Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pravda mazu, cas byl.

No ja to jeste nevidel, ale prozatim se shodneme co uz jsem videl. Takova pohadka pro pubertaky. Hold silnej marketing, stejne jako u Skody. [emoji1]

Navic motos mel pravdu, ze to ma cudnej konec, ale znamej rika te to ma mit jeste 2 dily.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiusy, kdyby si sem chodil poradne, vedel by si ze chlazeni vcetne vsech typu narazecek doda Ozi. No Clint pry snad muze mit mozna za 800, ale kdyvy treba ne, muzes vyhrat vyberove rizeni.

Vim,

ale jedna vec je rict neco zavazne a druha neco placnout na foru. Navic ze ma kompletni vercajk sem nevedel :D, tak moc se zas nezname.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přišlo nacenění podvozků na Octavii II combi z CCautodily:

 

Podvozek RS:
Tlumiče (přední: 2500,- kus, zadní: 1400,- kus), celkem: 7800,-
Pružiny (přední: 2000,- kus, zadní: 1900,- kus), celkem: 7800,-
Sada celkem: 15600,-
 
 
Podvozek OII original:
Tlumiče (přední: 2400,- kus, zadní: 1400,- kus), celkem: 7600,-
Pružiny (přední: 2100,- kus, zadní: 1700,- kus), celkem: 7600,-
Sada celkem: 15200,-
 
Podvozek OII - Sachs:
Tlumiče (přední: 1700,- kus, zadní: 1300,- kus), celkem: 6000,-
Pružiny (přední: 2100,- kus, zadní: 1700,- kus), celkem: 7600,-
Sada celkem: 13600,-
 
Docela síla, že RS podvozek je jen o pár stovek dražší než klasický a druhovýroba zase o tolik levnější není. V servisu mi řekli 11000,- za tlumiče Monroe+ bez pružin, asi koupím ten RS a bude klid a ještě to půjde lehce dolů, než zkoušet potom dodávat snížené pružiny, takhle to bude jak to má být z výroby, jen aby to sedlo jak má a nebyl v záměně problém...
 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak ty Sportfahrwerke vypadají dost divně, hlavně ty přední tlumiče... Ty ST suspensions vypadají dobře, ale kvalita? Nevím no, jevil se mi nejlépe ten RS originál, protože je to odladěné. Nerad bych ztratil moc komfortu u těch Sportovních podvozků to bude tužší myslím ještě víc jak u RS... No a ten 1cm nižší podvozek už je detail oproti RS.

 

Ceny jsou hodně podobné, co na to říkáte ostatní? Dát ověřenou věc z origo dílů, nebo zkusit nějaký podvozek?

 

PS: další komponenty už vyplynou až po demontáži, to budu muset koupit tak jako tak, ať už koupím origo, nebo RS nebo Sport...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, hlavně už si nějaký kup a udělej to a hotovo, půl roku tady řešíš nějaké pružiny. jestli jsi takový v práci, tak se nedivím, že Temelín se rozběhne se zpožděním, důvodem totiž nebude důvod co si popisoval. :kol-28:  jako já jsem taky nerozhodný a vše dlouho zvažuji a probírám všechny varianty, vždy se mi to v životě vyplatilo, nikdy jsem totiž neudělal v ničem zásadní životní chybu ( snad jen koupí Rapida  :kol-28:  - sranda), ale jak tě tak sleduji oproti tobě jsem břídil. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře, tak já mluvil o pružinách a nejsem člověk co něco rychle koupí a potom toho lituje, sbírám informace o čem nevím nic (v práci tomu rozumím, co dělám) a mezi tím odešly tlumiče, tak teď řeším co kompletně...

 

Nechci být ten, co si něco koupí a potom tu pláče jak to nefunguje...

 

Půjdu do origo RS, je to jistota  :kol-47:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč by AP bylo špatný?bude stejný nebo ještě kvalitnější než origoš.

nebo další varianta co má arlo: 

Bilstein B6+pruziny eibach pro kit

http://www.hanza-autodily.cz/tlumic-predni-bilstein-b6-sport-55mm-octavia-ii-ve3-a817-35-108177/d-70842/

 

origoš je něco jako billstein B4.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://auto.idnes.cz/vymena-oleje-proplach-0un-/automoto.aspx?c=A150516_002001_automoto_fdv

 

Odkaz pro Clinta, aby mu jeho TDI dobře Shell, když uvěřil a neví kdy se správně mění olej. 

 

Stringo, ber to lehce s nadsázkou, to nebyla kritika.  :kol-47:  A koktu neposlouchej, on je trochu Tuzinkář, brzdy si dává z audi atd. On se ničeho nebojí. Stejné jako Clint (paradoxně ovlivněn americkými filmy z 50tých let) a revolver, pere to tady do chudáka Pancha a ten neví kde mu hlava stojí.  :kol-28:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.novinky.cz/auto/tuning/371328-ford-shelby-gt350-dostane-533-koni.html

 

Doporučuji to video, aby si i nadšenec do EU aut Clint poslech, jak má znít motor vozu a ne nějaký plastový zvuky z počítačových her v reprácích uvnitř a z venku šicí stroj ala TSI, o TDI ani nemluvím. Nedávno jsem stál u nové F3 s nastartovaným TDI a je to prostě pořád traktor, alespoň z venku tedy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No proto, už jsem měl obavy. Klidně si kupuj originál v šedém balení (páč to je ten jedinej správnej olej) ale měň ho. Jako předseda klubu musíš jít nám příkladem a za zdraví našich motorů bojovat. Už si zjistil tu kofolu? Tady jeden zdejší frajer a mastňák jménem radius by jí prý taky mohl vzít. I když kofola dovezená Hnojdajem nevím jestli mi bude chutnat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakou dodávkou? To je snad sraz octávií ne? Tak já přijedu Thálií, alespoň poznáte pořádné auto. 

 

Jo pravda pancho, to jsem si neuvědomil, je to tam samej cikán, jak přes ulici , tak nalevo i napravo. přijedu Thálií.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...