Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kluci nevíte jaký rozdíl je ve výměně dvouhmotnostního setrvačníku za pevný? Začal se mi ozývat a budu to muset časem řešit, výměna nového se spojkou je cca 30000,- nabídli mi v servisu, že to opravují výměnou za nějaký pevný a se spojkou to vyjde na cca 17000,-

 

Prý to nepoznám a nic se tou výměnou nestane, zase známej říkal, že to slyšel a že to může utrhnout vačku nebo co  :kol-32:

 

Nemáte o tomhle nějaké info?

tohle není easy odpověď. Za mě bych to na normálně používané auto nedával. Když se chce využít maximální potenciál motoru, tak jde dvouhmota stranou, ale tam se nepočítá s dlouhou výdrží.

 

Dvouhmoťák ti výrazně tlumí torzní kmitání do převodovky. Dále je to samozřejmě znát na chování motoru, ale ne každý to pozná. Jsou tam jiné reakce na přidání plynu, daleko jinačí vibrace a atd.. Samozřejmě motor je postaven na určité fungování a použití jednohmoty tak kde má být dvoumota mu neprospěje a může dojít i k destrukci jak popisoval tvůj známý. Nicmnéně znám spoustu lidí, co jezdí jednohmotu místo dvouhmoty, dokonce dost jich má dvou až trojnásobný výkon než serie a motor stále běží.

 

Nicméně za sebe nedoporučuju  :kol-28:

Editováno: , autor: XJOHNNYX
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě se to taky moc nelíbí... Případně nevím co koupit, jestli nějakou náhradu, nebo origo...tolik peněz se mi moc cálovat nechce... nerad bych ušetřil pár tisíc a potom si rval vlasy, že jsem odrovnal motor...

ty nemáš nikoho na distribuci dílů, kdo ti vymyslí lepší cenu?

 

těch 30 bych pochopil v autorizáku  :kol-28:

Editováno: , autor: XJOHNNYX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pěkné počtení, jak říkám mě se to taky nelíbí, navíc auto nějak nešetřím a nerad bych utrhl ojnici... Ale ptám se protože mi to bylo podáno jako běžná výměna, dokonce prý na to jezdí sám mechanik a má to ve dvoulitrovém Passatu... ale vzhledem k tomu, že se mi to samotnému nelíbí, tak se raději poptávám

 

ten typ motoru mas to dobre  nemuzu ten typ najit

Je to ale tak - Octavia II combi 2.0TDi 103kw vyrobeno 2005-2006 a motor je 16v BKD 

 

No ono ani ten tvuj chip tomu zrovna taky moc nepomaha dle toho clanku. U dieslu je to vice poser.

Chip neprospívá ničemu, to je jasné, je to všechno více namáhané, ale mám najeto 200-250 tisíc a to se vysere každému druhému tohle... s tím jsem tak nějak počítal, jen jsem nečekal takovou pálku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...