Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Co?, kdyby všichni tady začali prodávat Škodovky, ty střepy jo?.  :kol-98:  taky bych se nedivil. Koktův bratr si koupil Kupru a Kota z toho má neklidné spaní a když tak vlhké sny. prý je to auto z říše snů. Prý je to nejlepší koncernový kočár a k dispozici je na prodej Koktovo O3 s vysokootáčkovým motorem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cuprička jezdí moc pěkně, doufám že to tak i bude. Hlavně jak to krásně jede do 7000 otáček, z toho by klinta kleplo a ještě když to bylo nové včera :D 230km/h tam je hned, víc sem to nezkoušel, nebyl prostor. A jednička, dvojka, trojka a čtyřka je fakt pekelná... na čtyřku to pohrabovalo i na mokru, ale ten diferák docela toho dost vezme. Kdo koupil O3 RS, tak je asi bohatej :)

post-78913-0-37716300-1445357403_thumb.j

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cuprička jezdí moc pěkně, doufám že to tak i bude. Hlavně jak to krásně jede do 7000 otáček, z toho by klinta kleplo a ještě když to bylo nové včera :D 230km/h tam je hned, víc sem to nezkoušel, nebyl prostor. A jednička, dvojka, trojka a čtyřka je fakt pekelná... na čtyřku to pohrabovalo i na mokru, ale ten diferák docela toho dost vezme. Kdo koupil O3 RS, tak je asi bohatej :)

Jako z venku moc pěkne auto,s interierem už je to horši,ale ta palubni deska se nezlob je fakt tragedie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto to je tvoje Cupra? Jako já v ní seděl a líbí se mi i interiér, je to jiné než ve Škodovce, ale ošklivé to není v žádném případě. Vrzat bude všechno stejně, je to stejný výrobní postup jak v celém koncernu, řada technologií je naprosto stejná. Navíc je to neokoukané oproti RSku kterých jezdí fakt mraky...

Za mě bych ji bral všemi deseti!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako z venku moc pěkne auto,s interierem už je to horši,ale ta palubni deska se nezlob je fakt tragedie.

a oktavie rs vypadá jak ve vnitř?. Tohle má alespon hezčí tapece, více pošité tou kůží. Kombinace alcantary a kolem bíly okraj, vypadá to zajímavě.  viděl si to auto v reálu? na fotce ta palubovka vypadá hůře, ale v realu je uplně suprová a nemužu ji nic vytknout. Zatím nic nevrže, čas ale ukáže. Jediné co mě přišlo tvrdé, je loketní opěrka, ta tam stojí fakt za hovno!

 

pak to nafotím zrcadlovkou až si ji vezmu na dyl.

post-78913-0-94910900-1445368958_thumb.j

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to s tim vrzáním není až tak pravda, především vržou diesly, neustálé vibrace od motoru se podepíšou na tichosti interiéru. Když to teď shrnu, tak oba diesly co jsem měl, byly totálně rozvrzané, ale všechny benzíny byly ok. Pak samozřejmě záleží na kusu a jak se auto používá, pokud skáče denně po Praze, tak je to jasné už předem.

Petrrr: ty jsi věčnej kritik, ale jak jsem psal, měřili jsme to s bráchou, jeli jsme stejné trasy, stejně rychle a on měl o 0,6 litru větší spotřebu, než já s dieslem. Což je zase luxusní. Nyní má dlouhodobou 6,3/100 a jezdíí stejné dálnice  astejně rychle jako já, pač bydlíme ve stejném městě a děláme oba na letišti.

Takže ta 1,4 je myslím na spotřebu dobrá....a ani nemá řetěz, což je plus.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@stringo: ne brácha sháněl auto a chtěl oktavii RS v TSI. tak sem říkal, vem si cupru v kombajnu, je levnější a o dost lepší. Tak dal na mě, protože se v tom moc nevyzná ani. Myslel si jako tupá ovce, že škodovka je nejlepší a pak když sem mu poslal pár fotek z netu, tak říkal že to vypadá o dost lépe. Hold seat cupra je nad škodovkou, pár věcí si přebírá i z audi S3. 

Je to neskutečná raketa a on to ani neumí využít, moc jezdit neumí :) třeba ho to naučím.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...