Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

No potřeboval bych ještě k té oktávce něco ostrého v benzínu na víkend....to je fakt, na blbnutí. Do práce, což je mých 90%  jízd je ovšem ta nafta k nezaplacení....Měl jsem po ní hrábnout už dříve. Kort dálniční jízdy....tam si bere benzín fakt hodně. To se přiznám, že jsem udělal blbost tím benzínem. Ale dovedu pochopit Panča, že když si chce ostře zajezdit a vytáčet motor, na spotřebu se koukat nedá a tam je silnej benzín jedničkou.

 

Je to všechno jen o prioritách....

Upraveno od Clint

  • Autor

hraje dobře ta Kanada co? Docela zabíračka ;) Hoši mají plné ruce práce...Ještě že nechytá Salát.

Upraveno od Clint

Hle, Clint přišel k rozumu. :kol-31:

 

Jo, Kanada to je jinší kalibr.   :kol-67:

Pavelec docela díra při prvnim golu i při druhém

Ale hoši klid, s 1,8 jsem jezdil do 140 max, tady na střídačku 130-140, velkej rozdíl v tom nevidím, to udělá protivítr rozdíl větší.

nj, prezentace tech rychlosti ti moc nejdou, ja mslel, ze jezdis 120 okresky a 150 dalnice, nastesti pawouk uz ti to sem poslal  :kol-32:

 

Prostě se s tím nemůžete srovnat, ale já to chápu, za deset jezdí každej exot, to umění není

jasne ze je, ja mam dlouhodobej kolem 8 s benzinem a nejezdim na spotrebu, aby ses dostal na 10 tak musis uz s RSkem jet trochu pilku  :kol-46:

 

Pancho..

PD 1,9 mi žralo o litr víc

PD neni rotacka

 

Pancho: Nevím, možná jsme rotačce šlapal víc na krk. Ale Kozák taky mluvil o tom, že CR jsou obecně úspornější než PD....

a opet, PD neni rotacka, je to jinej motor. A usportnost je v poradi rotacka, CR, PD.

Pavelec docela díra při prvnim golu i při druhém

ja bych to tak uplne nevidel, ale halvne obrana selhava jak svina na ten treti gol jako to bylo mimo. kanadani si to tam posilaj pred nasi brankou jak se jim chce :(

Jo Kanada je na tom o trochu lépe ale držíme krok snad se kluci hecnou jako proti švedum.

Prave jsem se pred hodinou vratil z te vasi vizky prazske od Rolbare. Jel jsem tam na otocku 305km 70km/h prumerna rychlost a spotreba 5.5 dle PP a to jsem mimo obce jel dost casto 120, na dalnici 140. Kdo hold umi, jako ja a Pawouk, ten hold umi. Neda se svitit. Mam obcas dojem ze ted po 40tis km ta moje KinderCar jezdi lepe a lepe. Ja byt spokojen.

No nakonec to byl opravdu podvolantovej krouzek a jeho uchyceni v tele krouzku, asi to nemelo co delat s dodelavkou tempomatu, pac ten krouzek se z toho tela nedemontuje. No podlozili jsme uchyty elktroizol omotavkou a je klid. Pry je to caste i u Fabii od urcite doby co zmenili typ tech krouzku, tak ze zase urcite uspora. Bych se z toho posral. No jinak s tim odpojovanim airbagu jste meli pravdu, zadne odpojovani baterky se nekonalo, priste koupim tisicihran a uz si to spacham sam, zadnej stres. Jsem zvedav jestli i u O3 nenastane vrzanicko volantu.

  • Autor

Ozi: tak to jsem nevěděl, rotačku jsem tedy asi žádnou neměl :)  To pak chápu a je možné, že žraly méně. Já měl pocit, že se dělaly SDI (diesly bez turba) a pak že rovnou najely TDI PD....

Clinte to si delas prsa, obcas mi prijde ze prichazis z jine planety, nebo si dlouho zil v Rusku. Tohle vi i clovek ktery Skodovku nikdy nemel. To vi i male dite, ze byla SDI bez turba, TDI s turbem s rotacnim cerpadlem, TDI PD pumpen diese a nini TDI CR.

jj, PDcka pak zerou vic, i kdyz jak ktere, kamarad ma (a je to auto se kterym pravidelne jezdim) O2 1.9 TDI PD a po chipu jezdi pri rychlostech ktere pises ty dlouhodobe pod 5, pri 170 tempomat po dalnici jezdi do 6, ale musis jet stabilni rychlosti delsi dobu...

  • Autor

Clinte to si delas prsa, obcas mi prijde ze prichazis z jine planety, nebo si dlouho zil v Rusku. Tohle vi i clovek ktery Skodovku nikdy nemel. To vi i male dite, ze byla SDI bez turba, TDI s turbem s rotacnim cerpadlem, TDI PD pumpen diese a nini TDI CR.

 

No tak vidíš, pač já se nikdy o naftu před tím nezajímal a nikdy naftové auto neměl (od začátku benzíny) a pak jsem koupil zánovního Supa v PDčku, historii vývoje jsem tedy nijak nezkoumal a nepotřeboval zkoumat. Zajímal jsem pak jen o to, co bylo dál... Takže mám díru a je mi to celkem jedno, pač je to už historie. A tak mi tedy řekneš rád, jaký byl technický rozdíl mezi rotačkou a PD.čkem...rád se přiučím.

Upraveno od Clint

Dira pavelec :D

Pd ma vsstriiiikyyyy,drahy jako prase

Upraveno od kokta7

  • Autor

Tak myslím, že to je jasné s tim zápasem...:(

Nojo bylo to maso a Pavelec zachytil dobře. Mohly jsme klidně dostat desítku:-D.

rotacka - První generace motorů má elektronicky řízené rotační vstřikovací čerpadlo a dvoupružinkové vstřikovače.

PD (čerpadlo-tryska)  - čerpadlo a tryska tvoří jeden komponent umístěný v hlavě válců poháněný od vačkové hřídele a ovládaný elektronicky.

Clinte, jo mas pravdu, ja zase nikdy nemel benzina a vic se vzdy zajimal o naftu, zakladni parametry jsem vsak vedel i o benzinech.

  • Autor

Ozi, o tobě nemám pochyb , že to víš, ale Petrrr si to ještě teď předčítá a hledá na internetu :D, aby mohl dát jak se říká vyčerpávající odpoveď :D 


 


Jak dlouho se ty rotačky vlastně vyráběly?


Hlavní výhoda PD oproti rotačce má být menší spotřeba a hlavně emise, protože lze lépe rozptýlit palivo díky většímu tlaku vstřikování (takových tlaků jako u PD dosahuje až poslední generace CR a to ještě ne u všech motorů) a dále je snadněji regulovatelný počet vstřiků a množství paliva při nich. Přeberte si to jak je libo - naprostá většina uživatelů obou motorů řekne, že rotačka žere méně.  :kol-32:

  • Autor

Ono je to v podstatě pro obyčejného uživatele celkem jedno, hlavně aby to jelo, málo žralo, nebylo moc hlučné a vydrželo...což je asi největší problém koncernových motorů v současnosti.

 

Přiznám se, že tak zmáknutý jako to má Pawouk to ani zdaleka nemám...vím že se do toho leje nafta a ne benzín a že nemusím měnit svíčky :D

Upraveno od Clint

Jako presne tak,proc to furt resit. Nafta setri ,nekam se dopravis za malo,benzin--svezes se:)

Jo beno je na svezení ale nesmíš mít 1.2 v kinder karce to je pro šetřílky co jim smrdí nafta.;-)

Upraveno od Barbossa

Pawouku, ano mas pravdu, argument se spotrebou byl maskovanim snizovani emisi, protoze neznam nikoho komu by pokud mel oba motory zralo PD mene.

 

Tak jako pawouk to ma malokdo, to jako klobouk dolu  :kol-47:

Svicky menit sice nemusis, ale cas od casu jine svicky a to zhavici svicky.

  • Autor

Jojo, to je fakt, to není žádná hitparáda, i když to jede určitě lépe jak třeba 1,6 MPI

Pawouk to čte ze svého sesitku ze základky ;)

@barbosa pavelec nic moc, a obrana marna.

Pd ma dráhy vstriky a daleko náchylnější než rotacka... Rotačka žere min jak CR...

A hlavně traktorovy projev PD je šílený

Upraveno od kokta7

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.