Clint Vloženo 11. Červenec 2014 Autor Vloženo 11. Červenec 2014 (editace) Jojo, studenej motor a většinou hned nálož, pač se měří dráha v určité rychlosti. Jen krátké trasy. Teď mi řiká kolega, že už by to byl novej třetí motor, v patnácti tis. se jeden vylágroval ve stošedesáti.....Koukám taky žádné kvalita. Editováno: 11. Červenec 2014, autor: Clint
kokta7 Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 (editace) Njn to chtělo atmosku nejméně trpí a kazdej pul rok měnit olej Dej tam na tohle ježdění tvoje auto a podéla se taky... Editováno: 11. Červenec 2014, autor: kokta7
Clint Vloženo 11. Červenec 2014 Autor Vloženo 11. Červenec 2014 Nejvíce tu ovšem trpí ty diesly...ty jezděj permanentně za studena.
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Tak kupte Teslu, tam je to fuk, kdy a jak dostane nálož.
kokta7 Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Klinte trpi i turbo když takhle jezdís dlouhodobě... Trpěla by i atmoska ale méně, a jestli olej menite každý 2 roky tak je to jasný... Ji pawouku
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 ŠKODA Economy Run 2014Tak borci, kdo pojede?
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Hm, tak koukám, že množství paliva v nádrži budou měřit přes diagnostiku a ne dotankováním. Další změna je sledování přes GPS do.
Petrrr Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 (editace) Tak to je fajn ne? To je to o cem mluvil Honza na srazu ne? To je nejpresnejsi ne? Editováno: 11. Červenec 2014, autor: Petrrr
skodaforum20 Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Clinte, BMW slo taky s kvalitou dolu. A servis v Cechach? Bezne cekas na dil dva pracovni dny nez dorazi z Nemecka, nekdy i dele. Takze prakticky kazdy problem = cca 4 pracovni dny bez auta. Mluvim z vlastni zkusenosti, mam jeste 116i, MR2010
kokta7 Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Pawouku s minulým TDI bych jel a co bych tam dělal teď?
Honza9007 Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 ŠKODA Economy Run 2014 Tak borci, kdo pojede? musím vymyslet spolujezdce, když mám drahou (a lehkou) polovici v Číně Hm, tak koukám, že množství paliva v nádrži budou měřit přes diagnostiku a ne dotankováním. Další změna je sledování přes GPS do. Tak to je fajn ne? To je to o cem mluvil Honza na srazu ne? To je nejpresnejsi ne? Zrovna to čtu; to vypadá na zajímavé změny. Je nutné mít v nádrži minimálně 3/4 zaplněný (bude vizuelně kontrolováno). Pomocí GPS možná budou kontrolovat i rychlostní limity (přitom překročení rychlostního limitu by podle mě správně nemělo být závadné, naopak PŘÍLIŠ POMALÁ JÍZDA by měla vézt k diskvalifikaci ...). A jak to tak čtu, tak 10km/h nad předpisy tolerují 10,01-20,00 km/h znamená penalizaci +5% spotřeby.
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Yes, brother pojede. Dostal to příkazem. Teda doufám. To museli vyvinout nějakou novinku na to zjišťování množství paliva přes diagnostiku, když se to doteď dotankovávalo. By mě zajímalo, kde má třeba Š120/Favorit diagnostickou zásuvku. Jede se do Vrchlabí, tak mám obavu, že tam bude dost kopců. Kdo mě bude tlačit?
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Do startu času dost - budeš držet dietu. Honzo, myslíš že se pojede tato trasa, nebo to vždy mění?
kokta7 Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Jj tam by me to zajímalo vic než u foukacek
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 To máš smůlu, vem Laurinu, s 1.8 TSI tam jezdí za 3,54.
Clint Vloženo 12. Červenec 2014 Autor Vloženo 12. Červenec 2014 Mě to přijde jako uplně zbytečná a bezvýznamná akce, nevím, k čemu je to dobré, ploužit se někde 70-80, vyhazovat kvalty, nebo vypínat motor, abych vyhrál.....
Doporučené příspěvky