Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nojo, ale na moje vozidlo se musí v servisu připravit, jestli mi rozumíš. To znamená, že na zemi nesmí bejt žádná olejová skvrna, na vratech bude nápis "Vítáme Vás" a hudba bude hrát.  Šéf servisu mi otevře dveře a podrží slunečník, až budu vystupovat na červený koberec (výšku bavlny v koberci osobně zkontroluji). Samozřejmostí je přípitek s ředitelem a jeho asistentkou, která mi bude po celou dobu v privátním salónku "po ruce a na dlouhej kouř"....Mechanici, co šáhnou na moje auto musí mít min. vysokou školu, ideální doktorát a 30ti letou praxi u Jaguáru (to samozřejmě nevyžaduji), bílé rukavice, čisté montérky a vypucované boty. Nestrpím žádný i ten minimální prohřešek. Minule jednomu mechanikovi scházel knoflík u košile a měl okamžitého padáka....Nebo loni, jak se jeden z mechaniků trochu zasmál (byl jsem otočen zrovna zády, ale slyšel jsem to), když jsem mu řekl, jak mi auto žere litr oleje na tisíc km. Nechal jsem ho ztrestat a okamžitě propustit. ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

To je přeci jasné, já předělával zase nosiče kol na T drážku. Ty T-adaptéry samy o sobě úplně levné nebyli teda asi 80kč za 2 šrouby., potřeboval jsem jich 6, ale zase už bych neměnil, ty třemny stály za hovno.

To víš barbosso, sejde z očí (resp. ze škodahome) sejde z mysli. :kol-47:

No jo jenže ten jouda v AS mě chtěl dát jen ty šrouby s matkou do toho boxu a to je blbost já potřeboval tohle.post-92365-0-79216700-1436519741_thumb.j
Vloženo

Clinte, ty máš dost, ony tě ty srandy při koleni přejdou, a následně pak po servisu až ti přistane faktura. 

barboso, aha, to mě stačily jen ty šrouby právě. Ale s boxy nemít zkušenosti tedy asi je to tak jak píšeš, to je v podstatě jen podložka pod ten box ne?

Vloženo

Ne celé to jde do boxu, kdyby tam byla jen ta matice tak by se to mohlo vytrhnout. takhle to zabírá větší plochu a hlavně jse do toho uchycuje popruch na stažení věci uvnitř boxu

Vloženo (editace)

Já byl u Pancha na kontrole, jestli dělá, nebo jenom jako :kol-34: 
Při té příležitosti jsem mu tam hodil ten prázdnej sud od kofoly a strčil mu káru do myčky :kol-48: 
Holt když nejde Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi...

 

Pak jsem jel ještě kolem Amondu, tak jsem mrknul a sednul do Supáka, no taková oktávka, žádnej zázrak, ten se asi děje až za jízdy. Koukal jsem na to místo za předními sedadly vzadu a nějak se mi zdá, že SII tam měl místa víc ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Jinak dotaz, zítra mě čeká servis v AS, těším se zase na pěkný zážitek v podobě vyprávění pohádek atd. Ale co se chci zeptat, když už je auto pozáruce, tak se začíná platit za tu jejich mobilitu ne? kolik to dělá? Při minulé jsem neplatil nic, to bylo auto ještě v záruce. Že bych se jim na celou mobilitu vykakal.

Já jsem vloni platil 160 Kč bez DPH (konkrétně je to za registraci v systému mobility) a mám to na dva roky. A bylo to dva měsíce před uplynutím prodloužené záruky.

Vloženo

 

 

Pak jsem jel ještě kolem Amondu, tak jsem mrknul a sednul do Supáka, no taková oktávka, žádnej zázrak, ten se asi děje až za jízdy. Koukal jsem na to místo za předními sedadly vzadu a nějak se mi zdá, že SII tam měl místa víc ;)

 

Já dnes zběžně staticky očumoval šéfovu novou služební Insignii Sports Tourer 2.0 CDTi 125 kW, 6°automat. Cena údajně skoro mega... No asi takto: kufr je na combi v této třídě naprosto srandovní - mělký, přijde mi že i úzký, má tam 17" rezervu, takže podlážka je nějak moc vysoko, ale co, tady to uvidíte i s patřičným komentářem. Octavia má kufr větší, o novém SIII ani nemluvě. Další mínus je šílený zadní nárazník, kde je jeho šířka snad 35 cm, než teprve začne kufr. Ve srovnání s jeho Mondeem Combi je to k breku. Tam je to v kufru letiště.  Opěradla předních sedadel se seřizují páčkou... Podélný prostor je celkem slušný, na šířku už to žádný zázrak není. Palubní deska se mi docela zamlouvá, budíky samotné již moc ne. Infotainmet s dotykovou obrazovkou je ok. Má to nádhernou zelenomodrou metalízu, ovšem údržba bude pracná. Přesnou výbavovou verzi nevím, má to 18" kola, co jsem si stačil všimnout na předním okně kameru + čidla, parkováky vpředu i vzadu, GPS, xenony atd. Ale hlavně tapec dveří je na úrovni, ne jako ty odporné, lacině vypadající plasty, co v současné době používá ŠA. Ale zase jsou na dveřích čudlíky na zamykání... To si člověk nevybere. :kol-32:

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Hlavně je neskutečně těžká a motory s ní mají co dělat...No a žere samozřejmě.  Nicméně proto jich moc nejezdí. K čemu pak auto, co zvenku vypadá jako tank a uvnitř je malá a kufr jak z Fábie?

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Mně to celé přišlo spíš jako taková stylovka, když to přeženu asi jako nějaký kombík od Alfa Romeo, tam nikdo neřeší jeho velikost. Jenže Alfa je spíš sportovní značka, toto má být rodinný vůz. Těžký to sice je, ale podle testů to kupodivu většinou až tolik nežere. Však já se ho na to přeptám. Auto bude jezdit město a pak delší štreky. Myslím, že zrovna příští týden s tím snad pojede na Balkán, něco kolem 1000 km.

Vloženo

Tezky to je, zase kdyz s tim pojedes 180 tak te neodfoukne vitr. To kdyz jedu nahodou s Rapidem nad 150 pri vetru, tak kdyz foukne, jedu najednou na dalnici v protismeru. [emoji23]

Vloženo (editace)

To já můžu jet v oku tornáda a na dálnici to se mnou nehne, lítaj kolem mě kombajny, krávy a kinder kárky... a já si jedu s jednou rukou na volantu ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

K té Insignii, jediná nevýhoda je v tom zadku, do kufru aby se pomalu lehlo, jinak tomu nemůžu nic vytknout. V té nejsilnější naftě to jede a žere to kolem 8l/100 což u tak těžkého auta není moc zase...

Vloženo

Tak ono je jezdit a jezdit, že... Navíc se služebákem. A navíc když to má skoro pět metrů a 1600 kg. Stringovi taky žere úplně všechno s čím jezdí. :kol-28:  

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...