Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Neni nad klasickou halogenku. NBU a kam se serou Posrany xeny, kdyz po x letech co sr to vyrabi to ani neumi profici v AS seridit. Hold se na skolenich probiraji jine dulezitejsi veci. Treba jak prodat litr oleje za 800 a jak nakukat zakaznikovi jak ten jedinej je spravnej. [emoji1]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni nad klasickou halogenku. NBU a kam se serou Posrany xeny, kdyz po x letech co sr to vyrabi to ani neumi profici v AS seridit. Hold se na skolenich probiraji jine dulezitejsi veci. Treba jak prodat litr oleje za 800 a jak nakukat zakaznikovi jak ten jedinej je spravnej. [emoji1]

 

Tak to bych takhle nebagatelizoval, pač halogeny jsou proti xenonům bludičky, rozdíl je něco jako mezi světlem a tmou. Nazpátek bych do halogenů už nešel. To že neumí pořádně světla seřídit je problém servisu, ne výrobce.

 

Motos: ano, u Klokočky to měli napojené na diagnostiku, prej se to musí, to mi řekli.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo... Xenony jsou už dávno překonané, ale nechápu, že prostě halogeny neodpískají a nepřestanou to vyrábět. Pomalu už bych řekl, že to je v noci nebezpečné. Ještě beru třeba v nejnižších třídách že by byly čočky halogenové, ale jenom obyčejné halogeny bych už dneska vůbec nenechal na auto montovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda nevím, jezdím s kde čím, ale na světla, pokud jsou OK, jsem si nikdy nestěžoval. Asi nějaký trend svítit, jak ve dne. Čekám, kdy někdo nařídí, aby všechny silnice byli nasvícené. Lidi asi slepnou, nebo neumí jezdit v noci, čemuž bych se ani nedivil.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím to není, ale lidí jsou hloupí. Ráno jedu a auto jede na denní, tudíž zadek neosvětlený a předek akorad LEDky... No magoři. Další jsou cyklisté a chodci a v neposlední řadě jde o samotné silnice. Katastrofální stav a na spoustě úseků nejsou ani viditelné čáry... Našlo by se toho víc... Mnohem víc!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosi, protože ty jsi ze staré školy, kdy ve světlech byly ještě svíčky, později petrolejky se zrcátkem a tak jakýkoliv dnešní světlomet ( i halogenový) je pro tebe pokrok a tak nepotřebuješ řešit. Já mám NBU a max. spokojenost v rámci možností - až na životnost těch žárovek (vydrží tak rok a to mám denní využívané v max. míře) U bratrance s Rapidem co má ty Low xenon jsou krásně vidět přisvícení cornerů, protože ty xeny nemají ten kužel tak širokej. NBU svítí ze široka už sami o sobě a cornery tedy vidět nejsou jen přisvítí část kužele kde už světlo je. Znát jsou pouze je-li v krajnici překážka, svodidla, vysoká tráva zídka nebo tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já konkrétně můžu srovnat halogeny a xeny na OII a je to prostě nepoměrně lepší viditelnost ve prospěch xenonu. To je jako kdybys řekl, že na co mít v autě airbagy, když se dřív jezdilo bez nich nebo proč mít tempomat, když plynový pedál je stejnej už od vzniku moderního automobilu... Prostě jsou tu jiné možnosti a technologie a ty staré by se měly přestat používat, nevidím v tom žádný smysl se držet staré technologie, když už tu dnes máme ne novou generaci ale už třetí generaci světel (čočkové halogeny, xenony, LED případně zatím vývojové LEDlaser) takže tvrzení, že snaha mít lepší viditelnost v noci znamená neumět v noci jezdit, beru jako neuvážený výrok starého pardála, který je spokojený s tím co má... [emoji6]

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bych takhle nebagatelizoval, pač halogeny jsou proti xenonům bludičky, rozdíl je něco jako mezi světlem a tmou. Nazpátek bych do halogenů už nešel. To že neumí pořádně světla seřídit je problém servisu, ne výrobce.

Motos: ano, u Klokočky to měli napojené na diagnostiku, prej se to musí, to mi řekli.

Vyrobce je zmrd, nevidim jedinej.duvod, proc bych mel kvuli serizeni jet do autorizaku. Co diagnostika rekne? Houno. Je to jen tahani penez z lidi. Zlaty halogeny.

Tím to není, ale lidí jsou hloupí. Ráno jedu a auto jede na denní, tudíž zadek neosvětlený a předek akorad LEDky... No magoři. Další jsou cyklisté a chodci a v neposlední řadě jde o samotné silnice. Katastrofální stav a na spoustě úseků nejsou ani viditelné čáry... Našlo by se toho víc... Mnohem víc!!!

Taky nechapu co mate proti halogenum. Jsou naprosto dostatecne. Xenony bych zakazal silene oslnujou a nadava na ne i kamos co ma Audinu (pry Skodovky oslnuji ze vsech aut nejvic).

Nikdy jsem nemel potrebu resit svetla (potazmo zarovky). Na oktavce predni svetla ruply cca po roce, spz taky. Jedine auto co nesviti, je felda, tam jsem koupil night breakery a dosvit je o 50% lepsi. Z 5m to sviti 7m a dalkovy jsou uz pouzitelny jako potkavacky na jinejch autech ;) (co se tyce dosvitu). Pry ale daji rok a slus - no jestli je to pravda, tak budu nasranej, staly ranec). Na Felde praskaj jen w5w, tusim za tech cca 5 let jsem jich tam nacpal asi uz 5.

Na oktavce co jsem vypnul denni sviceni, tak predpokladam ze ty zarovky by vydrzely urcite dyl nez rok. Nejhorsi je pro zarovky prave neustale spinani (aneb kvuli startu min 2x bliknou) a pak vibrace - napriklad zavirani hauptny. Tohle vsechno lze eliminovat a vydrz prodlouzit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybys v tom příspěvku na konci nepsal něco o starém pardálovi, už bych si skoro myslel, že příspěvek je určen mně. Já bych bi-xeny bral, ale hold člověk nemůže mít vše že. A Motosovi je to jedno, když převážnou mírou jezdí se služebáka někdy cenově v řádech milionů a svou oktu využívá jako sváteční vůz a to jen ve dne. V noci totiž nejezdí, to chlastá na Slapech.  

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já konkrétně můžu srovnat halogeny a ceny na OII a je to prostě nepoměrně lepší viditelnost ve prospěch xenonu. To je jako kdybys řekl, že na co mít v autě airbagy, když se dřív jezdilo bez nich nebo proč mít tempomat, když plynový pedál je stejnej už od vzniku moderního automobilu... Prostě jsou tu jiné možnosti a technologie a ty staré by se měli přestat používat, nevidím v tom žádný smysl se držet staré technologie, když už tu dnes máme ne novou generaci ale už třetí generaci světel (čočkové halogeny, xenony, LED případně zatím vývojové LEDlaser) takže tvrzení, že snaha mít lepší viditelnost v noci znamená neumět v noci jezdit, beru jako neuvážený výrok starého pardála, který je spokojený s tím co má... [emoji6]

Hele musi platit zakony fyziky, nelze mit pred autem svit jako ve dne a neoslnovat. Muselo by byt aktini zakryvani objektu - s cimz se experimentuje, tohle by pak.mohl byt nastupce.

Pokud ti halogeny nestaci dej si do auta bile, budou svitit jako xeny. Je to jen o barve, zlutou vnimas jako mene intenzivni a bila je vnimana jako vice intenzivni a take vice oslnuje. Zluty xeny by urcite svítily jeste hur nez halogeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad seřízení světel, zkusím to sem postnout.

Jinak já se nebráním novým technologiím za podmínky, že nedělají z lidí dementy, jako asistent jízdy v pruhy, adaptivní tempomat atd. Svícení je kapitola sama pro sebe a na delší diskuzi. Jezdím i s aktivníma LED světlama a žádnej zázrak to taky není. Hlavně v dešti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víc mě oslňuje kdejakej jouda co má NightBrakery a postavené světla do výšky, nebo kdo tam nacpe ty nelegální sady výbojek nebo další zhovadilosti typu nějakých zelených a podobně divně svítících žárovek pro tuningové účely... Xenony mi nikdy nevadily ani před tím co jsem je ještě ani na autě neměl...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad seřízení světel, zkusím to sem postnout.

Jinak já se nebráním novým technologiím za podmínky, že nedělají z lidí dementy, jako asistent jízdy v pruhy, adaptivní tempomat atd. Svícení je kapitola sama pro sebe a na delší diskuzi. Jezdím i s aktivníma LED světlama a žádnej zázrak to taky není. Hlavně v dešti.

Jo to jsem četl taky, že za deště a při silném sněžení ty LED světla jsou horší jak xenon... To je jako s mlhovkama, kdo potom tam dá LEDky místo klasiky a diví se že v mlze má před autem bílou stěnu...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem s xenony spokojen. Oslňuje akorát ten, kdo je nemá seštelované. Xenon svítí mnohem jasněji a hlavně v kuželu, proto je lepší viditelnost hlavně za deště. Jde o ten typ světla, ne o dosvit ;-)

Jak rikam, at jsem mel oktavku s Xenonama, nebo Fabii s halogen optikou, ci obyc halogeny, nevidim v tom nejaky zasadni rozdil. Zasadni rozdil je videt v tom, jak kdo ty svetla udela (viz treba Felicie, tak tragicky svetla nemel ani Peugeot 309 a snad i 120tka je mela lepsi). Cemu bych veril jako nastupci, tak S3, ktery zakryvani objektu ma (nvm co za svetla ma a v jake vybave, ale je snad prvni vlastovkou, okta 3 fl to bude mit v Laurinu a Fabie 4 za priplatek).

Víc mě oslňuje kdejakej jouda co má NightBrakery a postavené světla do výšky, nebo kdo tam nacpe ty nelegální sady výbojek nebo další zhovadilosti typu nějakých zelených a podobně divně svítících žárovek pro tuningové účely... Xenony mi nikdy nevadily ani před tím co jsem je ještě ani na autě neměl...

To ze nejakej jouda svetla takhle zmrvi, s tim se neda nic delat a policajti to neresej. To ze ale z fabriky vyleze auto ktery oslnuje, to by melo byt trestne.

Rozbit tem lidem drzky a fabriky hodit do luftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...