Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Motosi, ty máš něco s koktou? To ten koktův Golf už je tedy lepší, myslel jsem si, že jsi jiný kádr teda.  :kol-28:

Nemám. Prodejci s tím u nás blbnou a ten zvuk je bomba. Na blbnutí na dvorku super. Žádný repráky, ale pořádnej rachot, jak z AMG.

Ne, Petře spíš nechápeš co sou docelaa dobry auta vyrobeny i v roce 2015 ;)

Upraveno od kokta7

Dobře, Dodge RAM, Ford Mustang a aby Clint neměl špatné spaní Nissan GTR (evropské auto), to jsou ještě dobrá auta s normálním motorem vyrobená v roce 2015 a dobrým zvukem. Nějaký embriocar od Fiatu mě nebere. Fiat dnes všechno značí 500, kolik už těch modelů je a jen aby se v tom prase vyznalo. Prostě jen kvůli tomu, že se ta 500stovka chytila a jednou něco zvýšilo prodeje, tak te´d vše od fiatu je 500. 

Jako svést se v tom asi jo, může to být zajímavé, ale že bych ho musel vlastnit, to asi ne. Hold Motos už je z těch pořádných aut z práce namlsanej, tak hledá nějakou hračku pro holky. 

  • Autor

Dobře, Dodge RAM, Ford Mustang a aby Clint neměl špatné spaní Nissan GTR (evropské auto), to jsou ještě dobrá auta s normálním motorem vyrobená v roce 2015 a dobrým zvukem. Nějaký embriocar od Fiatu mě nebere. Fiat dnes všechno značí 500, kolik už těch modelů je a jen aby se v tom prase vyznalo. Prostě jen kvůli tomu, že se ta 500stovka chytila a jednou něco zvýšilo prodeje, tak te´d vše od fiatu je 500. 

Jako svést se v tom asi jo, může to být zajímavé, ale že bych ho musel vlastnit, to asi ne. Hold Motos už je z těch pořádných aut z práce namlsanej, tak hledá nějakou hračku pro holky. 

 

To mi řekni, jak ty můžeš posoudit, jestli tohle jsou dobrá auta? Vlastnil jsi je, jezdil jsi v nich? Nebo je má někdo z rodiny? Že se ti líbí, to ještě neznamená, že jsou dobrá. Mám kamaráda, co se v autech skutečně vyzná a spoustu jich projel a když jsem mu před třemi lety básnil o Mustangu, říkal, že ve větší sračce ještě snad nejel a že jestli si chci něco ostrého půjčit, tak za Mustanga jsou to vyhozené peníze....Možná ty nové udělaly krok vpřed....

Upraveno od Clint

Petrrrr v té F 500, jezděj pouze chlapy a hubu maj od ucha k uchu. A to jezděj s Ferrari a Maseraty. Druhej, který má MB S 600 AMG, jezdí ve Smártu Brabus. Když se potkaj, to je ráj pro mé uši.

Ach jo, ten Clint - kluk jedna ušatá, je proti mě čím dál více zaujatej, vidíte to? Hold jako jediný odpurce Putinova režimu mu ležím v žaludku a chce mě odrovnat. Motos v tom fiatu snad jel? Kokta v tom Golfu R snad jel? Ty Clinte si snad v nějaké Americe někdy jel? Ano já nejel, ale zase mám přečteno řadu redakčních testů o těchto autech. Třeba ten Nissan - to víš, že motory do něj v Japonsku ve fabrice skládají a ladí jediní 7 lidí (mistři, kteří to mohou dělat)  - skládají je ručně. To co říkal kamarád, netvrdím, že nemůže být pravda, kdysi jsem si o amerikách myslel to samé - ne všechna zažitá klišé jsou dnes stále pravda. Mě teď stačí bohatě sledovat evropská auta, hlavně náš společný koncern abych věděl, kam ten hlavně spěje s kvalitou svých výrobků a ty jsi toho se svou O2 důkazem. I já se svým kostitřasem a řešením závad od novoty taky. Motos taky, atd. Myslíš si snad, že kvalita zpracování interieru v O3 je snad na vynikající úrovni? Prd, dnes už je srovnatelná plastová jako v kdejaké americe za poloviční cenu. Děkuji za pozornost :-)

 

edit: věděl jsem, že tě tím dostanu trochu do varu, potřebuješ se už toho bacila zbavit. Opravdové srovnání může mít jen ten kdo ta auta vlastnil aby dokázal posoudit jaké je opravdu dobré a jaké ne. Ty ani já to nebudeme. Jsem přesvědčen, že nám kdyby někdo předhodil jakékoliv z těchto aut na svezení (tedy lepší než to co sami vlastníme) nebudeme z toho pak spát. V americe toho posranýho Mustanga koupíš za cenu o hodně posranější oktávie a srovnávat Mustanga s Octávií opravdu nechceš, že jo. 

Upraveno od Petrrr

Motosi, dobrá ukecal si mě, věřím. 

Ono obecne myslet si ze rucne skladany motor je lepsi, si myslim take neni pravda. Staci drobna nepozornost... stroj to naopak slozi jak ma v programu a riziko lidskeho faktoru je minimalni / zadne. Ja osobne v rucni praci zas takovy prinos nevidim. Treba skodovky jsou asi z vetsi casti spasovane stroji a pak to kontroluji lidi se spachtlickou a projizdi mezery a i rukou v rukavicce projizdi. Vadny kus by sel na dopasovani rukou nejspis. Nebo je to take cele rucni prace?

A me se golf libi, at tomu rikate jak chcete. Ve srovnani s octavii je to jak porovnavat octavii a superba, uz od pohledu jina liga (ps o3 a S3 od pohledu vypadaji stejne chude, lepe srovnavat dvojkove rady). Co me mrzi, tak ze Golf je vejce a Variant zas kombik, cili ani jedna karosarska verze mi 2x nevoni. Navic Golf byl/je pred zdražením levnejsi nez O3 (po zdrazeni jsem nestudoval), takze proc kupovat o3? Jen kvuli kufru a kvuli tomu ze je limuzína. VV ma zase vyssi zustatkovou hodnotu a dle meho se krade krapet min nez Skodovky a ma mezi lidmi obecne lepsi image.

Me by nevadilo kdyby mi rikal pane.

Jo a jeste k rozpadajici fabce, je jasne pockat alespon 6 mesicu, lepe rok od uvedeni. Trochu mi to pripomina Passaty, tez mely problem s tuhosti karoserie, to uz neni chyba, to je setreni.

  • Autor

Ach jo, ten Clint - . ....... Ty Clinte si snad v nějaké Americe někdy jel? .

 

Já jel v klasice Chevrolet Corvette (ovšem ještě kovářská práce z dob Reagana, to opice ještě skákaly jenom po stromech a nepletly se do politiky) . Problém je Petřřře, že házíš do jednoho pytle absolutně neporovatelná auta, jako je Nissan GTR a nějaká sériovka za pár korun (jak sám píšeš) Mustang.  Ten Nissan - ano tam se dá očekávat, že bude kvalitní, ale u Mustanga si tak jistej nejsem, je to obyčejná tuctová amerika. A ta RAmka je tuctovak rovněž, žádná kvalita to nebude. Ale přesně jak píšeš, to může posoudit jen ten, kdo ta auta má a jezdí s nimi, to nemůžeš posoudit ani ty a ani já. Nějaké recenze a testy jsou sice pěkná věc, ale vždy záleží na tom kdo je píše a vůči čemu je zaujatej.

 

Já jsem samozřejmě zaujatej vůči tobě a plánuji, že až přijedeš na garden party, že ti do vejfuku kinder kárky strčím mrkev (na banána máš malej lauf) :D   Nemysli si, že tě jen tak necháme u nás sedět u stolu s vyšší kastou oktávistů, budeš stát u grilu, přikládat a hlídat, aby měl správnou teplotu, pokecat můžeš s kosákama na plotu  ;)  Samozřejmě poslouchat naše chytré inteligentní řeči, týkající se znalostí technologie koncernu můžeš, ale vyjadřovat se k nim až po zvednutí ruky, kdy ti můžeme dát slovo :) Tvoje manželka nám pak o půlnoci (to už budeme omámeni kofeinem) může předvést na stole striptýz, ale nesmí šlapat do steaků a do kofoly....

Jsme ochotni ti celé utrpení naší párty ulehčit, když nám prozradíš výherní čísla Lotynky ;)

Upraveno od Clint

Radius: tak si kup Jettu. Golf s kufrem.

  • Autor

Ta Jetta je náhodou docela povedená, akorát mám dojem, že tam dávají jen slabší motory....

Při přechodu z Hnůjdaye to bude neskutečná raketa.[emoji23]

  • Autor

Rekapitulace aktuálního stavu akce "Octavia gril garden párty"

 

 

     Clint  

     Petrrr

     Ozi    

     Motosman 

     Pawouk

     Pancho

     Tomiikk

     Arlo

     SidCZ

     Kokta

     Hurikan88

     XJOHNNYX

     Radius

Jette moc neverim, driv se to jmenovalo nejak jinak - jo Bora. Tehda to byl levnej Passat a moc jsem tomu neveril a neverim dnes. Myslim si, ze je to Tourka a Tourky me dost zklamaly. Napr Passat byl uz b6 a tohle melo design 5tky (ne uplne, ale na 90% podobny a lehce mensi bych i rekl, tzn 2 generace nazpet). Takze uz tehda to auto moc krasy nepobralo. Ale nikdy jsem to auto nestudoval, jen co jsem vypozoroval na silnici. Treba to melo jen okopcenej design a byla to luxusni kara :D

Raketa? Po motoru v Hyundaii me uz muze vytrhnout jen silnejsi 1.2 TSi a pak uz jen nafta. Zbytek motorizace je dobrej, ale proflaklej, takze si z nich na prdel nesednu.

Clinte

jeste ze se mu tam vejde jen mrkev, tak to tam davas ty, s bananem bych musel ja :D

Proc jsem na seznamu az poslední? Opet?

  • Autor

Nějak jsi se poslední přihlásil :D Ale neboj, on ještě někdo přibyde ;)

Upraveno od Clint

Jette moc neverim, driv se to jmenovalo nejak jinak - jo Bora. Tehda to byl levnej Passat a moc jsem tomu neveril a neverim dnes. Myslim si, ze je to Tourka a Tourky me dost zklamaly. Napr Passat byl uz b6 a tohle melo design 5tky (ne uplne, ale na 90% podobny a lehce mensi bych i rekl, tzn 2 generace nazpet). Takze uz tehda to auto moc krasy nepobralo. Ale nikdy jsem to auto nestudoval, jen co jsem vypozoroval na silnici. Treba to melo jen okopcenej design a byla to luxusni kara :D

Raketa? Po motoru v Hyundaii me uz muze vytrhnout jen silnejsi 1.2 TSi a pak uz jen nafta. Zbytek motorizace je dobrej, ale proflaklej, takze si z nich na prdel nesednu.

Clinte

jeste ze se mu tam vejde jen mrkev, tak to tam davas ty, s bananem bych musel ja :D

Jsi opět mimo -  z Passatem nemá Bora nic do činění, je to sedan přímo odvozený od Golfa IV... Není to žádná Tourka v provedení VW. Jetta je ten stejný případ = základ v Golfu.

  • Autor

Jojo, Jetta je varianta Golfa pro chlapy :-)

Sem nasranýpost-85810-1432832646,4022_thumb.jpg

Ale nedostali se dovnitř.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.