Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jo to je pravda. Ale dneska všechno stoji za nic. Všechno je vyrobeno tak aby si si musel koupit za dva roky nové. Sem tady na fóru že mám rád škodovky a tu partu. Ale co se tady furt poslední dobou řeši. A ještě schválně hledá co nejvíc . Jo každý má to svoje. Ale tak si půjdu vychvalovat to své auto na fórum k tomu určeného. To je prostě Můj názor. Když budu chtít najdu na každém autě chyb jak mravenců. A ještě Můj názor. Kde byli Korejci když škodovka udělala první auto. Všechno co vyrobí je kopie. To samé Čína. Dokážou udělat Velké věci. Třeba tři soutěsky. Ale technologie který byli z Ameriky .nebo jejich nejrychlejší vlak. Technologie z Francie. Dokážou cokoliv. Ale není nikdy nic vlastního. To samé auta. Ale to sem odbočil. Jen mne štve ta stále hledání chyb. Každý ví jak to je. Pokud nemám rád škodovky a vadi mi. Ok nebudu mit škodovku. Asi to udělám jak Ozi. Protoze tady to začíná bejt furt jen kecy co je špatné. A to je nuda. Český národ ze nezapře. Jen kecat a stěžovat si. . Myslím že stejné za nějakou dobu budeme mit jiné starosti než auta. .

Pancho trosku mimo, za prve nic na aute nehledam. Dej mi sem priklad, kdy jsem neco hledal. Vse co jsem sem daval, jsem objevil za jizdy, nasedanim do auta atd. Nejsem CLINT abych potukaval sloupek a hledal drncici kabel. Hyundaie tu nechvalim, pouze branim, kdyz na nej utocite a kdyz se trefite, tak to uznám. A ke kopiim, jaka dnes vyrabema Skodovka neni kopie VV? Dnesni Skodovky se lisi od ostatnich z koncernu jen designem plechů. Posledni originály byly jednickove rady O, F a S.

A zase kopem do korejcu, hele kde byla Skodovka, nez ji koupili nemci? Favo absolutne nekonkurencni, naftovy motor nebyl ani na papire.

Takze myslet, nekopat a pak psat. Jinak se to vrati.

Pancho, musím s tebou souhlasit. V podstatě už tohle říkám tady na foru nějaký ten pátek a pár jedinců se kvůli tomu i naštvalo. Dovolil jsem si říct, že ta Škodovka není zas tak špatná a že mám Škodovky rád. jak jinak to vysvětlit, než si znovu koupit Škodovku i po těch neskutečných trablích a vyhozených penězích. Však víte, co jsem si užil s OII FL a to si tady nikdo nevyzkoušel a přesto nadávají. Já bych tu měl nadávat a posílat Škodovku do horoucích pekel....to bych měl já ze všech nejvíce.

Ale to auto mi prostě sedí, vyhovuje, na ovládání auta jsem zvyklej a všechno je tam kde má být. Dobře se mi v něm sedí, mám dost místa. Že holt někdy něco nefunguje, to je u všech aut, více či méne, záleží na štěstí na kus.

Ano Rádius nedělá nic jiného, než prolejzá auto každej den několik hodin s foťákem a hledá špatné mravence....

Dej priklad, kdy jsem neco prolezal abych nasel. Nic jsem nikde nedemontoval. Vse pouhym okem dosazitelne a hlavne za bezneho provozu/pouzivani.

No, to ne jednoduché, jak tě donutí aby sis ten soft nechal přehrát.

Nikdo ho nedonuti, ale jelikoz STK (emise) picha auto na diagnostiku, tak si myslim neni problem rict, neznamy sw a cau. Ale vse pujde prechcat. Nejvetsi bota je to na zakazniky koupili neco a VV jim z toho udela neco jineho a schodnem se, ze urcite ne lepsiho. Je to klasicke klamani spotrebitele a jestli se najde nejaky ekolog, tak si myslim ze se bude soudit a bude chtit vratit penize za auto (navic ta moralni ujma, ze znecistoval prirodu). Kor amici, ty zalujou i za chybejici varovani nenechavejte prsty ve dverich pri zavirani. No bude to zajimave sledovat. Cesi si na hlavu nechaj nasrat, u nas humbuk nebude.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pancho trosku mimo, za prve nic na aute nehledam. Dej mi sem priklad, kdy jsem neco hledal. Vse co jsem sem daval, jsem objevil za jizdy, nasedanim do auta atd. Nejsem CLINT abych potukaval sloupek a hledal drncici kabel. Hyundaie tu nechvalim, pouze branim, kdyz na nej utocite a kdyz se trefite, tak to uznám. A ke kopiim, jaka dnes vyrabema Skodovka neni kopie VV? Dnesni Skodovky se lisi od ostatnich z koncernu jen designem plechů. Posledni originály byly jednickove rady O, F a S.

A zase kopem do korejcu, hele kde byla Skodovka, nez ji koupili nemci? Favo absolutne nekonkurencni, naftovy motor nebyl ani na papire.

Takze myslet, nekopat a pak psat. Jinak se to vrati.

Dej priklad, kdy jsem neco prolezal abych nasel. Nic jsem nikde nedemontoval. Vse pouhym okem dosazitelne a hlavne za bezneho provozu/pouzivani.

Nikdo ho nedonuti, ale jelikoz STK (emise) picha auto na diagnostiku, tak si myslim neni problem rict, neznamy sw a cau. Ale vse pujde prechcat. Nejvetsi bota je to na zakazniky koupili neco a VV jim z toho udela neco jineho a schodnem se, ze urcite ne lepsiho. Je to klasicke klamani spotrebitele a jestli se najde nejaky ekolog, tak si myslim ze se bude soudit a bude chtit vratit penize za auto (navic ta moralni ujma, ze znecistoval prirodu). Kor amici, ty zalujou i za chybejici varovani nenechavejte prsty ve dverich pri zavirani. No bude to zajimave sledovat. Cesi si na hlavu nechaj nasrat, u nas humbuk nebude.

Hel  favo bylo dobre  a koukal bys co skodovka mela za projekty a vyvoj,jen bohuzel komuniste zakaz:(Tkze si take neco priste o tom zjisti- A KOPIE  ze koncern vyrabi stejne  auta je neco jineho nez kdyz uplne jina znacka zacne neco kopirovat.  Jel si nekdy v korejskem aute pred 10 roky?  To dovol ale i favo bylo oproti tomu zlate

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je také třeba uznat , že i ti korejci za těch pár let ušli velkou cestou a stali se v podstatě konkurencí i jiným zavedeným značkám na evropském trhu. V prodejích už jsou dávno před zavednými francouzkými vozy též z dlouholetou tradicí. A ne jen v prodejích, ale i v cenách - dávno nelatí Korejec =  levný automobil. Nechci se jich zastávat, jen je třeba být objektivní. Kdysi i Škoda byla něco jako nyní Dacie u Renaultu opovrhovanou značkou z východu. I když si stále myslím, že Škoda má v ledasčem nad korejci navrch, už nemám takový vyhraněný názor vůči jiným automobilkám. A nebýt té štvavé a úsměvné kampaně Hnujdaj vůči Škodě ani bych se asi vůči nim tak nevymezoval. Jaké by to bylo smutné jezdit všichni ve stejných autech. Zrovna předevčírem jsem z nákupu zamířil k jinému Rapidovi (obvykle stojícímu kde stávám já) než k tomu svému a konkurence je třeba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim to posledni, protoze ja francouze nemusim,maji treba hezky auta,ale mne nesedi podvozkove,a interier ovladaci prvky ,to je proste jine.  A kdyz vezmu fordy tak z nich jedine focuse ST  nebo RS . A opel OPC nebo ranault megan RS  ale  tak radsi nez tyhle dve  tak radsI seat CUPRA ,a nejradsi toho focuse RS

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, francouzi jsou divní i když co se Renaultu týče třeba, tak te´d ten Kadjar (nebo jak se to píše) nebo teď ve Frankfurtu Talisman ( nástupce Laguny v podstatě)  nebo Renault Espase 2015 nevypadají zle. No ale mají na hovno motory. Citron DS, taky nevypadá zle. No a v jakém autě v době největší slávy jezdil Sebastina Loeb  :kol-46:  No, ale protože jednoho Renaulta mám - člověk by řekl lidový vůz. Tak představu o cenách dílů, doplňků a vůbec už mám svůj obrázek a není to zrovna obrázek na který bych se chtěl koukat - vše docela drahý jako prase. No a zase známej co nyní byl v Plzni v Hondě v servisu po 40tis km (Honda má 20tis interval) tak i když je Pražák, museljed do Plzně, protože tam jedině mu dovolili vlastní olej ( olej 800 jako u nás) i tak ( filtry palivový, olejový, pylový, vzduchový, výměna brzdovky, a výměna předních destiček) v tom byl za 8500 s vlastím olejem podotýkám, což je o cca 1500 více než co je běžné u škody dle mých výpočtů ( nepočítám Motosovu mototechnu) má Hondu Civic 2,2 i-dtec. Tedy Škoda ať se nám to líbí nebo ne a nadávat na ni jak je drahá můžeme na servis, ale v konkurenci je to v podstatě za hubičku.  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si Clinte precetl Tvoji story o stelovani xenu. Ja myslel, ze v AS jsou ty uplne nej profici, ale cim to, ze si musel do 3 servisu aby ti je sestelivali Ti profici. Ja jsem presvedcen ze kdybys jel ivdo ctvrteho tak budou stelovat i tam. Tedy nebudu zastirat ze jsem se velice pobavil [emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...