Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tak přišel nějaký borec z UPC, že teda připojí. nevzal si sebou kabel ani zásuvku a vrtačku už tuplem ne, tak pry v pondělí přijede jinej, to je fakt firma, ještě do telefonu mu říkám že bude muset vrtat a udělat zásuvku a kabel prostrčit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si můžete podat s Radiusem ruce. Jo UPC, to je firma. :kol-28:

Dnes jsem se po dlouhé době projel FI 1.4 16V 74 kW. Tak si říkám, jak jsem s tím motorem mohl jezdit. :kol-28:  Jak si člověk navykne na charakteristiku TSI, tak je jízda s tímto motorem v kolonách "utrpení" (jel jsem jen ze Žižkova do Stodůlek).  Nicméně na co se TSI absolutně nechytá je nástup topení - auto jsem nastartoval, očistil přední sklo od námrazy (cca 1-2 minuty), nasednul, vyjel z boční ulice na Vinohradskou a už šel vlažný vzduch z topení. Po pár stech metrech jízdy už to docela slušně topilo (venku bylo -1°C). Toto soudruzi u TSI nějak nezvádli. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nevím co s ti rádoby ajtáci myslí achjo :)

 

to dělá maximálně u tvé 1.4.... po 2 minutách to začne u mě foukat vlažněji, po 6 minutách už docela vlažno v autě... nic hrozného, jenom než se ta celokuže ohřeje tak to trvá déle no...

 

u naftáka to bylo tak cca 8 minut že to trošku začlo foukat a po 12 minutách už bylo v autě slušně... olej se ohřál na 75 stupnu tak po 15 km :D

 

ale musím uznat, že 3.6 topí krásně i o moje předchozí polo 1.6 topilo trošku lépe...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

my co měli dehet si ani na 1,2 TSI neztěžujeme. jak píše Kokta. Já u Rapída nastartuji (zadní ohřev, zrcátka ohřev, zaplá světla, topení funkce na max čelní sklo), jdu oškrábat okna a takové ty blbosti kolem auta 3min. A když se vracím do auta, už fouká vlažnej, vyjíždím a protože to mám z domova spíš 10km z kopce, tak to topí na plno spíš až po těch 10km, to je pravda, ale to bude tím reliéfem. Jinak kokta sice nechápe proč nastartovat a jít škrábat (jak se někde zmínil zde na fóru), ale většina lidí to tak dělá. Donedávna jsem taky nejdřív oškrábal atd. a až pak startoval a okamžitě vyjížděl, jen že to je nahovno, jak jsem začal v autě dejchat protože to sklo bylo studené, začlo to namrzat mlžit se ze vnitř než začlo topení atd. a to stojí za hovno. Myslím si, že ty 3 min. chodu motoru za studena na volnoběh mu neuškodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to dělám jen někdy (nastartovat a nechat bublat, přičemž škrábu okna) - ale takto zapnu výhřev zadního skla a zrcátek, abych se s tím nemusel škrábat a mohl po očištění předních oken hned vyjet. Petře - u novějších 1.2 TSI je údajně nějaká sw úprava řj motoru právě kvůli rychlejšímu náběhu topení (někde na foru se o tom píše), protože u těch prvních je to opravdu bídné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo pawouku, díky za info, to jsem nevěděl. Kokto: Jo takhle to myslíš, taky mám na skle nějakej ten alobal, ale ten musí člověk stejně sundat, oklepat od námrazy než ho strčí do kufru (abych pak neměl vodu v kufru), omést auto od sněhu - nemám rád když mi pak z kapoty odletuje sníh nebo zmrasky do čelního skla, se vždycky leknu, atd. Tak, že neškrábu, ale přesto to nějakou chvilku trvá a nepomůže mi ani sympli zelená škrabka ve víčku nádrže, že by to třeba udělala sama. :-) Kupodivu se divím, že auto už mám rok a pořád tam je :-) No ale zase jsem přišel o anténu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, to znám. Ale nechápu jak to použít - příklad: pojedu na černo domů, takže v práci to zapnu, dojedu domů a druhý den přijedu se zapnutou rušičkou do práce. Tam to vypnu a je mi to prd platné, protože najeté km to bere z palubní desky. Takže tam nebude souhlasit stav tachometru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: kde zijes. U Rapida se vicko s centralem nezamyka, tedy ac ho mam ve stredni vybave musim zamykat vicko klicem jak pred 20 lety u felicie.Ano u Spacebacka uz to je, ale u MR 2013 diky usporam u Rapida to nema. Nevim jak je to u MR 2014. Hold nekdy absorudni uspory. Treba Rapid nema zpetny ventyl na prednich ostrikovacich. Cena asi 60 kc. Kdyz stisknes packu musis ji tak 2s drzet nez zacne strikat voda. Sterace jsou softwarove upraveny ze zacnou stirat prave az soucasne s vystrikem vody. Tedy nejdou na sucho. Jen musis packu drzet jako jako idiot. Veci co mela uz moje Octa pred 12 lety. Hold dnes se setri na vsem a netyka se to jen Rapida.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Stringo: kde zijes. U Rapida se vicko s centralem nezamyka, tedy ac ho mam ve stredni vybave musim zamykat vicko klicem jak pred 20 lety u felicie.Ano u Spacebacka uz to je, ale u MR 2013 diky usporam u Rapida to nema. Nevim jak je to u MR 2014. Hold nekdy absorudni uspory.

V Etce stále jen pro Spaceback i u MR 2014.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj. Rapid neni spatne auto. Ale v nekterych vecech nedotazene kvuli usporam. Mas recht poctiva auta konci 02, S2. Dnes uz bych mozna taky premyslel jinak se zkusenostmi a vedomostmi co mam nyni. Asi bych koupil O2 1.4 TSI rok starou za ty samy prachy. Hold jsem se nechal zlakat novinkou a vidinou prvniho noveho auta. To jsem ovsem veril marketingove masirce a do te doby dobre zkusenosti se Skodovkama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...