Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Vloženo 6. Červen 2015 Jo, za zapnuté klimy to auto prostě nejelo, byla to bída, možná i tím vedrem..
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 Kokto ten Rapid plastak je hnus ke zbliti. Nechapu. Jinak podle Motosa a hlavne Clinta, Motos uz za ne tolik nehoruje.
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 Já za autorizák nebojoval. Pro mě je důležitý jejich razítko a jejich povinná znalost problému, kterou garantuje A.S. Vím, že realita je jiná, ale bereme od koncernu dost aut, abych jim to omlátil o hlavu.
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 (editace) ti řeknou po záruce, naserte si... Klinte jasně že za tepla to auto jede prostě hůře... musel bys sát vzduch rovnou z venku a mít to odstíněný od horkého motoru. to dost pomůže.... větší cooler ještě například z audi S3... dále já poznám i když mám plnou nádrž +55litru nebo mám v nádrži 5 litru a jezdí to jak das.... Editováno: 6. Červen 2015, autor: kokta7
motosman Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 Nic. Bo je to traktor a ten jezdí pomalu.[emoji23] 2
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 natatnkoval sem přesně 55 litru https://lh3.googleusercontent.com/ETmuUoQHaqr7j_asrgY4DluzLwUTGdM4TEICjk3VXGuy=w525-h933-no
Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Vloženo 6. Červen 2015 Jak se to říká, pospíchej pomalu, aneb co se vleče, neuteče
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 A u chrochtáka? To platí obecně pro všechny spalovací motory. Ale u tvých motorů jsou rozdíly - 1.8 TSI má klasický intercooler vzduch/vzduch, který je citlivější na změny teploty venkovního prostředí (tzn. že v chladu jede lépe), zatímco 2.0 TDI má výměník voda/vzduch, kterému je jedno, jaká je venkovní teplota, protože chladí stlačený vzduch chladící kapalinou, které má stabilní teplotu. 3
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 (editace) ale nesmíš toho chrochtáka zase moc honit.... na okruhu se to jedné FL RS TDI CR dost přehřívalo a měl tam skoro 110 stupnu na ukazateli Editováno: 6. Červen 2015, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 Myšleno samozřejmě za běžných provozních situací. Utavit můžeš jinak cokoliv.
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 (editace) mě se nic nepřehřívalo, ani ozimu měl sem max 125 stupnu na oleji, ozák 135.. to víš nanočásticovej olej C3-12 Editováno: 6. Červen 2015, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 55 litru jo? Proto mas prazdnou nadrz? Ty vole mas auto stare jak Jeruzalem a najeto jen 51, ja uz budu mut 44.
Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Vloženo 6. Červen 2015 Ten Pawouk, to je studna.. Teda chci říci studnice...moudrosti [emoji6]
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 (editace) takovych nás tu je víc přiznám se, že jsem nevěděl že tyhle chrochtáky to tak mají, myslel sem stejně jako benzín... Editováno: 6. Červen 2015, autor: kokta7
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 ovšem Petra, to je náš projektantský bez čkaitu děda vševěda.
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 Teorie zní takto:Použití intercooleru v přeplňovaných motorech výrazně zlepšuje proces spalování, jehož efektem je zvýšený výkon motoru. Mezichladiče snižují teplotu horkého vzduchu vháněného do turbodmychadla, před vstupem do spalovací komory motoru. To má výrazný vliv na spalování, protože ochlazený vzduch má mnohem vyšší hustotu ve smyslu více molekul vzduchu na krychlový centimetr. Výsledek: výrazný nárůst množství vzduchu a lepší výkon motoru. 2
kokta7 Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 (editace) však cooler na O1 TDI, to bylo hrozny šíditko na O2 už je napadlo dát normalnější jenom lepší cooler z S3 popřípadě apr, forge atd, to je pěkná sumička... petře když sem to kupoval tak to mělo 21000km. auto jez roku 2012/12 a já ho mam od října 2013.... Editováno: 6. Červen 2015, autor: kokta7
Clint Vloženo 6. Červen 2015 Autor Vloženo 6. Červen 2015 Tak to si musí Petrrr koupit bednu suchého ledu a chladit to přes ní, ice cooler. Bude mít rázem raketu
Pawouk Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 takovych nás tu je víc přiznám se, že jsem nevěděl že tyhle chrochtáky to tak mají, myslel sem stejně jako benzín... Ono je to různé - rotačky a PD mají taky výměník vzduch/vzduch. S vodním se začalo u TSI EA111 a u dieselů myslím až u TDI CR v OIII.
Petrrr Vloženo 6. Červen 2015 Vloženo 6. Červen 2015 Ale kokto diky za kompliment i kdyz nevim z ceho tak usuzujes. Ja jsem niemand bez titulu, to Ozi co by BC a za nedlouho Ing je moudry a vzdelany. A o autech toho vi Pawouk nejvic. No od te doby co rediteluje ale budou jeho vedomosti klesat tim jsk zde roste jeho absence. [emoji1]
Doporučené příspěvky