Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No, já musím mít třeba světla nastavena na pulce mezi 0 a jedničkou protože jinak na mě blikají. Přitom mám obě světla seštelovaná ( resp. bych měl, po přečtení článku si s machry AS nejsem jistej)

To musi byt nekde neco spatne. Mas asi hodne znamejch :D.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No neřekli v podstatě nic konkrétního...

 

Jinak k těm LED, vzpomeňte si na Seata, kde použili low-costové LEDky a svítí to na hovno, to bi-xeny na oktávce svítí lépe.

Navíc další problém je, že u LED technologie v případě závady (odejde třeba jediná LEDka v té sadě na reflektoru) měníte celej reflektor....(na to mě upozorňoval prodejce Seata, že to není žádná láce)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každá fičura něco stojí, dokud je to v záruce, potom ok, ale co potom že?   To je to samé jako ty adaptivní tlumiče, ani nechci vědět, kolik stojej....a že výměna třeba po 150tis už někdy bývá.

 

Kamarád u Renaulta němel na tlumiče (normální), tak jezdil bez nich :D Byla to sranda v zatáčkách :) a po projetí díry....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koktu neberte moc vážně, ještě nedávno psal, jak LEDky u Seata svítí na hovno ve srovnání s Audi a te´d, co bude jezdit Seatem, najednou svítí dobře :D :D

 

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No neřekli v podstatě nic konkrétního...

Jinak k těm LED, vzpomeňte si na Seata, kde použili low-costové LEDky a svítí to na hovno, to bi-xeny na oktávce svítí lépe.

Navíc další problém je, že u LED technologie v případě závady (odejde třeba jediná LEDka v té sadě na reflektoru) měníte celej reflektor....(na to mě upozorňoval prodejce Seata, že to není žádná láce)

A proto je mas v zadu na aute ze :D.

Obecne, Ledky maji zivotnost cca 20 let, stejne jako napriklad procesory, porad se jedna o kremik. Zivotnost negativne ovlivnuje vysoka provozni teplota. Naopak teplota absolutni nuly ledkam, procesorům, obecne kremiku prospívá. Co dale ledce neprospiva, tak jsou vykyvy napeti a pokud se budeme bavit o slaboproudu (jako ze se bavime), tak je presnejsi vyraz zvlneni. Co dale Ledkam vadi, tak je frekvence napeti. Pokud do Ledky budu trvale rvat po dobu jednoho roku 12V, tak za rok bude svitit o 50% min a za 2 roky z ni bude bodovka, za 3 roky jen plaminek na kremiku (kdo kdy videl, tak to neni hezky pohled). Napeti musi mit urcitou frekvenci. No a nemusim snad psat o podpeti a prepeti, a o konstantnim proudu. Proste ledka si neco zada a zvladnout to dlouhodobe, neni prdel. Kor v dobach kdy se setri na vsem.

Staci se podivat na Passaty B6, kazdymu druhymu zadni kruhove svitilny zlobi. Budto poblikavaji a nebo nesviti cele bloky. Videl jsem to uz i u Golfu (take s kruhov. svetly).

Každá fičura něco stojí, dokud je to v záruce, potom ok, ale co potom že? To je to samé jako ty adaptivní tlumiče, ani nechci vědět, kolik stojej....a že výměna třeba po 150tis už někdy bývá.

Kamarád u Renaulta němel na tlumiče (normální), tak jezdil bez nich :D Byla to sranda v zatáčkách :) a po projetí díry....

Si ani nerikal zes mel nekdy Renaulta, jsi same prekvapeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsem četl taky, že za deště a při silném sněžení ty LED světla jsou horší jak xenon... To je jako s mlhovkama, kdo potom tam dá LEDky místo klasiky a diví se že v mlze má před autem bílou stěnu...

A vis o cem ty mlhovky jsou? Zase o barve, dej si tam zlutou ledku a je to uplne to same.
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ze ja si dovolil neco napsat o Fabce, to byl hned ohen na strese a Skodu vlastnim.

Mimochodem me Fabca pekne vypekla. Zapomnel jsem minuly tyden vytahnout okna, tak rikam zatahnu dalkacem. Vylezu z auta a prt. Tak rikam nj vlastně. Tak zatahnu klíčem! Kouknu na kliku a? Zamek nikde. Bral jsem za tu krytku, ale nesla. Tak bud je potreba grif a nebo zamek neni!!! To potes koste. Co kdyz se mi rozbije dalka? A jsem daleko od druheho klice? Pridavam na seznam k FA, zadnimu steraci a kontrole tlaku pneu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsem četl taky, že za deště a při silném sněžení ty LED světla jsou horší jak xenon... To je jako s mlhovkama, kdo potom tam dá LEDky místo klasiky a diví se že v mlze má před autem bílou stěnu...

Je to stejny princip, jako kdyz vezmes cerveny laser (ktery dokaze zapalit sirku, propalit balonek) a zasvitis s nim na cerveny balonek.

Co se stane? Nic. Balonek se rozzari. Posvitis na cernej balonek a rup. Na bilej, rup o chvili dele (neabsorbuje jako cerna, vice odrazi).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

citace z Novinek o Hiluxu:

 

Výdrž a nenáročnost teroristy oblíbené Toyoty Hilux demonstrovala britská BBC už v roce 2006. Produkce motoristického pořadu Top Gear pořídila za 1500 dolarů (přes 36 tisíc korun) 18 let starý model, který měl najeto přes 300 tisíc kilometrů, a podrobila ho zátěžovému testu.

Redaktoři s japonským pick-upem kromě jiného nabourali do stromu, na pět hodin ho potopili na dno oceánu, zapálili jej, nechali srazit s karavanem i demoliční koulí a nakonec jej postavili na 70 metrů vysoký dům, který nechali strhnout.

Když po tom všem hilux pomocí lžíce bagru vylovili z trosek, opravili ho jen se základním nářadím a bez použití jediného náhradního dílu.

 

To je panečku autíčko : lol:

Je pravda že i v tom Thajsku je to dost oblíbené auto. Ale pak mě docela zarazilo kde na to lidi tam berou..

Editováno: , autor: Hurikan88
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...