Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clinte přesně tak ....člověk jak chuj čeká 6 měsíců na káru a po 5 měsících ti ji borec co nafuka i když prd zruší ...... kdybych to jak  blbec neopečovával a a nestaral se .... co už .... Mno AS to bude opravovat prej za 14 dni zase jezdíme (prej všechny 3 Octavky co jsme jim tam dnes poslali).

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to víš, opravené auto už nikdy nebude to co nové (i ten pocit už) a také když to budeš prodávat, nemůžeš už tvrdit, že nebylo bourané. Bohužel. Já když prodával tehdy supa a jedničkovou oktu, každej jeliman si přivedl servisáka se čtečkou tloušťky laku, v tu chvíli jsem si myslel, že je snad prodávají ve velkém v Lídlu.

 

Smůla to je velká, myslím že i ten majitel motorky byl na prášky. Člověk se o to stará, odstraňuje každej flíček, každé hovno po kosovi a pak přijede nějakej magor, co ti to rozstřelí a ještě služebákem...

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zmer si tloustky laku i rovnou z vyroby, mozna by ses divil. U me repas laku kapoty a levych zadnich dveri- myslis ze to bude mit spravnou tloustku? Tedy nebud naivka. Posli mi Vinko a asi ti zjistim vyrobni protokol abys mel klidne spani. [emoji1]

Pokud to bude opravovat AS dovolim si tvrdit ze 90% lidi vcetne mechaniku to nepozna. A jen tloustka laku nic neznamena, auto mohlo byt jen skrable od vandala atd.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím souhlasím, měl jsem Supa a měl opravený zadní C sloupek, já to nevěděl. Zjistil mi to právě až ten dotyčnej, co to chtěl koupit. Byl tam velkej rozdíl v tlouštce laku a tvrdil mi, že mu kecám, že to bylo bourané a odešel....takže to je to, o čem píšu chlapečku. ;)

 

Opravený lak čtečkou poznáš vždy a může to být i od ŠA.....Je tam fakt propastnej rozdíl. Ono když obejdeš auto z fabriky, nikde není stejná tloušťka, ale je tam takový min. rozdíl, ale při opravě je tam skok jako prase.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno týpka z AS celkem už znám, stará se nám o celý vozový park a ujistil mě že i maličký škrábanec na disku půjde na výměnu. Nicméně jsme domluveni že zítra o půl 5 dojede likvidátorka  a já si pěkně celé zhodnocení pohlídám. Navíc si myslím že AS z toho bude chtít taky vytřískat co nejvíce práce atd. Navíc 3 auta v jeden den mno pro ně úžasná záležitost. Vaše trable naše práce :-)

Ujišťoval mě že poznat nic nepůjde a bude vše tip ťop, že budou měnit každou blbost atd .... tak jsem sám zvědav doufám že po  opravě budu jen a jen spokojen. Nicméně jak už zde psalo více lidí prostě bourané už není to ončo, tak potom budu vážně uvažovat o případně výměně za nějaké jiné auto. 

Jo jak mi začal popisovat co příjde do laku tak prakticky 70% auta, čili ideál by byla 100% aby byla všude stejná tloušťka :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte si piš že být člověkem co by viděl takové fotky bych to auto nechtěl ... ostatně před koupi O3 jsme měl v hledáčku Supa 2 v combi 4x4 DSG. Krásny v AAA ..... no následně jsme se dozvěděli že střelený na zadní pravé kolo jak má octa. Mno nešel jsem do toho pač nikdy nevíš jak moc to bylo atd atd .....

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Korni, v tom bych mu veril. Je to i v jejich zajmu. U stryce menili toho tolik ze jim to pojistovna uz nechtela zaplatit pac by to bylo na totalku tak musel servis ze sveho s cenou dolu. No myslim si ze ani tak nebyli skodni. Kdyz plati pojistovna tak oni to umi a jak pises cim vice vymeni tim lepsi pro ne nakapsovani. A u 5 mesicu stareho auta neni o cem mluvit. Jak pises ze jednou bourane, je to jen psychika, nic vic. To auto bude jak z linky. Z tohodle bych si nic nedelal, tukanec z boku v miste kufru. To kdyby to byla prda do B sloupku s autem prohnutym do luku nebo celni naraz tam bych pak nebyl ve sve kuzi. Jeden znamej s kontakty na skodu, v jednom meste pri prevozu novych aut nakladak jaksi neodhadl vysku a lehce skalpoval strechu u tech aut nahore. Co myslis, pojistovna zacvakala skodu a auta sla pekne zpet do fabriky kde se to opravilo a jak byl nevedici zakaznik spokojen a nove auto jak mu dela radost mozna jeste dnes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Korni, ja ho od tebe z fleku za 150 koupim po oprave [emoji1] Pokud bych vedel ze to opravoval AS tak me by to nevadilo, pokud by mi to auto za to stalo. Dnes muzes koupit ojetinu 2 roky starou nebouranou a k cemu ti to je kdyz ti za pul roku klidne skoci rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím souhlasím, měl jsem Supa a měl opravený zadní C sloupek, já to nevěděl. Zjistil mi to právě až ten dotyčnej, co to chtěl koupit. Byl tam velkej rozdíl v tlouštce laku a tvrdil mi, že mu kecám, že to bylo bourané a odešel....takže to je to, o čem píšu chlapečku. ;)

 

Opravený lak čtečkou poznáš vždy a může to být i od ŠA.....Je tam fakt propastnej rozdíl. Ono když obejdeš auto z fabriky, nikde není stejná tloušťka, ale je tam takový min. rozdíl, ale při opravě je tam skok jako prase.

poznas to  ale  procent lidi,kamarad  jukne a vi,ja treba  msusim se divat vice,ale je tam hodne faktoru podle ceho to poznas a nemusis mit ctecku:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...