Přejít na obsah

DSR - Driver steering recommendation


omicron

Doporučené příspěvky

Omicron: Nemajú to všetky MR2006 s ESP, začali to dávať až niekedy od októbra 2005...

To Igor:

MR2006 se zacala objednavat tusim nekdy od 4-5/2005, prodavat tak 5-6/2005 (sám jsem na ní čekal a hned objednával), a maji to vsechny verze s ESP...

Co se prodavalo v "októbri 2005" byla zcela jistě ještě MR2005, a ta zcela jistě ještě DSR neměla :t O DSR Škoda poprvé referovala někdy v tom dubnu, či květnu, když se uvedla nová výbava MR2006.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Igor:

MR2006 se zacala objednavat tusim nekdy od 4-5/2005, prodavat tak 5-6/2005 (sám jsem na ní čekal a hned objednával), a maji to vsechny verze s ESP...

Co se prodavalo v "októbri 2005" byla zcela jistě ještě MR2005, a ta zcela jistě ještě DSR neměla :t O DSR Škoda poprvé referovala někdy v tom dubnu, či květnu, když se uvedla nová výbava MR2006.

Obávam sa, že máš zlé informácie B)

Auto objednané prvý augustový týždeň 2005, teda už modelový rok 2006. Vyrobené 3. septembrový týždeň, dodané 1. októbrový týždeň. 2,0 TDI Elegance v plnej výbave (chýba len ťažné, plnokoža a navi) a DSR to nemá. Zisťovali sme, prečo to nemá, keďže je to už MR06 a malo to tam byť. Odpoveď bola tá, že síce je to MR06, ale DSR nastúpilo až u áut vyrobených v októbri. Rovnako kvôli tomu to auto nemá ani DPF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem objednal v červenci 2005 a mám modelový rok 2006 a DSR tam mám(snad).I na stránkách Škody to bylo uvedené.

Zkoušel jsem to v zimě pří rychlé jízdě. Jel jsem levou stranou po sněhu a dupnul na brzdy. Volant jsem držel velmi lehce a ten škubnul do leva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
za chvili budou auta sami i ridit. mam jenom strach, ze se pozitek z jizdy postupem casu modernizaci a vyvojem ruznych systemu naprosto vytraci

a konecne zacnu sluzit k tomu k comu su vyrabane teda k premiestnenhiu z bodu A do bodu B.

Prvy pokrok je DSG (naco radit, ked si to radi samo) a ine (parkovacie senzory, ESP, MSR, ASR, ABS) a mnoho inych

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ja by som povedal, že aj tak najviacej chýb urobí vodič. A zase ak ma niečo na moju chybu upozorní alebo mi poradí, pomôže, ak spravím nejakú blbosť, tak to nepovažujem za obmedzovanie. Hlavne nie, ak som tú chybu urobil nevedomky.

DSR by som mal mať, ale nejako som si ho neuvedomil aj keď som ho skúšal na krajnici. Ja už volant automaticky pootočím, ak cítim, že jedna strana brzdí na asfalte a druhá sa šmýka. Ja to ani nedokážem, že držím volant rovno. Tak možno preto som DSR nezaznamenal v akcii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já osobně moc o užitečnosti tohoto systému přesvědčený nejsem. Ten kdo umí řídit to jednoduše nepotřebuje, a tomu kdo to neumí to podle mě při smyku stejně nepomůže, protože zpanikaří a tzv. ztuhne. Jedno vím jistě, já bych to ve svém autě nechtěl, ani kdyby to bylo zadarmo, nepotřebuju si nechat radit, kam mám točit volantem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem to v zimě pří rychlé jízdě. Jel jsem levou stranou po sněhu a dupnul na brzdy. Volant jsem držel velmi lehce a ten škubnul do leva.

Otazka je, jestli to byla skutecne zasluha DSR nebo jen standardni cinnost ABS.

Kdyz za stejnych podminek (rozdilne povrchy pod levymi a pravymi koly) prudce zabrzdim, sepne ABS ale kontrolka ESP mi neblika, tudiz ESP neni v cinnosti.

Stejne se chova i auto vybavene pouze ABS, tudiz si nemyslim, ze takovato akce vyvola aktivaci ESP. Konec koncu, auto je v tomto rezimu v podelne ose relativne stabilni a neni co regulovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně moc o užitečnosti tohoto systému přesvědčený nejsem. Ten kdo umí řídit to jednoduše nepotřebuje, a tomu kdo to neumí to podle mě při smyku stejně nepomůže, protože zpanikaří a tzv. ztuhne. Jedno vím jistě, já bych to ve svém autě nechtěl, ani kdyby to bylo zadarmo, nepotřebuju si nechat radit, kam mám točit volantem.

Nech se prosim urcite zamestnat od VW jako odborny poradce a konzultant pro jejich bezpecnostni systemy.

Jiste Tve nazory a odborna hodnoceni uvitaji :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem to v zimě pří rychlé jízdě. Jel jsem levou stranou po sněhu a dupnul na brzdy. Volant jsem držel velmi lehce a ten škubnul do leva.

Otazka je, jestli to byla skutecne zasluha DSR nebo jen standardni cinnost ABS.

Kdyz za stejnych podminek (rozdilne povrchy pod levymi a pravymi koly) prudce zabrzdim, sepne ABS ale kontrolka ESP mi neblika, tudiz ESP neni v cinnosti.

Stejne se chova i auto vybavene pouze ABS, tudiz si nemyslim, ze takovato akce vyvola aktivaci ESP. Konec koncu, auto je v tomto rezimu v podelne ose relativne stabilni a neni co regulovat.

Lepší možnost, jak auto rozhýbat podle svislé osy je kruhový objezd v dešti..nebo aspoň s velkou louží :) a vyšší rychlost..pak se ESP určitě ozve lol

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nech se prosim urcite zamestnat od VW jako odborny poradce a konzultant pro jejich bezpecnostni systemy.

Jiste Tve nazory a odborna hodnoceni uvitaji :D

Nechápu tón tvého příspěvku. Mám snad právo mít svůj vlastní názor, nebo si snad myslíš, že ne? Já nikomu neberu, že pokud mu tenhle systém dodá jistoty, ať si ho pro mě za mě pořídí, ale já si prostě myslím, že pokud si někdo není jistý jak reagovat při smyku, tak pro svou vlastní bezpečnost (i pro bezpečnost ostatních) udělá líp, pokud až napadne sníh zajede někam na prázdné parkoviště a tam si to vyzkouší. Případně si může zaplatit kurs bezpečné jízdy někde na fólii. Ono totiž já nevím, jestli si zažil někdy nečekaný smyk ve větší rychlosti (já jo), ale pro jeho zvládnutí je rozhodující rychlost (správné) reakce a ono reagovat až podle toho co mi auto poradí se taky nemusí vyplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nech se prosim urcite zamestnat od VW jako odborny poradce a konzultant pro jejich bezpecnostni systemy.

Jiste Tve nazory a odborna hodnoceni uvitaji  :D

Nechápu tón tvého příspěvku. Mám snad právo mít svůj vlastní názor, nebo si snad myslíš, že ne? Já nikomu neberu, že pokud mu tenhle systém dodá jistoty, ať si ho pro mě za mě pořídí, ale já si prostě myslím, že pokud si někdo není jistý jak reagovat při smyku, tak pro svou vlastní bezpečnost (i pro bezpečnost ostatních) udělá líp, pokud až napadne sníh zajede někam na prázdné parkoviště a tam si to vyzkouší. Případně si může zaplatit kurs bezpečné jízdy někde na fólii. Ono totiž já nevím, jestli si zažil někdy nečekaný smyk ve větší rychlosti (já jo), ale pro jeho zvládnutí je rozhodující rychlost (správné) reakce a ono reagovat až podle toho co mi auto poradí se taky nemusí vyplatit.

v klídku člověče, Omicron je už prostě takovej. Buď rád, že ti to nenapsal velkýma písmenama, podtržený, v uvozovkách a slohem Boženy Němcový tak, jak obyčejně píše. Zkrátka, každej jsme nějakej. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

počkej, až přijde na to, že se dá psát i barevně ! To to bude, jak v mateřský školce. :D

hele, chtěl jsem dát inspiraci a ono to nějak nefunguje :(

asi jsem to udělal blbě, ale Omicron na to jistě příjde :)

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...