Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Kokto, nesel jsem rovnou do Octavky, jeste pred Octavkou jsem mel Passata 3C Variant Sportline, r.v. 07. A6 jsem koupil jen proto, ze jsem ji mel za uplne super cenu, ale bylo to vykoupeno horsi vybavou.

Jirko, to si nemyslim. Twindoor je super reseni a podle me ho koncern presune tam, kam bude chtit. U Passatu/CC (popr. Phaeton) by toto reseni davalo smyl. Vyvoj tohoto reseni neco stal a nemyslim si, ze ho koncern pohrbi, konkurecni automobilky podobne reseni casto ani nemaji. VW je v koncernove hierarchii porad vyse nez Skoda Auto.

to není samozřejmě o změně otevírání kufru, ale o celý koncepci karoserie. Já bych twin door velmi uvítal, ale mám přeci jen kufr s víkem.

Tohle jsem viděl na netu cca v listopadu a bylo to auto normálně na nějakém tom velkém předváděcím srazu na Nurimburgu (nebo jak se to píše) tam byl představenej Rapid Spaceback a bylo tam právě i tohle Bestiátko, ale je to jen prototyp, kterej se údajně nebude sériově vyrábět, jen VW chtělo ukázat, že má technickou úroveň i na něco takového, jako je tohle  :kol-47: bylo u toho i video a fakt brutální...

Video ZDE a ZDE  :kol-28:

Upraveno od Stringo

  • Autor

Chlapi, neuděláme zase nějakej dejchánek v Krušárně? Počasí přeje motoristům :)

Upraveno od Clint

A hele, máš absťák? :kol-28:  Já jsem pro. Jen ne ve středu (jakoukoliv). :kol-24:

Clinte: na leden a mozna i pul unora jsem mimo, mam zkouskove a sotva budu stihat, takze dopredu nemuzu nic slibit, a kdyby to nahodou vyslo udelam prekvapeni :)

 

A nebo by mohl Clint dorazit na prazsky sraz, ten stejne budeme muset asi nejak presunout nekam jinam :(

 

 

A nebo by mohl Clint dorazit na prazsky sraz, ten stejne budeme muset asi nejak presunout nekam jinam :(

Jakto?

udelal bych to podobne jako je to na OC klubu, spojil s nejakou hospodou, ale nechal bych to jako bod pro hlasovani az na unor kdyztak, pripadne to muzem probrat v nedeli, na to je cas ;)

Hm, no proč ne. :kol-31:  Jen sehnat slušnou hospodu s velkým parkovištěm. :kol-28:

jj, klasicky a obvykly problem, ale to snad neco zkusime vymyslet, hlavni problem vidim v miste, melo by to byt nekde pobliz co jsme ted a to nebude jednoduche :(

no tedko to neni uplne priorita, az budu mit nekdy chvilku tak se tomu budu venovat... :)

ono by to spíš bylo zajímavé spojit z oc klubem, ale to nevím jestli by šlo... lidi tam jsou taky hodně v pohodě ;)

to je slozitejsi vec, uvidime...

Video ZDE a ZDE  :kol-28:

jak se to auto asi myje ? Obzvláště u těch předních světel bych řek, že to asi vůbec nejde.

to nevim, ale zadek to ma nadhernej :kol-31:

celý to je nádherný

naprosty souhlas, i ten zvuk je dokonalej, jen tomu chybi vzduchovej podvozek, aby se s tim dalo u nas jezdit... :)

mě se to taky moc líbí... Hrany jsou docela v kurzu a zase začínají být vyhledávané, doba oblým tvarům pomalu odzvání...

 

Jinak vzducháč to podle mě mít bude, jinak by s tim nevyjeli ani z fabriky...

Upraveno od Stringo

dovedete si představit tu cenu auta ?

Vzhledem k tomu, že to auto bylo sestrojeno, aby VW ukázalo že dokáže udělat konkurenční vůz k Porsche GT4 nebo k Lamborghini Galardo a podobným bestiím, tak i cena bude podobná těmto autům...

 

Na tom netu psali o hmotnosti tuším 860kg tudíž budou asi hodně carbonové a hliníkové díly, carbon-keramické brzdy apod...

to se obávám, že ta cena bude mnohem vyšší, než u sériově vyráběných aut. Ale byla by to velká paráda. 

Tak v ceně těchto aut je zahrnutá i cena vývoje, který je neustále potřebný, tudíž předpokládám, že v ceně Gallarda je započtené procento z ceny vývoje... A zase na druhou stranu je to "jen" prototyp od VW tudíž žádná velká exkluzivita ale je pravda, že nedokážu posoudit, jak moc se do toho vývoje VW vrhlo... Možná by nás to i zarazilo, kdyby šlo opravdu jen o použitých materiálech a hodně naddimenzovaný motor, který prošel minimálníma úpravama... je moc málo informací ohledně tohohle auta... Dokonce o tom ani moc v médiích neproběhlo...

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.