Publikováno Červenec 15, 201312 r Zde uvádějte typ motoru a spotřeby vašich aut :-) Pro počítání slouží např. server http://www.spotreby.cz/ popřípadě zahraniční - http://www.spritmonitor.de/ - oba mají aplikaci pro chytrý telefon s možností ihned po natankování zadat udaje :-) Po případě můžete dávat fotky s údaji z PP v autě pokud máte
Červenec 16, 201312 r http://www.spritmonitor.de/en/detail/510606.html Většinou 20-30% město a 80-70% mimo město, pomalu (90-110 tacho). Mít 1,9 tdi, asi to bude méně, ta 1,4 se dost nadře a na rovině, když by mohla něco šetřit, tak má krátkou pětku...
Červenec 17, 201312 r Autor Taky máš nádrž na 45litrů? Koukám že jsi tankoval i 44 tak ono jezdit až skoro na prázdnou, to bych si asi nedal, to bych se bál kort u nafty a nebo jim šidí stojany Každopádně spotřeba si myslím že je super, i ty dojezdy jsou luxusní Ono ta 1.4 má bohužel kratší 5tku no
Červenec 17, 201312 r rozhodne mas na svoje jezdeni vhodnejsi motor nez ja. ja jezdim mesto , vesnice mimo obec a ve meste drzim 4,9 a mimo mesto asi 4,3. Nikdy nejezdim rovne useky ,kde bych mohl jet plynule vic jak 3 km,vzdycky me potka kopec jak krava a v nem jeste autobus ale schrnuti 1,9 TDI ATD bez rozdilu co tankuju jestli BIO nebo VERVA mam celkovy prumer 4,7 Jezdeno z 50% jen sam a z 50% 2-3 lidi max usek 24 km delsi jsem jeste nejel.
Červenec 17, 201312 r No trasy u mne ve většině případů jsou 50 a více km na jeden zátah, jestli jedu sám nebo fabka musí táhnout 500 kg u mne není moc rozdíl, do půl litru, gumy neřeším, stabilně je všude 2,4... Jinak nádrž ani nevim na kolik je, myslel jsem 42l Když tankuji, tak většinou trošku šoupnu i do expanzního prostoru, nejvíc jsem dal asi 48 litrů (tankování 13. a 14.8. "12). A dojezd zatím ukazoval jen jednou nulu a musel jsem ujet ještě 20 km Jinak rekord mám 77km (tam a zpět), 3,3 l/100km a 59 km/h...
Červenec 18, 201312 r Autor No trasy u mne ve většině případů jsou 50 a více km na jeden zátah, jestli jedu sám nebo fabka musí táhnout 500 kg u mne není moc rozdíl, do půl litru, gumy neřeším, stabilně je všude 2,4... Jinak nádrž ani nevim na kolik je, myslel jsem 42l Když tankuji, tak většinou trošku šoupnu i do expanzního prostoru, nejvíc jsem dal asi 48 litrů (tankování 13. a 14.8. "12). A dojezd zatím ukazoval jen jednou nulu a musel jsem ujet ještě 20 km Jinak rekord mám 77km (tam a zpět), 3,3 l/100km a 59 km/h... Mám za to že všechny Fabie to mají na 45 litrů Já dal nejvíc 43 a to už jsem měl slepený půlky, na PP byl dojezd 30km a pumpa nikde ale to naštěstí bylo jen jednou U těch 1.4, je super jakou mají spotřebu, hodně toho snesou a vydrží hodně km, ale mají to vykoupený hlučnějším chodem a kratší 5tou rychlostí, ale paradoxně VW Polo s tímhle motorem má tu 5tku zase o něco delší
Červenec 18, 201312 r Autor rozhodne mas na svoje jezdeni vhodnejsi motor nez ja. ja jezdim mesto , vesnice mimo obec a ve meste drzim 4,9 a mimo mesto asi 4,3. Nikdy nejezdim rovne useky ,kde bych mohl jet plynule vic jak 3 km,vzdycky me potka kopec jak krava a v nem jeste autobus ale schrnuti 1,9 TDI ATD bez rozdilu co tankuju jestli BIO nebo VERVA mam celkovy prumer 4,7 Jezdeno z 50% jen sam a z 50% 2-3 lidi max usek 24 km delsi jsem jeste nejel. Takže jsi nepoznal rozdíl na spotřebě ani u Vervy? To je divný? Co chod motoru? Starty? Hlučnost? Taky stejný?
Červenec 18, 201312 r Mám za to že všechny Fabie to mají na 45 litrů Já dal nejvíc 43 a to už jsem měl slepený půlky, na PP byl dojezd 30km a pumpa nikde ale to naštěstí bylo jen jednou U těch 1.4, je super jakou mají spotřebu, hodně toho snesou a vydrží hodně km, ale mají to vykoupený hlučnějším chodem a kratší 5tou rychlostí, ale paradoxně VW Polo s tímhle motorem má tu 5tku zase o něco delší Asi nepřetankováváš, já jen lehce, třeba dneska, dojezd 200 km a 41 litrů... No snad vydrží, ale má kurvítko navíc (vyvažovací hřídel hnaná řetězem) a celé ústrojí je dost namáháno, když se do toho ty tři písty začnou opírat, nedavno jsem si všiml, že na čtyřku v největším krouťáku lehce vibrují zrcátka Přemýšlím o čipu, ale pořád si říkám jestli je to dobrý nápad, nutit tři písty produkovat 260 Nm.. Jinak já nepozoroval nikdy rozdíl mezi naftama, jediný co, tak když je venku kolem 12°C, tak to po startu šlo na dva a na to snad zabralo předávkování VIFem a prodloužení doby žhavení. Naftu dávám OMV, Agip nebo z rakouska. A abych byl k tématu, tak dnes v noci Kardaška-Telč-Třešť-Jihlava za 4,1 a 75 km/h, nazpět ráno plnej, chytnul jsem kolonu a spadlo to na 3,9 a 68km/h.
Červenec 18, 201312 r Takže jsi nepoznal rozdíl na spotřebě ani u Vervy? To je divný? Co chod motoru? Starty? Hlučnost? Taky stejný? starty byly lepsi jen chvilku dneska mi to zase startovalo jako kdyz jsem to koupil a bylo kolem nuly a pritom parilo slunko. chod motoru nepocituju me se zda,ze to porad rve. nekdy to natocim fotakem bude to kvalitnejsi jak mobil. jezdil jsem za 4,2-4,4 do prace dneska sem spechal a predjizdel dost a stejne sem mel porad 4,6,takze fakt nevim jak jezdite,ze mate nad 5 to bych musel jezdit 90 na 4 atd.aůe jezdim do 120 vic to nema cenu honit po tech kotaroch Upraveno Červenec 18, 201312 r od ondikTDI
Červenec 18, 201312 r Asi nepřetankováváš, já jen lehce, třeba dneska, dojezd 200 km a 41 litrů... No snad vydrží, ale má kurvítko navíc (vyvažovací hřídel hnaná řetězem) a celé ústrojí je dost namáháno, když se do toho ty tři písty začnou opírat, nedavno jsem si všiml, že na čtyřku v největším krouťáku lehce vibrují zrcátka Přemýšlím o čipu, ale pořád si říkám jestli je to dobrý nápad, nutit tři písty produkovat 260 Nm.. Jinak já nepozoroval nikdy rozdíl mezi naftama, jediný co, tak když je venku kolem 12°C, tak to po startu šlo na dva a na to snad zabralo předávkování VIFem a prodloužení doby žhavení. Naftu dávám OMV, Agip nebo z rakouska. A abych byl k tématu, tak dnes v noci Kardaška-Telč-Třešť-Jihlava za 4,1 a 75 km/h, nazpět ráno plnej, chytnul jsem kolonu a spadlo to na 3,9 a 68km/h. Ja teda normalne natankuju plnou do cvaknuti 45 litru presne to vychazi a fabia je znama,ze pak se da ejste dotankovat 13 litru,ze se otevre nejaka odvzdusnovaci komora. ja to v praxi nezkousel radej. Jinak ja mam ted presne pulku nadrze na budiku a dojezd 480 km pro info. a od plne sem najel zatim 680. jinak 3 valec vinru je to je jasny kor PD. HTP taky vibruje nekdy a moje 1,9 taky neni moc kultivovana i zatepla citim jemny brneni do paky a volantu,ale neresim,protoze sem mel JTD,ktere vibrovalo tak,ze volant se viditelne trepal a moje ruce dostavali fakt zabrat todle je proti tomu jak v bavlnce. a do chipu bych sel bez vahani kdyz mas dobrou spojku ja uz slysim lozisko,tak sem to neprehanel jinak bych tam kopl 100 kw
Červenec 19, 201312 r Autor starty byly lepsi jen chvilku dneska mi to zase startovalo jako kdyz jsem to koupil a bylo kolem nuly a pritom parilo slunko. chod motoru nepocituju me se zda,ze to porad rve. nekdy to natocim fotakem bude to kvalitnejsi jak mobil. jezdil jsem za 4,2-4,4 do prace dneska sem spechal a predjizdel dost a stejne sem mel porad 4,6,takze fakt nevim jak jezdite,ze mate nad 5 to bych musel jezdit 90 na 4 atd.aůe jezdim do 120 vic to nema cenu honit po tech kotaroch Tak pokud máš upravenou jednotku, tak ti to bude o něco míň žrát, ale je fakt že poslední dobou fakt limity nedržím takže proto mám tu spotřebu takovou, ale za mě je pořád super, na to že jezdím dálnice okolo 160km/h a to prostě se ten motor už točí Teď co mám natankováno, tak se snažím trochu se hlídat, a jsem na půlce nádrží, ujeto 510km a dojezd podle PP je 410km takže teď by ta spotřeba mohla být lepší Ale jelikož chodím všude pozdě tak pořád spěchám, a pak to doháním v autě
Červenec 20, 201312 r stejne s tim nic neudelam, ale na to abych byl "prvni" mi uz moc nechybi... http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/587731.html jo a jedna se o 1.9 sdi (ASY). Najeto 190t. Rozbitej asi moc neni ukazuje 0,3l se svetlama 0,4l a s klimou 0,6l ... Proste tezka noha... Upraveno Červenec 27, 201312 r od eMBecko
Červenec 26, 201312 r spotreba Zlin - Brno pres Buchlaky 3 lidi plny kufr plus AC docela sem spechal na letiste 4,2 tam a z5 4,1 v tom bylo vzdy mesto asi 15% jinak takze presne jak predepisuje vyrobce vlastne o neco min.
Červenec 28, 201312 r Autor Včera, tři lidí, skrz čr (581km) dálnice, tempomat 145, klimatizace na 2 teplota na 20 stupňů, konečná průměrná 122 km, spotřeba v cíli 5.1 litrů :-)
Červenec 28, 201312 r mam SDI, rekordni spotreba byla Besiny - Brno ze skoda srazu a to 3,6 protoze sme jeli jako safetycar pro naseho veterana + sem neridil ja (spolecenska unava). jinak jezdim kazdy tyden Svitavy - Brno a tak za 5,5 ale snad nikdy nejezdim na spotrebu pokazde jedu co se da
Červenec 28, 201312 r Včera, tři lidí, skrz čr (581km) dálnice, tempomat 145, klimatizace na 2 teplota na 20 stupňů, konečná průměrná 122 km, spotřeba v cíli 5.1 litrů :-) Tak to je krásný, já co jsem včera sledoval kolik tam teče při 140 tempomat, klima taky na 20 a 2 stupeň, tak po necelých 30 km byl průměr 5,9... Pětka točila 3250, na dálnice ten motor není (1,4 tdi)
Červenec 29, 201312 r Zdravím pánové , už dlouhou dobu sleduju Vaše téma a přidám taky kousem zkušenosti . S Fabkou 1,9 74 kw mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 4,9 l/100 . Je to taková normální, běžná jízda , ne pila . Na spotřebu má velký vliv zahřátí motoru , rychlost a také samozřejmě ujetá vzdálenost . Pokud někdo jezdí okrsky 90-110 km a najede cca 20 km do práce , lehce se dostane pod pět . Pokud ale vyráží každé ráno ve městě se studeným motorem a ujede do 10 km , může se hravě dostat přes 6 l /100 km. A kde je ještě velký rozdíl je dálnice , 110 km do pěti , nad 130 třeba 5,5 a s rychlostí stoupá , jo a auto po chipu 92 kw . moje spotřeba je tady Spotřeba ŠKODA FABIA 1.9 TDI PD 74 kW / 100 HP. Upraveno Červenec 29, 201312 r od jh-pop
Srpen 1, 201312 r takze panove jezdim ted do rpace schvalne fabkou abych zjistil co je drzasi jestli trolejbus nebo auto a to mame nejlevnejsi jizdne v CR a zatim mam spotrebu rano do rpace 4,2 a z prace 5,9-6,2,protoze je vetsi provoz a jedu vic do kopce. takze stale se drzim toho co udava vyrobce spis pod jeho udajema
Srpen 3, 201312 r dneska takove zdeseni. jezdim dle PC porad okolo 4,5 l,ale prijel sem na chalupu a mel dojezd 180 km a menil sem olej takze sme byl najety na deskach a krivo ta,ze se rozsvitila kontrolka rezervy rikam si vpohode pokud tma je 8-10 l je to logicke. jenze na rovince se to pak uz nezmenilo proste behem jednoho dne poskocila po 10 km rucka palivomeru jako po 100 km. ted nevim co si myslet ,protoze spotrebu to ukazuje porad dobre,ale palivomer a dojezd uplne mimo. asi mam natankovat do cvaknuti a sledovat ze? tak dle diagnostiky tam je 11l paliva,ale pc ukazuje rezervu a dojezd 70 kcm coz je trosku divne,kdyz dlouhodoba spoteba je 4,7 a spotreba po dojeti byla 4,4 Upraveno Srpen 3, 201312 r od ondikTDI
Srpen 3, 201312 r to me nenapadlo,ale tim vymazu uplne vsechny stavy vis. je pravda,ze budu stejne tankovat uplne do plne,tak to je fuk. stejne ten vag mi ukazuje vetsinu min nez ukazuje PC. aj spotrebu na volnobeh 0,4 PC ukazuje 0,5 nejde to nejak nastavit?? jak se vubec ladi koncern? na to je nejaky specialni VAG? jinak chci to prodat a koupit octavii ci passat
Srpen 6, 201312 r Autor Jenom v rychlosti, nemám teď moc času Cesta z Chebu na Slovensko do Žiliny a zpět, průměrná rychlost 98, klima po většinu cesty na 20 stupnu a 2st. větrák a spotřeba podle mě velmi dobrých 5.2l/100km... Počet ujetých km: cca 1300km, musel jsem jet přes Třinec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.