Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já za autorizák nebojoval. Pro mě je důležitý jejich razítko a jejich povinná znalost problému, kterou garantuje A.S. Vím, že realita je jiná, ale bereme od koncernu dost aut, abych jim to omlátil o hlavu.

Vloženo (editace)

ti řeknou po záruce, naserte si...

 

Klinte jasně že za tepla to auto jede prostě hůře... musel bys sát vzduch rovnou z venku a mít to odstíněný od horkého motoru. to dost pomůže.... větší cooler ještě například z audi S3...

dále já poznám i když mám plnou nádrž +55litru nebo mám v nádrži 5 litru a jezdí to jak das....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

A u chrochtáka?

 

To platí obecně pro všechny spalovací motory. Ale u tvých motorů jsou rozdíly - 1.8 TSI má klasický intercooler vzduch/vzduch, který je citlivější na změny teploty venkovního prostředí (tzn. že v chladu jede lépe), zatímco 2.0 TDI má výměník voda/vzduch, kterému je jedno, jaká je venkovní teplota, protože chladí stlačený vzduch chladící kapalinou, které má stabilní teplotu.

  • Pozitivní 3
Vloženo (editace)

ale nesmíš toho chrochtáka zase moc honit.... na okruhu se to jedné FL RS TDI CR dost přehřívalo a měl tam skoro 110 stupnu na ukazateli :D

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

mě se nic nepřehřívalo, ani ozimu ;) měl sem max 125 stupnu na oleji, ozák 135.. to víš nanočásticovej olej :D C3-12 ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

takovych nás tu je víc ;) přiznám se, že jsem nevěděl že tyhle chrochtáky to tak mají, myslel sem stejně jako benzín...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Teorie zní takto:
Použití intercooleru v přeplňovaných motorech výrazně zlepšuje proces spalování, jehož efektem je zvýšený výkon motoru. Mezichladiče snižují teplotu horkého vzduchu vháněného do turbodmychadla, před vstupem do spalovací komory motoru. To má výrazný vliv na spalování, protože ochlazený vzduch má mnohem vyšší hustotu ve smyslu více molekul vzduchu na krychlový centimetr. Výsledek: výrazný nárůst množství vzduchu a lepší výkon motoru.

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

však cooler na O1 TDI, to bylo hrozny šíditko :D na O2 už je napadlo dát normalnější :D

 

jenom lepší cooler z S3 popřípadě apr, forge atd, to je pěkná sumička...

 

petře když sem to kupoval tak to mělo 21000km. auto jez roku 2012/12 a já ho mam od října 2013....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

takovych nás tu je víc ;) přiznám se, že jsem nevěděl že tyhle chrochtáky to tak mají, myslel sem stejně jako benzín...

Ono je to různé - rotačky a PD mají taky výměník vzduch/vzduch. S vodním se začalo u TSI EA111 a u dieselů myslím až u TDI CR v OIII.

Vloženo

Ale kokto diky za kompliment i kdyz nevim z ceho tak usuzujes. Ja jsem niemand bez titulu, to Ozi co by BC a za nedlouho Ing je moudry a vzdelany. A o autech toho vi Pawouk nejvic. No od te doby co rediteluje ale budou jeho vedomosti klesat tim jsk zde roste jeho absence. [emoji1]

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...