Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

to nekvalitní kůže, jak jednoduchý... uvidíme jak já zabojuji, jinak právníka a znalce jak tady pomohl mě hodně kolega.

jinak před tydnem sem čistil tu svoji bílou, už to je taková bílo šedá spíš :D

 

tak fordáci už šetřej taky to je normálně v prdeli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tu bocnici mam trosku osouplou, ale to mam ve 140tis a bylo to uz pri koupi ve 100 tis... Ono staci kdyz do toho nekdo blbe leze a tre zadama o to bocni vedeni... Jinak ve svech to drzi jak zidovska víra zadny trhání... chce to pravidelnou udrzbu.

Ps Jirko s tim begem jsem nekde cetl, ze byva problem s begem v sedacce, ze se vytrhne, nebo poskodi kabel konektor begu kdyz si upravujes vzdalenost sedacky pojezdem. Pry je to dost casta zavada....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík,já to nedělám pro sebe,ale snažím se udržet alespoň minimální přehlednost pro nás všechny. Ovšem někdo to bere jako buzeraci. Ale já vím moc dobře,jak je tady někdy těžké sehnat/najít nějakou relevantní informaci.  :kol-32: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na diagnóze, výsledek:  Zkrat-nef. na snímači čidla nárazu bočního airbagu řidiče, snímač je v předních dveřích. Řekli že možná kabel bude problém. Arlo, skutečně se jedná o boční řidičův Airbag....a manželka mi sedačkou dost šoupala. Tak se na to mrknu, dobrej tip ;)

 

Po vymazání se závada objevila hned znova, čili to svítí dál :(

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013#articleStart

 

převexloval jsem tenhle link, protože to je dle mě dost k diskuzi. Já už třeba nevím, kde bych měl bezpečně tankovat. 

jj, i na toto je tady extra vlákno,kam jsem ty linky už dal minulý týden: http://forum.skodahome.cz/topic/120786-test-nafty/page-2?hl=+test%20+nafty

Ale to neva. Clintův klub tu je od toho,aby se tady volně diskutovalo bez omezení.  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, všechno zlo k něčemu dobré, alespoň jsem si půjčil faceliftového Supáka v plné polní (ne myslivce)  :), s DSG a 125KW na palubě. Měl jsem ho cca 45 minut a tak jsem ho voroštoval, abych se přesvědčil, jak jede.

 

Na dálnici 160km/h ustálená rychlost, okresky poměrně svižně. Po příjezdu jsem mrknul na krátkodobej průměr: 9,6/100km ropy. Dlouhodobej průměr zněl 7,8/100km ropy.  Při aktuální rychlosti 160km/h to žralo okamžitě cca 8-9 l/100.

Takže žádná úsporná hitparáda :D

 

Motor mě ale příjemně překvapil svým zátahem, ve sport režimu točil snad až na 4500tis....ot. Co mě ovšem nepřekvapilo, ba naopak byly vibrace motoru do volantu, větší hluk v kabině oproti benzínu. Jinak na dálnici Sup seděl jako přibitej, o tom žádná, to s oktávkou trochu plachtím.

 

125KW je dobrá volba do Supa, níž asi ne, to už by bylo moc pro  seladony a životem zklamané důchodce. (akorát ta spotřebička....)

 

 

 

JO! a te´d jsem si vzpomněl, co me vyloženě sralo: ta středová konzole, tlačila do nohy neskutečně. To v oktávce je jaksi mimo moji nohu.....to soudruzi v supu nezvládli.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, sup je o vetsim pohodli a tady souhlasim s koktou, ta konzola netlaci, pokud si misto dobre slozis. ;)

 

Jinak ja jezdim pravidelne jak s kratkym tak mysliveckym supem ve 103kW manualu a i to na  to auto staci - pokud nechci zavodit okresky, ale k vyuziti co mam ja - cesty typu Praha - Blava - Praha, nebo tak je to ideal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě musím srovnávat O3 a SUP FL, když časem hodlám kupovat kárku ;)

 

Stejně se domnívám, že pokud někdo chce kupovat nového supa, vyplatí se počkat na příští rok, má být totiž představen SUP 3 a ten už bude o něčem jiném. Do té dvojky už se zahryzává tooth of time :)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...