mi přenechá svého velmi zachovalého Superba II 1.8 TSI. Teď mám dilema prodat Octavii a vzit si Superba s jasnou minulosti v pěkném stavu, nebo si raději nechat Octavii, protože ty peníze co jsem do Octavie nasypal je málo kdo ochoten zohlednit. A já auto pod cenu prodávat nechci. Vím co mám a většinu problémů daného modelu a motorizace jsem vyřešil. Jak bude čas tak přezuji na letni, nafotím aktuální stav auta a dám tady inzerát, kdyby měl někdo případně vážnější zájem. Čau Tomáš
Květen 8, 20187 r zdravim, ten povlak na vicku od oleje se vytvori jen po jizde (zahratem mototru) nebo je tam porad?
Leden 21, 20205 r Zdravim, mám dotaz ohledně chladící kapaliny..... Ve firemním autě to hlásí málo kapaliny. Auto stáhlo bylo pod minimem tak jsem dolil, logicky přestalo signalizovat. Záhada je v tom že druhý den to signalizovalo znovu, kolega povolil trochu ventil voda se vrátila a máme nad maximem....umí to někdo vysvětlit?? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.