Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No potřeboval bych ještě k té oktávce něco ostrého v benzínu na víkend....to je fakt, na blbnutí. Do práce, což je mých 90%  jízd je ovšem ta nafta k nezaplacení....Měl jsem po ní hrábnout už dříve. Kort dálniční jízdy....tam si bere benzín fakt hodně. To se přiznám, že jsem udělal blbost tím benzínem. Ale dovedu pochopit Panča, že když si chce ostře zajezdit a vytáčet motor, na spotřebu se koukat nedá a tam je silnej benzín jedničkou.

 

Je to všechno jen o prioritách....

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale hoši klid, s 1,8 jsem jezdil do 140 max, tady na střídačku 130-140, velkej rozdíl v tom nevidím, to udělá protivítr rozdíl větší.

nj, prezentace tech rychlosti ti moc nejdou, ja mslel, ze jezdis 120 okresky a 150 dalnice, nastesti pawouk uz ti to sem poslal  :kol-32:

 

Prostě se s tím nemůžete srovnat, ale já to chápu, za deset jezdí každej exot, to umění není

jasne ze je, ja mam dlouhodobej kolem 8 s benzinem a nejezdim na spotrebu, aby ses dostal na 10 tak musis uz s RSkem jet trochu pilku  :kol-46:

 

Pancho..

PD 1,9 mi žralo o litr víc

PD neni rotacka

 

Pancho: Nevím, možná jsme rotačce šlapal víc na krk. Ale Kozák taky mluvil o tom, že CR jsou obecně úspornější než PD....

a opet, PD neni rotacka, je to jinej motor. A usportnost je v poradi rotacka, CR, PD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave jsem se pred hodinou vratil z te vasi vizky prazske od Rolbare. Jel jsem tam na otocku 305km 70km/h prumerna rychlost a spotreba 5.5 dle PP a to jsem mimo obce jel dost casto 120, na dalnici 140. Kdo hold umi, jako ja a Pawouk, ten hold umi. Neda se svitit. Mam obcas dojem ze ted po 40tis km ta moje KinderCar jezdi lepe a lepe. Ja byt spokojen.

No nakonec to byl opravdu podvolantovej krouzek a jeho uchyceni v tele krouzku, asi to nemelo co delat s dodelavkou tempomatu, pac ten krouzek se z toho tela nedemontuje. No podlozili jsme uchyty elktroizol omotavkou a je klid. Pry je to caste i u Fabii od urcite doby co zmenili typ tech krouzku, tak ze zase urcite uspora. Bych se z toho posral. No jinak s tim odpojovanim airbagu jste meli pravdu, zadne odpojovani baterky se nekonalo, priste koupim tisicihran a uz si to spacham sam, zadnej stres. Jsem zvedav jestli i u O3 nenastane vrzanicko volantu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte to si delas prsa, obcas mi prijde ze prichazis z jine planety, nebo si dlouho zil v Rusku. Tohle vi i clovek ktery Skodovku nikdy nemel. To vi i male dite, ze byla SDI bez turba, TDI s turbem s rotacnim cerpadlem, TDI PD pumpen diese a nini TDI CR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte to si delas prsa, obcas mi prijde ze prichazis z jine planety, nebo si dlouho zil v Rusku. Tohle vi i clovek ktery Skodovku nikdy nemel. To vi i male dite, ze byla SDI bez turba, TDI s turbem s rotacnim cerpadlem, TDI PD pumpen diese a nini TDI CR.

 

No tak vidíš, pač já se nikdy o naftu před tím nezajímal a nikdy naftové auto neměl (od začátku benzíny) a pak jsem koupil zánovního Supa v PDčku, historii vývoje jsem tedy nijak nezkoumal a nepotřeboval zkoumat. Zajímal jsem pak jen o to, co bylo dál... Takže mám díru a je mi to celkem jedno, pač je to už historie. A tak mi tedy řekneš rád, jaký byl technický rozdíl mezi rotačkou a PD.čkem...rád se přiučím.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rotacka - První generace motorů má elektronicky řízené rotační vstřikovací čerpadlo a dvoupružinkové vstřikovače.

PD (čerpadlo-tryska)  - čerpadlo a tryska tvoří jeden komponent umístěný v hlavě válců poháněný od vačkové hřídele a ovládaný elektronicky.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavní výhoda PD oproti rotačce má být menší spotřeba a hlavně emise, protože lze lépe rozptýlit palivo díky většímu tlaku vstřikování (takových tlaků jako u PD dosahuje až poslední generace CR a to ještě ne u všech motorů) a dále je snadněji regulovatelný počet vstřiků a množství paliva při nich. Přeberte si to jak je libo - naprostá většina uživatelů obou motorů řekne, že rotačka žere méně.  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to v podstatě pro obyčejného uživatele celkem jedno, hlavně aby to jelo, málo žralo, nebylo moc hlučné a vydrželo...což je asi největší problém koncernových motorů v současnosti.

 

Přiznám se, že tak zmáknutý jako to má Pawouk to ani zdaleka nemám...vím že se do toho leje nafta a ne benzín a že nemusím měnit svíčky :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako presne tak,proc to furt resit. Nafta setri ,nekam se dopravis za malo,benzin--svezes se:)

Jo beno je na svezení ale nesmíš mít 1.2 v kinder karce to je pro šetřílky co jim smrdí nafta.;-) Editováno: , autor: Barbossa
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk to čte ze svého sesitku ze základky ;)

@barbosa pavelec nic moc, a obrana marna.

Pd ma dráhy vstriky a daleko náchylnější než rotacka... Rotačka žere min jak CR...

A hlavně traktorovy projev PD je šílený

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...