Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokta žije ve světě fiktivních atmosfér, které jedou :D

 

Petrrr: to pořádný auto má bejt ten Mustang?

 

Mustangem made in ČSSR jsi neoslnil ani tehdy, já tyhle doby pamatuju. Oslnil jsi maximálně Simsonem, kterej byl silně nedostatkovej.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, jenže i vyšší výkon bude mít nyní ten nejslabší v Mustangu 2015 Ecoboost 2,4 čtyřválec 227kw a 414 N.m. Jinak je to nějaká slabota, to určitě. Já ovšem pokud se řekne Mustang tak automaticky mi v hlavě cinkne 5,0 V8 313 kw 529 Nm. Popř. Camaro 6,2 V8 318kw 569 Nm. a nebo Dodge Challenger srt hellcat 6,2  520kw 881 Nm

http://www.autoweb.cz/dodge-challenger-srt-hellcat-sesmazi-zadni-gumy-s-vykonem-717-koni/

 

Jinak v jůesej se tyhle auta prodávají již za 40tis dolarů (pravda americké verze - tedy cihly na kolech) Co máš tady za 800tis nějakýho Superba 1,4 TSI v základu? Amík si na takové auto alespoň vydělá za 10-12 měsíců tedy roční plat. Na co si tady vydělá průměrnej Čech Za roční plat má tak akorád  Rapida v základu 1,2 MPI.

 

Clinte: Jasně, že jezdím ve Škode, v novém sice sociálním voze oproti vám tady některým, ale jsem za něj rád, jiní lidé si nemohou dovolit ani to a to jich je hodně, kupují starý šunky pořád dokola, co Němec vyhodí Čech sebere.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, tady se probírá něco pro tebe doost zajímavého, rozvody a co se vše mění.

http://forum.skodahome.cz/topic/128490-rozvody-po-nastartování-zaklepe/#entry1927183

 

Clinte: Pokud ty jsi z chudého kraje, tak pak já nevím z jakého jsem tedy já.  Ale chápu jak to myslíš. každý rozumný obyčejný člověk si za své vydřené peníze koupí vždy něco praktičtějšího, ale když už bych třeba to BMW měl jak ty píšeš a měl i na toto, víkendové projížďky proč ne (mezi náma i to BMW už jsou vyhozený prachy). Žijeme jenom jednou tak co , člověk si musí občas udělat radost i když třeba kravinou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, autorizák samozřejmě povyměňuje hafo věcí, aby z toho vytřískal co nejvíce peněz, ale já mám z velmi dobrého zdroje informaci, že bohatě stačí řetěz a napínák. Proto pokud nebude nutné, nebudu měnit nic navíc. Resp. napínák je to, oč tu běží.

Ten dobrý zdroj mi ještě řekl, že to řešit nemám vůbec, jelikož mám všechny prohlídky v autorizáku, prostě přijedu k nim, dají mi novej motor a odjíždím. Jenže, jsou s tím trable, odtah, nějakou dobu bez auta atd....čili jsem řekl, že těch 7 tisíc obětuji ve prospěch dobré věci a navíc motor mi fachá dobře, nerad bych se sním loučil a zase něco nového zajížděl. ;)

 

Co se týče BMW, myslím si, že je to jedna ze značek, která si ještě drží nějakou nadstandartní kvalitu (ovšem samozřejmě, je to prémiová značka) - takže, kdo ty peníze má, myslím že s BMW udělá dnes nejlépe. I v Německu je BMW s Mercedesm na prvních místech v žebříčku a teprve potom Audi.

 

Měli jsme na letišti od BMW pár akcí a tak jsem mohl projet všechny modely a téměř všechny motorizace a musím říct, že to mají fakt vymyšlené dobře.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj. BMW is good. S těma servisama musím více než souhlasit, známej z děčína ačkoliv jen s 1kou by mohl vyprávět jak to chodí v českých servisech BMW hlavně u reklamací. To v Německu páč to má blízko a hlavně umí dobře německy je to o ničem jiném.  Jezdí už jedině tam a paradoxně ceny jsou stejné, možná jen za práci o malinko vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, ani kdybys přešel k BMW, tak se u některých motorů nezbavíš problémů s řetězem. Navíc, oni to mají tak geniálně vymyšlené, že musí motor ven. A o sumách za servis nemá smysl debatovat, ty asi překvapí i ty, co na to mají. Však motosman může poreferovat. Já u nich v servisu měl kdysi známého mechanika - když si nevěděli rady, šup s autem do Německa.  A k Mustangu, já měl na mysli pořádnej motor, a ne nějaký 151 kW chrastítko. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsme byli nahrčet našeho Saaba (2,2 turbobenzín), řikám si, co tu hoří......A ono za mnou totální mlha, z vejfuku kouř, z motoru kouř, motor se kucká.....Vyběhli i týpci ze skladů, co se děje. To jsem ještě neviděl, z vejfuku se hulilo jak z párovky. Tak jsem to chcípnul a kouř šel ještě minutu po vypnutí motoru. Mám dojem, že jsem místo benzínu spaloval jenom olej.....asi je to rozbitý a tušim, že to nebude nic jednoduchého a levného.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...