Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clinte: No v únoru bude Rapid zplacený a nebyl by problém si vzít zase nové, ale nyní je mi přednější investice do rodiny a třeba bydlení - nová kuchyně by bodla. Navíc pokud Rapid funguje, není třeba ho dávat pryč, až začnu mít pocit neúměrně vyšších nákladů na opravy atd. půjde pryč. Zatím ten pocit nemám a nejsem ten typ člověka co musí mít stále furt echt nejnovější novinku aby soused koukal. Jooo, vyhrát ve sportce, to bych si bez rozmyslu nové koupil, protože z cizího krev neteče.

Hlavne pak zas porad litat po reklamacich...

Abych nezral, soused ma sluzebni 03 a vubec ji nešetří. Uz ma asi 3x meneny celni sklo (vyhrivane, skodovka chytla slinu a tak mu ho tam dali, aniz by to vedel, z pojistovny krev netece), meneny dvere spolujezdce (skripnul ho kamion na D1 a prej neumej vymenit zrcatko, tak cely dvere - jak jsem psal ze krev netece....). Celej bok ma obtahlej od vetvi, nacouval do zidky, takze odrazka jebla, naraznik nesedi. Ale to dulezite, ma prvni serii a zatim na okte nic. Jen jezdi. 2.0 TDi elegance. Ma zakladovku bilou a startuje cudlem (jestli ma kouzelne kliky nvm). Kdyz jsem s nim jel, tak nic nikde nevrzalo (ma kombi) a ma aktivni start stop a pri vypnuti motoru vypina predni svetla - setri baterku! A nic, vse slape!

Ps v kufru taha drivi, kola, v aute vozi haranty, vonavy pejsky, kazdou chvili je na mycce a luxuje tak 2x do roka a nebo kdyz nejsou videt pedaly pripadne kdyz do kufru uz nic nejde dat.

Editováno: , autor: Radius
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten veterán barbosso bude jezdit ještě když ta Tvoje O3 už dávno ne.

No kde jsi na to přišel se radši ani ptát nebudu.:-)

Chceš tvrdit že O3 nevydrží cca300tis/km.

Jinak ten veterán je benal RS a možná ho vyměním za fábku manželky když si neřekne za moc velkej doplatek.

No a tet zas do Prahy mě jebne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna dobrá zpráva dneška: volali mi ze servisu, že auto je hotové. Nakonec to šikovnej servisák zvládnul údajně i bez vyndání palubní desky spodem, ale zabralo  mu to spoustu práce. Škodovka totiž jasně pro výměnu radí vyndat celou palubní desku. Projeli to prej po kostkách a nikde nic nevrže, tak uvidíme, až to projedu já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se tedy dějou věci, všichni něco prodávají, že bych prodal taky? :kol-31: Ale co bych pak koupil, když jsou všude jen samé plečky? Clinte, to je nějaká nová fičura spojená s výměnou té klapky. :kol-46:  Nicméně to vypadá, že se něco pohlo u nás v kolbence a Astra už je konečně za dveřmi (snad jsem to teď nezakřiknul). Dnes jsem u nás již nějaké očumoval - sice to mám být jen výbava Enjoy, ale mělo to kupodivu automatickou AC, hodně čudlíků na volantu a vzadu švihadla. :kol-28:  

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím tě chlapče, dneska při přebírání auta mi šoupli nového Supa, 1,4 TSI 110kW a na slabou hodinku jsem si ho sám projel. Zkusil jsem kopce, rovinku, zatáčky. Musím říci, že ten motor není vůbec špatnej. Jinak vypínání válců, probíhá prakticky neustále, velmi často, stačí ubrat plyn a hned to vypne. Když jsem se snažil držet stabilní plyn, tak i přesto docházelo k zapínání a vypínání. Ale kdyby to nepsalo na LCD, tak to člověk vůbec nezaregistruje, chová se to uplně normálně, žádné trhnutí, ani sebemenší. Otázka, co to vydrží.

Spotřeba tipuji oproti mému dvoulitru o litr vyšší.

Jinak ale motor potěšil a je otázka, zda si připlácet 40tis za TDI kvůli krouťáku. Samozřejmě předpokládám, že když člověk auto naloží, dynamika půjde oproti dieslu více dolů a bude to více znát.

 

Co jsem tedy hned vypnul bylo hlídání jízdních pruhů, i na okresce to neustále tahá volant z ruky....

 

Co ovšem bylo super, ja to auto bylo měkké i na 18" kolech, zřejmě tam byl adaptivní podvozek, opravdu luxus. Nastavení bylo NORMAL, ale otázka je, zda by bylo takto měkké i auto bez adaptivních tlumičů v porovnání s autem, kde jsou a je nastaveno NORMAL.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko říct, když v tom bude někdo jezdit ve dvou, proč ne. Ale u naloženého tam bude prostě znát chybějící krouťák a downsizing motor, to znám i z Octavie. Je to prostě úvodní motorizace, aby se mohla dát cena již od...  Stačí se podívat na SII, tam tu 1.4 TSI skoro nikdo nemá. Co jsem koukal do různých testů, tak jako zlatou střední cestu pro běžného uživatele u benzínu doporučují 1.8 TSI 132 kW - dostatečný výkon, slušný zátah (320 Nm), ticho a hlavně poslední motor s manuálem. Dvoulitry jsou už jen s DSG. Ale ono bude stejně nejvíc chrochtáků a pak asi ten výkonnější 2.0 TSI. Mimochodem, už se chystá výběrové řízení na osazení kamerových/radarových systémů na dálnicích. Takže piráti budou mít stížený život.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé a nepřátelé, zítra mi přehodili šichtu, tzn. že jdu do práce a neměl jsem jít. To znamená, že na Čaj o páté dorazím se zpožděním, počítám kolem šesté-sedmé bych tam měl být ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 1,8 TSI by byla super, ale je tam zase ten řetěz prokletej :(

No jo no, ale je to zase další generace toho motoru a rozvody jsou inovované (co to přesně znamená se ovšem nikde nedočteš). Dnes to chce prodlouženou záruku a po ní to prodat, to zajišťuje alespoň nějaký klid pro majitele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klinte větší sračku ti půjčit už nemohli, koupit si superba s 1.4, to bych se musel bouchnout do hlavy......to víš, My Hradečáci testujeme jenom vrcholné motorizace jako 200kw 2.0 TSI a 2.0 TDI 140kw.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...