Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clinte: jinak k tomu kdy byla rotacka se pohybuje od zacatku vyroby do cca roku 2004, takze nejakych cca 14-15 let

v OI vsechny krom Tour s 74kw a sport edition 96kW, ktere jsou PDcka, jsou vsechny diesly rotacky

 

 

ad 1.2 TSI znovu opakuji, ja sem s timto motorem ve fabii spokojen, je proste super, ma 71kW misto 63 a i se 17" koly s autem pekne zahejba - tedy pokud neni vuz plne nalozeny. U tohoto motoru strasne zavisi na zatezi, doslova kazde kilo je poznat...

Editováno: , autor: Ozi Toretto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, ano mas pravdu, argument se spotrebou byl maskovanim snizovani emisi, protoze neznam nikoho komu by pokud mel oba motory zralo PD mene.

 

Tak jako pawouk to ma malokdo, to jako klobouk dolu  :kol-47:

Oni to musejí nějak zdůvodnit - přece neřeknou, že vymysleli nesmysl. Pokud je mi známo, tak PD používal jen koncern VW. Všichni ostatní plynule přešli rovnou na CR. Což zase VW nějaký ten čas trvalo - muselo se jim PD zaplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je potřeba se na ty motory u každého koukat racionálně, podle jeho potřeb a využití. Petrrr zřejmě diesel nevyužije, protože asi jezdí kratší trasy, tolik toho nenajezdí a jelikož je chudej, koupil co mohl nejvíc koupit a to bylo 1,2 TSI v kinderu. Já mu to za zlé ale nemám. Možná počítá  s tím, že konečně vyhraje tu sportku a koupí něco lepšího, třeba toho RAMa či co.

 

Ozák se zase rád sveze, stejně jako Pančo a tak nekoukají na finance a na spotřebu, mají auta pro potěšení to taky chápu. Když jsou ochotni peníze pustit, proč ne.

 

Co ale nechápu je, že já blbec jezdil se žravou 1,8 TSI dálnice a ještě měl nájezd vhodnej pro diesly. A ke všemu jsem ty prachy mohl taky ušetřit a hodily by se, člověk by si koupil jiné věci než benzín....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk to čte ze svého sesitku ze základky ;)

@barbosa pavelec nic moc, a obrana marna.

Pd ma dráhy vstriky a daleko náchylnější než rotacka... Rotačka žere min jak CR...

A hlavně traktorovy projev PD je šílený

 

Samozřejmě, že se podívám do svých materiálů, zas taková bedna nejsem a něco z automobilové techniky se také učíme ve škole. Ale obecné základy si tak nějak pamatuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi: nj, tak v době O1 jsem měl 1,6 MPI a o dieslech jsem začal něco číst až v době svého jedničkového Supa 96kW a pak OII, to jsem měl možnost se svézt sem tam s 77kW a to už bylo taky PDčko. V podstatě jsem tedy s rotačkou nikdy nejel.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je potřeba se na ty motory u každého koukat racionálně, podle jeho potřeb a využití. Petrrr zřejmě diesel nevyužije, protože asi jezdí kratší trasy, tolik toho nenajezdí a jelikož je chudej, koupil co mohl nejvíc koupit a to bylo 1,2 TSI v kinderu. Já mu to za zlé ale nemám. Možná počítá  s tím, že konečně vyhraje tu sportku a koupí něco lepšího, třeba toho RAMa či co.

 

Ozák se zase rád sveze, stejně jako Pančo a tak nekoukají na finance a na spotřebu, mají auta pro potěšení to taky chápu. Když jsou ochotni peníze pustit, proč ne.

 

Co ale nechápu je, že já blbec jezdil se žravou 1,8 TSI dálnice a ještě měl nájezd vhodnej pro diesly. A ke všemu jsem ty prachy mohl taky ušetřit a hodily by se, člověk by si koupil jiné věci než benzín....

 

Já to vím dávno, co pro mě má nějaký smysl, či nemá. A říkám to dlouho - diesel mi při mých nájezdech nesmí přes práh garáže. Ovšem při případné změně se to může otočit. Ale to v dohledné době nehrozí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

ad 1.2 TSI znovu opakuji, ja sem s timto motorem ve fabii spokojen, je proste super, ma 71kW misto 63 a i se 17" koly s autem pekne zahejba - tedy pokud neni vuz plne nalozeny. U tohoto motoru strasne zavisi na zatezi, doslova kazde kilo je poznat...

 

Tak s Fábkou to asi lítá dobře...je to lehčí auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto obrana jo marná už od začátku turnaje golmany už hodnotit nebudu jseš prostě s 5% lidí pro Saláka a já ti to brát nebudu.

Jo kdepak s mojí nebožkou 1octou rotačkou jsem měl dojezd 1150km na nádrž byl to dobrej motor na dálky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže tohle (myslím tu rotačku) má můj strejc v O1 zřejmě, má 1,9 TDI 81kW co?  Má najeto 380tis km.....a furt jezdí. Říká že jezdí kolem 4,5- pěti furt. On teď přemýšlí o novém autě a jak je spokojenej s naftou, benzín nechce ani náhodou. Tak snad si teď s CR o moc nepohorší....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci nepodcenujte 1.2 TSI vlk (ale ne z Ruska) v rouse berancim. Ano RS je RS, ale na vahu Rapida ten motor neni vubec zly. Dnes takova Q7 do kopce v Doupovskych horach pred Varama a neujizdela mi tolik kolik bych cekal. V podstate jsem se ji v celku statecne drzel. Jina by byla situace byt nalozen, to priznavam, ale ja 85% cest jezdim sam. Kdyz se s tim naucis jezdit tak ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono je to potom jedno s druhym, hlavne koncern mel PD uz z dob OI a fabie maji jen PDcka, takze rok 99 myslim. kdezto konkurence na CR prechazela trochu pozdeji.

 

První CR v osobních autech bylo už v roce 1997 a přišla s tím Alfa Romeo, což svého čas byl docela průkopník nových technologií. PD začalo u Passatu v roce 1998.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr: no jak jsem měl možnost se svézt s tvým kinderem, oproti 1,8 TSI to bylo poměrně hodně znát...no ale teď jak jsem otupěl a zvykl si na menší výkon, možná .....možná...že mi teď tvoje auto bude připadat jako střela, až mi ji půjčíš zase :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co tak jezdím teď s tím chrochtákem, tak si musím dávat víc bacha na předjíždění, víc přemýšlet a nechávat si větší místo. Ne, že by byl problém s předjížděním, ale není to tak svižné jako jsem byl zvyklej. Musím z šestky o dva stupně dolů a šlápnout na plyn....Proto právě uvažuji o tom čipu. (tedy jestli to bude k něčemu platné)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jinak chlapci, ani jsem vám neřekl, koupil jsem celé rodině nová kola s výbavou  a tak jsem zvědavej, jak to využijeme. Dneska jsem poprvé vyjel a najel prvních 7 kilometrů!!!! :D :D Dal jsem se na sport.... :)

 

V obchodě, když jsem scháněl hadry, mi doporučili nějakej dres a já povidám, že mám vanu, že chci něco volného a když mi dal největší volnou velikost, stejně jsem měl pocit, že se to na mě lepí...asi koupim normální triko a hotovo.

 

Ještě lepší bylo kupovat kraťasy s tou měkkou vložkou na prdeli. Dali mi jednodílné s vložkou a já nosím kalhoty hodně dole, takže po obléknutí mi ta vložka plandala u kolen :D Nakonec jsem pořídil ty dvoudílné se spodkama s vložkou.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte to jsem tim rict nechtel, urcite to na zadny z vasich motoru nema, ale uzivatelsky je ten motor dobrej a prijemnej po vsech strankach, kez by byl takovy ve vsem zbytek auta, pominu-li u obojiho spolehlivost. Pokecal jsem o tom s Rolbarem co dnes a denne ta auta dela a ma srovnani za ta leta jak jde vyvoj atd. Nejlepsi co kdy pry bylo vzhledem ke spolehlivosti atd. byla F1 a od te doby to jde od deseti k peti a cim novejsi tim horsi. Dnes pry auto na 5 let a pak prodat. Jsou to vsechno sunky, coz ja tvrdim celou dobu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...