Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

XJOHNNYX

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 163
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    11

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

404 Výborná

10 Sledujících

O uživateli XJOHNNYX

  • Hodnost
    Veterán

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

909 zobrazení profilu
  1. XJOHNNYX

    Zástěrky, ano či ne ?

    Ja vim, neni to L&K... naštěstí se dotyčný nedotazoval na to, zda je to hezký a nebo ne
  2. XJOHNNYX

    Zástěrky, ano či ne ?

    Zástěrky jsou a žádný problém jsem nezaznamenal... Jinak jsou ze standartního příslušenství k OIII
  3. XJOHNNYX

    FOTOGRAFICKÉ ÚLOVKY Z ULIC

    Lynk & Co... Vychází z konceptu 03, testuje se u nás už dlouho. Testovalo se u nás i jejich SUV 01 Lynk & Co
  4. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Jako ono to neni tak easy... ja bych se taky rad stavil, ale vazne to vychazi pokazde tak blbe, ze nemam cas prijet
  5. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Jenze to bylo jeste za dob, kdy lidi na silnici byli ridici. Dnes uz je 70% vsech lidi pouze majiteli ridicskeho opravneni...
  6. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Asi pochopím, že někdo s ročním nájezdem 200km má na autě celoroční pneu, ale z mojí zkušenosti vím, že tento kompromis mi opravdu nevyhovuje a pro někoho, kdo alespoň občas jezdí dynamičtěji, se celoroční pneu opravdu nehodí... Osobně nechápu ani lidi, co jezdí v létě na zimních, protože to chování auta je úplně hrozné. Já bych nejradši jezdil celý rok na letních a jen v případě sněhu a ledu bych přezul na zimní Ale to je samozřejmě nesmysl, takže jsem jedině pro v létě letní a v zimě zimní
  7. XJOHNNYX

    Možnosti kódování u OIII

    díky, zkusíme to tedy znovu
  8. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Já mám třeba celej otáčkoměr červeno-oranžovej
  9. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Nejsem naivní, neboj, vím moc dobře, jak to auto dostane na lajně a následně na zkušebně na prdel... U závoďáků se dělá první olej dokonce daleko dřív, já ho dělám po deseti, max 15tis km. Nicméně to vše nic nemění na tom, že když tomu autu dáš chvíli péče a obětuješ těch pár km dobrému zajetí, rozhodně špatně tomu motoru neuděláš
  10. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Mám dojem, že u tvojí naThalie jedeš na 90% výkonu celou cestu Z jednotky jde vyčíst spousta údajů, ale o tom, jak moc využíváš výkon motoru, ti spolehlivě poví spotřeba paliva
  11. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Pochop, že většině lidí, co si to auto pořídí je teplota oleje úplně někde. Ani netuší, proč tam olej je. Nedej bože, že by tušili, kudy se případně dolévá. Dneska ani teplota vody neukazuje reálné hodnoty, ale pouze jistý průměr hodnot. I palivoměr už dneska "lže a krade", ukazuje stav nádrže paliva dle toho, jak tlačíš na pilu, aby tě prázdná nádrž odradila od zamoření planety emisema A ano, s tím, jaký výkon by měl stačit běžnému vozu v městském provozu, řešili jsme to na vejšce. Ale popravdě, já bych si s tím nevystačil, jezdit tak defenzivně, abych využíval 30-40% výkonu (možná u auta, co má 550ps+ bych problém neměl )... To radši využívám služeb mhd, protože ta mě dopraví na místo za daleko méně peněz. A jestli chceš, tak tě někdy svezu, abychom si ověřili těch 10 vteřin na max výkon
  12. XJOHNNYX

    Možnosti kódování u OIII

    Otázka pro zdejší odborníky, má někdo návod pro úplné vypnutí ESP na RS245? Na starším O3 RS r.v. 2014 šlo podle zdejšího návodu ESP úplně vypnou, respektive nastavit si, jak úplné vypnutí na tlačítko. Na RS245 tento návod již nefunguje, neřešil tady už někdo nějaký nový návod? děkuju
  13. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Neber to tak, že útočím na tebe, to jen tak nějak vždycky vyjde K tomu, že to má mít výrobce podchycený... S tím nesouhlasím. To, že lidi naprosto zpohodlněli, nehodlají na nic čekat je toho důkazem. Zkus si vstát ráno ve tři po třech hodinách spánku a vyběhnout deset pater. Nedáš to, zařveš. I sebelepší sportovec to bez rozcvičení nedá. Krásný příklad je třeba Tour de France. Borci před závodem dávají rozcvičku a rotoped, pak jedou závod a po závodě sednou na rotoped a ještě se dojížděj. Motor funguje v podstatě stejně a čím má vyšší výkon, tím je to více potřeba. Tohle prostě neobejdeš. A pokud zmiňuješ, že po 10tis km, když si vezmu, že dneska nikdo motor nezajíždí, protože to není potřeba... tak je mi vše jasné Opět to beru obecně, je skutečně možné, že 2,3 od Fordu má vážnou výrobní vadu, kdo ví... A k tomu zatížení motoru, i když osobně po městě jezdím v poměrně v rámci předpisů (ne, nejsem svatej, proto zmiňuju "poměrně"), i tak třeba na výjezdech využívám maximální potenciál motoru, to samé v napojeních a tak. A když pak po Pze vidím spoustu dravců s takovými auty, tak rozhodně nejezdí na 40%
  14. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    Petře, nevím co bys chtěl, aby měl Focus RS za motor? Pětilitr ví ejt? Když pominu to, jak by bylo možný ho tam zastavět, tak si nedovedu představit, jak by to s tím brutálně nefungovalo... Dovedeš si představit s tím jezdit na okreskách pilu? Teď mluvím o jízdě, ke které je to auto určené, nemyslím běžné přesuny a občasné předjíždění, nebo jízda 150tkou po dálnici. Není problém ve foukaných dvoulitrech, už kdysi se na těch motorech dělalo 350ps+ a jezdilo to spolehlivě. Měl jsem jeden čas možnost jezdit s LanEvem V GSR a krom standartní péče nebyl problém. Jediný co, tak to žralo i děti kolem cesty... Nicméně já problematiku spatřuju jinde, než že by ty motory neměly potenciál. Zaprvé je to stále o majiteli. Dřív nebyla tato "sportovnější" auta tak dostupná, respektive v tom nebyla taková móda. Dneska v tom jezdí spousta lidí, kteří tomu za mák nerozumí, mají to jen jako společenský credit. Takovýhle lidé neřeší ohřátí a chlazení auta, určité rozumné chování. Jenže právě tohle ty jednotky potřebují... Věc druhá je ta, že dneska je obecný tlak na ekologii a emise. Dneska není problém udělat jednotku, co z vtipného objemu udělá hromadu koní, ale je problém udělat jednotku o určitém objemu a výkonu, aby splnila všechny požadavky, které po výrobci požaduje "zelený" svět. A sloučení vysokého výkonu plus těhle eko záležitostí opět daleko více motor zatíží, takže je náchylnější k nějakému problému. Neříkám, dneska už se prostě věci nevyrábí na 30let dopředu, ale je to dané tlakem doby. Můj názor je takový, že i dnes se dá najít auto, které dobře poslouží na několik let dopředu, jen se o něj člověk bude muset starat a rozumně se k němu chovat. Tím netvrdím, že Ford neudělal někde při vývoji zásadní chybu, která se teď neprojevila EDIT - Byl jsi někdy jezdit na okruhu? Tam by jsi poznal, že vlastně těch 350ps musí taky hodně makat
  15. XJOHNNYX

    Clintův pirátský klub

    ano ano, je to ex hele, ten funguje naprosto bez problému i navzdory tvému testování
×