Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) No potřeboval bych ještě k té oktávce něco ostrého v benzínu na víkend....to je fakt, na blbnutí. Do práce, což je mých 90% jízd je ovšem ta nafta k nezaplacení....Měl jsem po ní hrábnout už dříve. Kort dálniční jízdy....tam si bere benzín fakt hodně. To se přiznám, že jsem udělal blbost tím benzínem. Ale dovedu pochopit Panča, že když si chce ostře zajezdit a vytáčet motor, na spotřebu se koukat nedá a tam je silnej benzín jedničkou. Je to všechno jen o prioritách.... Editováno: 4. Květen 2015, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) hraje dobře ta Kanada co? Docela zabíračka Hoši mají plné ruce práce...Ještě že nechytá Salát. Editováno: 4. Květen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Hle, Clint přišel k rozumu. Jo, Kanada to je jinší kalibr. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Pavelec docela díra při prvnim golu i při druhém Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Ale hoši klid, s 1,8 jsem jezdil do 140 max, tady na střídačku 130-140, velkej rozdíl v tom nevidím, to udělá protivítr rozdíl větší. nj, prezentace tech rychlosti ti moc nejdou, ja mslel, ze jezdis 120 okresky a 150 dalnice, nastesti pawouk uz ti to sem poslal Prostě se s tím nemůžete srovnat, ale já to chápu, za deset jezdí každej exot, to umění není jasne ze je, ja mam dlouhodobej kolem 8 s benzinem a nejezdim na spotrebu, aby ses dostal na 10 tak musis uz s RSkem jet trochu pilku Pancho.. PD 1,9 mi žralo o litr víc PD neni rotacka Pancho: Nevím, možná jsme rotačce šlapal víc na krk. Ale Kozák taky mluvil o tom, že CR jsou obecně úspornější než PD.... a opet, PD neni rotacka, je to jinej motor. A usportnost je v poradi rotacka, CR, PD. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Pavelec docela díra při prvnim golu i při druhém ja bych to tak uplne nevidel, ale halvne obrana selhava jak svina na ten treti gol jako to bylo mimo. kanadani si to tam posilaj pred nasi brankou jak se jim chce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Jo Kanada je na tom o trochu lépe ale držíme krok snad se kluci hecnou jako proti švedum. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Prave jsem se pred hodinou vratil z te vasi vizky prazske od Rolbare. Jel jsem tam na otocku 305km 70km/h prumerna rychlost a spotreba 5.5 dle PP a to jsem mimo obce jel dost casto 120, na dalnici 140. Kdo hold umi, jako ja a Pawouk, ten hold umi. Neda se svitit. Mam obcas dojem ze ted po 40tis km ta moje KinderCar jezdi lepe a lepe. Ja byt spokojen. No nakonec to byl opravdu podvolantovej krouzek a jeho uchyceni v tele krouzku, asi to nemelo co delat s dodelavkou tempomatu, pac ten krouzek se z toho tela nedemontuje. No podlozili jsme uchyty elktroizol omotavkou a je klid. Pry je to caste i u Fabii od urcite doby co zmenili typ tech krouzku, tak ze zase urcite uspora. Bych se z toho posral. No jinak s tim odpojovanim airbagu jste meli pravdu, zadne odpojovani baterky se nekonalo, priste koupim tisicihran a uz si to spacham sam, zadnej stres. Jsem zvedav jestli i u O3 nenastane vrzanicko volantu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Ozi: tak to jsem nevěděl, rotačku jsem tedy asi žádnou neměl To pak chápu a je možné, že žraly méně. Já měl pocit, že se dělaly SDI (diesly bez turba) a pak že rovnou najely TDI PD.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Clinte to si delas prsa, obcas mi prijde ze prichazis z jine planety, nebo si dlouho zil v Rusku. Tohle vi i clovek ktery Skodovku nikdy nemel. To vi i male dite, ze byla SDI bez turba, TDI s turbem s rotacnim cerpadlem, TDI PD pumpen diese a nini TDI CR. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 jj, PDcka pak zerou vic, i kdyz jak ktere, kamarad ma (a je to auto se kterym pravidelne jezdim) O2 1.9 TDI PD a po chipu jezdi pri rychlostech ktere pises ty dlouhodobe pod 5, pri 170 tempomat po dalnici jezdi do 6, ale musis jet stabilni rychlosti delsi dobu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) Clinte to si delas prsa, obcas mi prijde ze prichazis z jine planety, nebo si dlouho zil v Rusku. Tohle vi i clovek ktery Skodovku nikdy nemel. To vi i male dite, ze byla SDI bez turba, TDI s turbem s rotacnim cerpadlem, TDI PD pumpen diese a nini TDI CR. No tak vidíš, pač já se nikdy o naftu před tím nezajímal a nikdy naftové auto neměl (od začátku benzíny) a pak jsem koupil zánovního Supa v PDčku, historii vývoje jsem tedy nijak nezkoumal a nepotřeboval zkoumat. Zajímal jsem pak jen o to, co bylo dál... Takže mám díru a je mi to celkem jedno, pač je to už historie. A tak mi tedy řekneš rád, jaký byl technický rozdíl mezi rotačkou a PD.čkem...rád se přiučím. Editováno: 4. Květen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) Dira pavelec Pd ma vsstriiiikyyyy,drahy jako prase Editováno: 4. Květen 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Tak myslím, že to je jasné s tim zápasem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Nojo bylo to maso a Pavelec zachytil dobře. Mohly jsme klidně dostat desítku:-D. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 rotacka - První generace motorů má elektronicky řízené rotační vstřikovací čerpadlo a dvoupružinkové vstřikovače. PD (čerpadlo-tryska) - čerpadlo a tryska tvoří jeden komponent umístěný v hlavě válců poháněný od vačkové hřídele a ovládaný elektronicky. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Clinte, jo mas pravdu, ja zase nikdy nemel benzina a vic se vzdy zajimal o naftu, zakladni parametry jsem vsak vedel i o benzinech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Ozi, o tobě nemám pochyb , že to víš, ale Petrrr si to ještě teď předčítá a hledá na internetu , aby mohl dát jak se říká vyčerpávající odpoveď Jak dlouho se ty rotačky vlastně vyráběly? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Hlavní výhoda PD oproti rotačce má být menší spotřeba a hlavně emise, protože lze lépe rozptýlit palivo díky většímu tlaku vstřikování (takových tlaků jako u PD dosahuje až poslední generace CR a to ještě ne u všech motorů) a dále je snadněji regulovatelný počet vstřiků a množství paliva při nich. Přeberte si to jak je libo - naprostá většina uživatelů obou motorů řekne, že rotačka žere méně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) Ono je to v podstatě pro obyčejného uživatele celkem jedno, hlavně aby to jelo, málo žralo, nebylo moc hlučné a vydrželo...což je asi největší problém koncernových motorů v současnosti. Přiznám se, že tak zmáknutý jako to má Pawouk to ani zdaleka nemám...vím že se do toho leje nafta a ne benzín a že nemusím měnit svíčky Editováno: 4. Květen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) Jako presne tak,proc to furt resit. Nafta setri ,nekam se dopravis za malo,benzin--svezes se:)Jo beno je na svezení ale nesmíš mít 1.2 v kinder karce to je pro šetřílky co jim smrdí nafta.;-) Editováno: 4. Květen 2015, autor: Barbossa 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Pawouku, ano mas pravdu, argument se spotrebou byl maskovanim snizovani emisi, protoze neznam nikoho komu by pokud mel oba motory zralo PD mene. Tak jako pawouk to ma malokdo, to jako klobouk dolu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Svicky menit sice nemusis, ale cas od casu jine svicky a to zhavici svicky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Jojo, to je fakt, to není žádná hitparáda, i když to jede určitě lépe jak třeba 1,6 MPI Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) Pawouk to čte ze svého sesitku ze základky @barbosa pavelec nic moc, a obrana marna. Pd ma dráhy vstriky a daleko náchylnější než rotacka... Rotačka žere min jak CR... A hlavně traktorovy projev PD je šílený Editováno: 4. Květen 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky