skodaforum20 Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 Kokto, nesel jsem rovnou do Octavky, jeste pred Octavkou jsem mel Passata 3C Variant Sportline, r.v. 07. A6 jsem koupil jen proto, ze jsem ji mel za uplne super cenu, ale bylo to vykoupeno horsi vybavou.
jirkaK Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 Jirko, to si nemyslim. Twindoor je super reseni a podle me ho koncern presune tam, kam bude chtit. U Passatu/CC (popr. Phaeton) by toto reseni davalo smyl. Vyvoj tohoto reseni neco stal a nemyslim si, ze ho koncern pohrbi, konkurecni automobilky podobne reseni casto ani nemaji. VW je v koncernove hierarchii porad vyse nez Skoda Auto.to není samozřejmě o změně otevírání kufru, ale o celý koncepci karoserie. Já bych twin door velmi uvítal, ale mám přeci jen kufr s víkem.
jirkaK Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 odbočím. Co tahle bestie ? http://www.zero2turbo.com/2013/05/real-pictures-of-vw-design-vision-gti.html
Stringo Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 odbočím. Co tahle bestie ? http://www.zero2turbo.com/2013/05/real-pictures-of-vw-design-vision-gti.html Tohle jsem viděl na netu cca v listopadu a bylo to auto normálně na nějakém tom velkém předváděcím srazu na Nurimburgu (nebo jak se to píše) tam byl představenej Rapid Spaceback a bylo tam právě i tohle Bestiátko, ale je to jen prototyp, kterej se údajně nebude sériově vyrábět, jen VW chtělo ukázat, že má technickou úroveň i na něco takového, jako je tohle bylo u toho i video a fakt brutální...
Stringo Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 (editace) Video ZDE a ZDE Editováno: 2. leden 2014, autor: Stringo
Clint Vloženo 2. leden 2014 Autor Vloženo 2. leden 2014 (editace) Chlapi, neuděláme zase nějakej dejchánek v Krušárně? Počasí přeje motoristům Editováno: 2. leden 2014, autor: Clint 1
Pawouk Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 A hele, máš absťák? Já jsem pro. Jen ne ve středu (jakoukoliv).
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 Clinte: na leden a mozna i pul unora jsem mimo, mam zkouskove a sotva budu stihat, takze dopredu nemuzu nic slibit, a kdyby to nahodou vyslo udelam prekvapeni A nebo by mohl Clint dorazit na prazsky sraz, ten stejne budeme muset asi nejak presunout nekam jinam
Pawouk Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 A nebo by mohl Clint dorazit na prazsky sraz, ten stejne budeme muset asi nejak presunout nekam jinam Jakto?
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 udelal bych to podobne jako je to na OC klubu, spojil s nejakou hospodou, ale nechal bych to jako bod pro hlasovani az na unor kdyztak, pripadne to muzem probrat v nedeli, na to je cas
Pawouk Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 Hm, no proč ne. Jen sehnat slušnou hospodu s velkým parkovištěm.
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 jj, klasicky a obvykly problem, ale to snad neco zkusime vymyslet, hlavni problem vidim v miste, melo by to byt nekde pobliz co jsme ted a to nebude jednoduche
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 no tedko to neni uplne priorita, az budu mit nekdy chvilku tak se tomu budu venovat...
kokta7 Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 ono by to spíš bylo zajímavé spojit z oc klubem, ale to nevím jestli by šlo... lidi tam jsou taky hodně v pohodě
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Vloženo 3. leden 2014 Video ZDE a ZDE jak se to auto asi myje ? Obzvláště u těch předních světel bych řek, že to asi vůbec nejde.
Ozi Toretto Vloženo 3. leden 2014 Vloženo 3. leden 2014 naprosty souhlas, i ten zvuk je dokonalej, jen tomu chybi vzduchovej podvozek, aby se s tim dalo u nas jezdit...
Stringo Vloženo 3. leden 2014 Vloženo 3. leden 2014 (editace) mě se to taky moc líbí... Hrany jsou docela v kurzu a zase začínají být vyhledávané, doba oblým tvarům pomalu odzvání... Jinak vzducháč to podle mě mít bude, jinak by s tim nevyjeli ani z fabriky... Editováno: 3. leden 2014, autor: Stringo
Stringo Vloženo 3. leden 2014 Vloženo 3. leden 2014 Vzhledem k tomu, že to auto bylo sestrojeno, aby VW ukázalo že dokáže udělat konkurenční vůz k Porsche GT4 nebo k Lamborghini Galardo a podobným bestiím, tak i cena bude podobná těmto autům... Na tom netu psali o hmotnosti tuším 860kg tudíž budou asi hodně carbonové a hliníkové díly, carbon-keramické brzdy apod...
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Vloženo 3. leden 2014 to se obávám, že ta cena bude mnohem vyšší, než u sériově vyráběných aut. Ale byla by to velká paráda.
Stringo Vloženo 3. leden 2014 Vloženo 3. leden 2014 Tak v ceně těchto aut je zahrnutá i cena vývoje, který je neustále potřebný, tudíž předpokládám, že v ceně Gallarda je započtené procento z ceny vývoje... A zase na druhou stranu je to "jen" prototyp od VW tudíž žádná velká exkluzivita ale je pravda, že nedokážu posoudit, jak moc se do toho vývoje VW vrhlo... Možná by nás to i zarazilo, kdyby šlo opravdu jen o použitých materiálech a hodně naddimenzovaný motor, který prošel minimálníma úpravama... je moc málo informací ohledně tohohle auta... Dokonce o tom ani moc v médiích neproběhlo...
Doporučené příspěvky