Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Dneska ráno jsem trochu provětral Rapiďáka...nevím z toho motoru jsem fakt hotovej... Ať jedu jak jedu (pomalu, rychle, prázdnej, plnej) pořád to žere stejně 6-7 l/100km  :kol-32:

 

Každopádně, tady jsou údaje z dnešní jízdy: Rapid 1.2 TSi (64Kw nebo tak něco, prostě ten nejslabší motor co do něho montují), pouze řidič (já), jinak prázdné...

 

 

 

 

post-48545-0-68283400-1432537746_thumb.j

post-48545-0-51325600-1432537776_thumb.j

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta průměrná rychlost je docela vysoká, tos tomu musel lehce šlapat. Já jezdím dlouhodobě 6,2 a to mám ten silnější motor, který má psanou myslím o 0,4 litry vyšší spotřebu. Při dálkách jezdím spíš pod 6. Tedy buď si to fakt drtil a nebo bude někde chyba - mezi pedály a volantem.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt není chyba v jezdci  :kol-28: mám toho nalítáno už fakt mraky, navíc se spoustou "Škodovek" (O1, FII, Roomster, OII, Rapid, OIII) všechy motorizace a tenhle motor se fakt nepovedl! Jel jsem hodně svižně, ale ne pilu, ani se ve 4 ráno nedalo, kvůli zvěři, ale jel jsem hodně svižně a to ještě nebyl provoz ani!

 

EDIT: jediný úsek, kde jsem Rapidovi zavařil pod písty byl úsek od Plzně před Pískem, kde se napojuje na tu připravovanou dálnici na Prahu nebo kam to vede ještě.. Tak jsem nasadil Rapidovu maximálku 170km/h. protože nikde nic nejelo a mastil jsem to do Písku, jinak tak nějak normálně, ale musí se hodně vytáčet do kopců, když chceš aby to jelo tedy...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: To je prostě kinder auto s dětským motorem, které stojí dvě a půl vejplaty a tak se pak člověk nesmí divit, že to nahází do benzínu :D :D Petrrr má vychytávku, dřevěné dřívko od nanuka pod plynem a tak nemůže dát plnej.... :D

 

Amundsen, co ho zatím používám, tak celkem v pohodě, nebloudil jsem a chodí jak má.

 

Pancho: v poledne jedu do servisu nechat proměřit ty xeny, kouknou na nivelaci, vejšku nastavení atd. Změří to při vypnutém a nastartovaném motoru a napojí na diagnostiku. Ale mám neblahou předtuchu, že to tak bude normálka a že řidiči přede mnou jedoucí musí používat v noci tmavé brejle :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já neříkal že jsem jel na spotřebu, jel jsem svižně a to jsem psal hned na začátku. Ty taky pojedeš jiným autem tak jak jsi zvyklí ze svého a budeš srovnávat s tím svým. Ten motor je dobrej tak akorát do města, nebo pro čepičáře co se kochají krajinou  :kol-46:

 

A že to chladí něco benzínem, to mi je tak nějak jedno, zajímá mě konečný údaj na konci jízdy, je to jen porovnání s jiným motorem, který o pár tisíc korun navíc, bude jezdit za stejnou spotřebu ale bude mnohem lepší  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U TSI musíš jezdit kochačku, kloboučnická jízda, pokud chceš dobrou spotřebu. Já měl dlouhodobou 7,8/100. Jakékoliv přišlápnutí znamená skokovej nárůst ve spotřebě. Že se chladí kaťák benzínem, to je dobrá vychytávka :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peeetrrr,

Kdepak pane, zadna podpantofel. Delam si co chci, kdy chci.

Ale borce sveta jako ty, by srovnala jedna basen.

Ta se s nicim nemaze, proto me jen tak neco nenaprdne a proto se v aute vsem smeju, jak kazdej pospicha a nervuje se a hazi posunky :D, ja vsem mavam a je to jeste vic sere. Pak vytahujou pistole :D.

A zase koukam, ze jste se dostali na moje temata a kazdej me za ne zavrhoval a nahle vsichni rikai to same co jsem rikal ja.

Treba Clint,

Ma hypo, ma deti, ma 03 v nafte a ted ma vitr z rymy, jinak by o vse prisel - to je ta zodpovědnost o ktery mluvim. Uz vubec nechapu, jak ti doktor da antibiotika a necha te chodit do prace, antibiotika oslabuji organismus a proto bys mel odpocivat, 2x po tom, co je vysadis, ja oaobne jsem 14 dni po nich jeste takovej nesvuj.

Me je doktor neda, ikdyz je.potrebuju (poznam, kdy uz umiram) a doktor jen, prijdte za 2 dny, pak je kdyztak dame.

Xenony,

nechci se chlubit, ale ja tu zase rikal, ze to je bazmek největší! Akorat to oslnuje. Ja mam problem s protijedoucíma, ze by oslnovaly do zrcatek ze zadu jsem si nevsim, obvykle me xenony ani nedojedou :D to bude asi tim.

Uduseny TSi

njn, zbytecnej motor. Ma delsi prevody a min kw, proto se musi tocit a paradoxne vic zere, papirove ale samozrejme min. Rapid ma maximalku jen 170? To teda na turbo nic moc.

Video,

zaber na maso s napisem kdo tu chybi je moc peknej, premejslim.kdo tam za vama jel a uz se tu neukazal. Navic v dejvicich prej ve vodovodnim radu nalezli mrtvolu a ta zamorila cely trubky s vodou - evidentne motos neco vezl v aute a pak si to odlozil.

Peetrrr,

prispevky mi chodej na email, takze kdo si da tu praci, tak to tam najde - "revidovani"

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen že 63 kw neni 77kw, 61 má 5st. manuál 77 má 6st. manuál + kotouč. brzdy. Ta 1,4 TSi stojí ranec, páč se prodává pouze s DSG, pokud dnes srovnáš nové motory 1,2 TSI 81kw a 1,4tsi 92kw je to úplně o ničem a to si myslím i v porovnání mezi starou 1,2tsi 77 a 1,4 tsi s DSG 91kw, na youtube je porovnání ve zrychlení a 1,4 s DSG u Rapida dostávala nafrak i když o málo. Hold to DSG něco váží. 1,6 TDI též o ničem vzhledem k ceně o 70tis dražší s porovnání 1,2tsi 77kw.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře jdu to strčit ze skály, jak je ta socha jelena nad Varama, tam ho strčím. Stringo na to kouká moc jednostranně, já vybíral dle hlediska, poměr cena výkon. A v tomto je Rapid v 1,2TSI -77 (81)kw prostě nejlepší. I když dnes už bych si ho kvůli neustálému zdražování nekoupil. Zase roste mi cena auta co by ojetiny tím pádem a za to škodovce děkuji. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja psal, ze udusena varianta je zbytecna. Kdyby radsi dali ctyrvalec atmosféru. Ta 77kw verze uz muze byt dobra - nikdy jsem ji ale v nicem neridil, tak nemohu soudit. Laka me, to pisu snad uz 3 roky, ale tenhle motor se mi vyhejba. Kdo na to ma, ten si to nekoupi a jde do vetsiho obsahu (Octavie) a kdo ma 1.2 TSi, tak to ma vymodlene a tudiz nepujci na projizdku (Rapid). Za to ve Fabiich jsem se s udusenou 1.2 TSi a mrtvou 1.2 HTP najezdil dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...