Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jasný, já to myslel obrazně - ale i s předchozími vozy jsem tak nějak dokázal předjíždět bez nervů.

A plašani nejsou jen v haťapkách - je to všechno o tom mezikuse mezi volantem a pedály.

Však tenhle názor beru, já když odejdu něco pomalejšího (jezdím hodně firemními vozy co mají poloviční výkon co já doma) a v pohodě předjedu, ale když dojedu 3 auta co se táhnou za kamionem a nenechají rozestup a nemají snahu ho předjet jsem v koncích, s mým je vězňů všechny a jedu dál... Takže to tvrzení že koně navíc jsou zbytečné, s tím fakt nesouhlasím, s tím ostatním ale ano [emoji6]
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ani jsem nečekal že se dostanu takhle nízko a ještě by to o trochu šlo.

Jinak to RS jste teda docela šetřili ne?musí to jít vejš attachicon.gifDSC_0618.JPG

Tohle je zatím moje max a to jsem hodně pospíchal.

 

Jízdy přes obce a mimo obec v oblasti Semilska .Takže kopce a zatáčky.

Ostatně ne všude šlo jezdit víc než ...(a to sem raději nepíšu, pač s bráchou nejsme piráti).

Počítám že by to bylo ve finále okolo 10 litrů.

A to je moc hezké číslo na RS, by mě zajímalo kam by se dostala moje chuděra 1,8

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však tenhle názor beru, já když odejdu něco pomalejšího (jezdím hodně firemními vozy co mají poloviční výkon co já doma) a v pohodě předjedu, ale když dojedu 3 auta co se táhnou za kamionem a nenechají rozestup a nemají snahu ho předjet jsem v koncích, s mým je vězňů všechny a jedu dál... Takže to tvrzení že koně navíc jsou zbytečné, s tím fakt nesouhlasím, s tím ostatním ale ano [emoji6]

 

To s Tebou souhlasím, když jsem měl Rooma, tak už jsem musel uvažovat, jestli na to mám abych někoho předjel, ale v dnešní době a provozu je i 1,8 TSI občas slabá, anebo se víc bojím (a nejen o sebe).

Ostatně po tomhle víkendu nepopírám že výkon je opojný.

Jen jsem chtěl naznačit, že k tomu aby jsi se dopravil z bodu A do bodu B Ti fakt stačí i nějaký slabší motor.

A co píše Kokta o těch okruzích - na to fakt nemám odpověd jinou, než že auto mám hlavně na ty přesuny.Takže mi připadá zbytečné sypat do auta prachy jenom proto abych se párkrát do roka svezl někde v Sosnové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo s těmi okruhy je to mimo... To jen Kokta si může koupit Cupru a huntovat ji na okruhu, normální člověk co by si ji koupil by si ji hýčkal...

proč huntovat? to auto je na to stavěné. kdyby nebylo, tak tam nedávají diferák(aneb haldex dopředu :D), tak tam nedávají pneumatiky o šírce 235, nedali by tam použitelný brzdy atd, DCC se sportovní charakteristikou.. Hledej na youtube, plno lidí s tím jezdí po okrohu, proč taky ne. je to jenom auto a hlavně bohužel spotřební jak tu psal stanmar, vše to sou jenom plechovky. motor je taky na to stavěn i chlazení. Bohužel z vyroby tam dávají nesmyslny 5W-30 řidkej olej, takže to chce vyměnit za něco normálního, což už sem včera udělal.

na jaře pojedeme někam, teď už nejsou termíny ani v Mostě či v Brně.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to asi neznáš marketing seatu či pravdu dobře :)  oni přímo říkají, že je to i na okruh i na dayli ježdění.

http://www.auto.cz/seat-leon-cupra-st-nejrychlejsi-kombi-severni-smycce-87256

http://www.seat.cz/tiskove-zpravy/seriovy-seat-leon-st-cupra-zaril-na-okruhu-v-moste

 

řikam, někdy se stav a ukážu ti co to auto umí. nevěřím tomu, že ten jejich haldex vpředu funguje.  s oktávkou zatáčku projedu max ve 140km/h, tady není problém ve 190km/h.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to teda trochu dám dohromady s tím RS:

 

DSG - pěkná věc do města a na vyrovnanou jízdu -

v režimu sport podle mě zbytečné vytáčení až k červenému poli - hluk a stejně už nemá o moc větší sílu, než při trochu nižších otáčkách.

Ovšem v režimu eco - zase opačný extrém - 6 je tam už někde kolem 80 , a to je tak "krásný" zvuk při ot. motoru těsně nad 1000.... (je to jen můj subjektivní názor, zřejmě bych se s ní naučil žít - a pak, na,co by jinak byly ty páčky + a - pod volantem že...)

Pravda ve spojení s touto motorizací daleko lepší než když jsem zkoušel Yetiho s 1,2 Tsi...

 

Obutí (letní) 18" - překvapení hodně velké - je to sice tvrdé, ale ne zas nekomfortní a auto v zatáčkách fakt sedí pěkně.

 

Zrychlení je myslím odpovídající, pravděpodobně bych si ale rychle zvyknul, takže bych to třeba za pár měsíců už tak neviděl.

 

Spotřeba je podle stylu jízdy slušná - nejsou tam takové rozdíly mezi úspornou a sportovní jízdou (nafta je holt znát ).

 

Sedačky (kožené) na kterých se dobře sedí.

 

A taky mne zaujal celý černý interiér a v porovnání vzhledu pal. desky proti OII posun dopředu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...