Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Čtu, všechno vidím, všechno hlásím na patřičná místa. :kol-48:

 

Clinte, svým způsobem máš pravdu, protože naše motory (i moje 1.4 TSI), co mají mezichladič stlačeného vzduchu (jinak řečeno intercooler) systému vzduch/voda (stlačený vzduch je chlazen zvláštním okruhem chladící kapaliny), nejsou tím pádem tak citlivé na výkyvy venkovní teploty vzduchu.

 

PS: kindercar to má také tak. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budoucnost manuálů v BMW M není růžová.

 

Motory s největší spotřebou oleje: vyhněte se BMW a Audi  ... BMW, nikoliv nečekaně, mezi příslušenstvím nabízí speciální tašku na láhev s olejem, kterou připevníte do zavazadelníku. Tady by se měla škodovka inspirovat a majitelům 1.8 TSI tento doplněk zdarma dodat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem nejrychlejší já [emoji23] Včera jsem se prolítnul z práce dvoukilíčkem

tak jako ja taky vnoci prijel dvema kilcama do berouna, pac se na me tlacil 6 polaku co jeli na dovolenou a to prece nejde - ja jsem tady doma, ja pojedu prvni!!!

 

 

Ten cooler je peknej, ale je to raketa a ja sem chudej kluk s tim se proste neda nic delat... :(

No auto se snad proda a tyhle veci me nebudou trapit a budu si chrochtat s motorem co ma vudce Clint... :kol-31:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ameriky nebyly zahrnuté do průzkumu, s nimi se tady nepočítá

Chyba, průzkum byl americký a v Americe proveden u skoro 500 000 majitelů různých vozů. Holt pořádný motor je pořádný motor, ne jako ty evropské srágory, co sice každý rok vyhrávají cenu Motor roku, ale ve skutečném provozu nevydrží ani 100 000 km. Což je typicky případ motorů TSI všech konstrukčních řad.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...