Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Nic nebolí, jen si své "přátele" vybírám sám. :kol-28:

Vedel jsem, ze to tu na tajnaka ctes, proto jsem to napsal :). Ja se drzim prislovi, pratele si drz blizko, nepratele jeste bliz.

Byl jsem u veterinarky a ptal se na ty granule (jako Clint jezdi s kazdou pi. do servisu) a bylo mi receno, ze granule co pouzivame jsou OK, 10kg pytel z Teska za 100Kc je stejne kvalitní jako 500g parku za 20Kc.

Po aktualizaci Tapatalku zas nejde spousta veci, nelze komentovat vice jak jednu reakci. Snad opravili predesle bugy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nalož do kufru 3 pytle cementu a máš po odskoku. ;-)

U o1 bych mel z kufru Fabii, u i20 bych o kufr prisel a u o3 je to volitelne prislusenstvi :D

Ale dle meho je to blbost, proc by cng verze mela multilink? Je vetsi a drazsi... evidentne se vlecenka chova pod zatezi jeste hur.

Jojo, však je to všechno podobné...dvoulitry rozvody skáčou taky, podobně jako 1,8....prostě benzíny se koncernu nějak nevedou :(

Co budeme kupovat, až to tady s motorama totálně dojebou nevím....

Hyundai atmo ;)

Petrrr kdyz vidim jakej jsi elektrikář, tak radsi na nic v aute nesahej. Odpojit minus na baterce je teda prasarna! Tim bagem bys nafackovat potreboval :D. Pojistka prerusuje kladny nebo zaporny okruh?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale hoši klid, s 1,8 jsem jezdil do 140 max, tady na střídačku 130-140, velkej rozdíl v tom nevidím, to udělá protivítr rozdíl větší.

Hele to i i20 jezdi rychlejs, ted v sobotu co to dalo, Zdiby - CK, CK - DC, DC - Jaluvci, Jaluvci - Zdiby - spotrebu neresim, proste jedu a pulka nadrze na 300Km pryc a spotreba 6l, chvilema jsem tam mel cislo zacinajici 17, jinak se drzim na svych 15.

Proc mas vlastne Clinte naftu? Neni lepsi koupit pokrocilejsi motor v benzinu od konkuremce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-12637-1430814254,5788_thumb.jpg

post-12637-1430814286,8927_thumb.jpg

post-12637-1430814317,2533_thumb.jpg

Cas vyfocenej nemam, byly tam 4h nebo 4.5h prumernou rychlost to nezna.

Motor jeste nezajetej, pak budu jezdit za 4l. Jel jsem ja, pritelkyne, mega pes ;) a plnej kufr novin do sberu - to da taky aspon 30kg. Ntb a hadry na 2 dny.

Rotacka,

mel jsem eleganci takze pocitacka jela do 9999km nebo 99h co nastane drive a prumer jsem mel 4.9 nafty, co se prodal Pazout a musela Okta slouzit i na nakupy, tak jsem vlitnul na 5.3. Dalky min 4.2l v zime, v lete o 0.5l vic kvuli klime. Streka Praha - DC pri 120 4.6 v zime. Pokud jsem zkousel 15, tak jsem se blizil k 6l, coz je u nafty neakceptovatelné a nikdy jsem tu cestu takhle nedal... chvilema to uz litalo 6.2.... Nechapu, kam na tu spotrebu u rotacky chodite, i dle technicaku byla moje spotreba papirova. U benzinu je limit 7l, dalnice max 8l, pak krotim rychlost.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Note je mobil, Motos potvrdí. vše ostatní jsou hračky pro děti.

Radiusy, ty než přijdeš s radou je všechno vyřešeno. Rolbař při demontáži nakonec neodpojoval baterku vůbec. Jo vím, že by se měl odpojit oba póli baterky v nějakém pořadí, nevím v jakém, ale na plusu je navěšen panel s kdečím , ale máš asi recht, že se nejdřív odpojuje plus a pak mínus a při zapojení obráceně.

Jo ten modrej displey to je z korejský kalkulačky?

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr,

Jo je to z koreje a js to luxus proti tomu co davaj do Fabii a Oktavek (bavme se o druhe generaci kam muj drobek spada).

Mas zavolat, nejsem na foru porad. Furt neco delam.

Aha,

Takze tapatalk zlobi jen tu, nekdy nejaka funkce jde, nekdy ne nekdy jen jednou a pak zas po ukonceni aplikace. Peklo.

O1 ma 96KW i v kombiku (ne lift) od 2002+ a sehnat tenhle motor se neda, vse totalky opraveny, podvozek ten vykon nedava.

Uspornost rotacek, PD a CR je dle meho sporna vec.

Mam zkusenosti s 01 rotacka a 02 CR a spotreby mi prijdou stejne, rozdil je ale v prevodovce, o1 brzdi motorem a o2 minimalne. Pokud bych se pokousel plachtit a simuloval tak prevodovku o2 asi by to auto bylo uapornejsi nez o2, ale ja to beru na svuj styl jizdy a za me je spotreba +- stejna. Samozrejme v absolutnich cislech bude zrat CR bez ucpavek mene nez rotacka. Ostatne prevodovka se v F2 Fl 1.6 TDI chova jako v 01, brzdi krasne motorem. Cili lama pojede s o2 za min nez s F2. Abych jel s fabcou za stejnou spotrebu jak s Oktou 2, tak se musi fakt vyrazoval a plachtit. S PD mam zkusenosti jen z Passata b5 a zde se dostat pod 6 litru chtelo fakt na to myslet - ale Passat je tezsi nez 02.

Q

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...