Přejít na obsah

Zhasínání motoru za jízdy 1.8T 20V


Kaplan

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Čau, tak mi nakonec ve Škodovce vyměnili řídící jednotku motoru a je po problému, teda téměř.... Auto se o 100% chová líp, ale stalo se mi to i jednou po výměně. ale jen jednou a to tím zpusobem, že předtím mi motor škubnul a auto zdechlo a ted to bylo bez škubnutí.... VAG nic nehlasil a od te doby (pul roku) jede jak hodinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozno si sa pol roka nedostal do situacie, ze by si mal uz len par litrov v nadrzi. Tiez mi tieto problemy kedysi asi na pol roka ustali. Uz som si myslel, ze je problem zazehnany a potom prisiel den kedy som sa rozhodol, ze natankujem az ked bude svietit a vtedy sa mi problem znova prejavil. Stalo sa to ked bola rucicka paliva takmer na cervenom.

Editováno: , autor: bomberman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už nezkouším jezdit na rezervu. Vzhledem k tomu, že se autem nevozím sám, tak nebudu zkoušet, kdy mi to zase chcípne. VAG nic nevykazuje. Ukoušel jsem teď naposledy jet asi 14km na rezervu a všechno v pořádku. Takže problém asi pořád trvá, nemám čas ho nějak vysledovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Po dlhsej dobe mam novy poznatok v tejto veci. Vsimol som si, ze motor zhasne presne v momente ked rucicka teploty vody dorazi presne do stredu ukazovatela teploty vody, cize na tu stredovu hrubsiu rysku. Co sa vtedy deje ? Otvori sa chladiaci okruh ? Samozrejme stale plati, ze okrem tohto musia byt splnene este dve podmienky co sme tu spominali, cize pred nastartovanim studeny motor a v nadrzi malo benzinu (rucicka max. 1-2 mm od bodu kde sa rozsvieti rezerva).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Taky přidám svůj problém:

 

Nejprve se mi to stalo pouze na dálnici. Normální rychlost cca 110km/h na 5. převodový stupeň, najednou auto zpomaluje, otáčky jdou rapidně dolů (nekolísavě, prostě kontinuálně jdou dolů). Po pár vteřinách (2-4) se auto vrátí do otáček a jede. Zatím se mi to stalo pouze na dálnici. Auto na plyn ve chvíli kdy otáčky letí dolů nereaguje.

 

Dnes se mi to stalo v koloně, chtěl jsem se rozjíždět a najednou auto zdechlo, rychlej sem nastartoval, rozjel se rychleji jenže auto cukalo, jako bych hopsal (přirovnal bych to ke startování se zařazenou rychlostí, pdoobné hopsání).

 

VAG mi na motoru neukázal žádnou chybu ihned po incidentu.

 

Chtěl jsem se zeptat jestli se už s tímto někdo setkal a co by mohl být za problém ? To že mi auto nereagovalo na plyn a chovalo se to jak chovalo - něco s palivovou soustavou ? Proč ale nic VAG nevypíše ?

 

Jinak jsem vypozoroval, že se mi to stalo vždy, když jsem měl méně než polovinu nádrže, dnes s tou kolonou se mi stalo, když jsem jel na rezervu (15km po rozsvícení kontrolky).

 

Palivový filtr vyměněný, teď se chystám na škrtící klapku, tím to ale asi nebude ... Co ostatní, už jste to vyřešili ? VAG by napsal chybu u snímače otáček, ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...