Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

S HTP není jiné volby :)  

Ale jo, je. Pokud nechci nebo nemohu předjet, tak mám nechat rozestup takový aby to někdo jiný mohl udělat.......

Jasný, já to myslel obrazně - ale i s předchozími vozy jsem tak nějak dokázal předjíždět bez nervů.

A plašani nejsou jen v haťapkách - je to všechno o tom mezikuse mezi volantem a pedály.

Jasný, já to myslel obrazně - ale i s předchozími vozy jsem tak nějak dokázal předjíždět bez nervů.

A plašani nejsou jen v haťapkách - je to všechno o tom mezikuse mezi volantem a pedály.

Však tenhle názor beru, já když odejdu něco pomalejšího (jezdím hodně firemními vozy co mají poloviční výkon co já doma) a v pohodě předjedu, ale když dojedu 3 auta co se táhnou za kamionem a nenechají rozestup a nemají snahu ho předjet jsem v koncích, s mým je vězňů všechny a jedu dál... Takže to tvrzení že koně navíc jsou zbytečné, s tím fakt nesouhlasím, s tím ostatním ale ano [emoji6]

Jo ani jsem nečekal že se dostanu takhle nízko a ještě by to o trochu šlo.

Jinak to RS jste teda docela šetřili ne?musí to jít vejš attachicon.gifDSC_0618.JPG

Tohle je zatím moje max a to jsem hodně pospíchal.

 

Jízdy přes obce a mimo obec v oblasti Semilska .Takže kopce a zatáčky.

Ostatně ne všude šlo jezdit víc než ...(a to sem raději nepíšu, pač s bráchou nejsme piráti).

Počítám že by to bylo ve finále okolo 10 litrů.

A to je moc hezké číslo na RS, by mě zajímalo kam by se dostala moje chuděra 1,8

Jenže je to TDi... Ti tvoje TSi by to dámě jelo tak za 14l ale bylo by s ním víc srandy...

  • Autor

Nojo, tak je to číslo dobré na blbnutí, ale na denní dojíždění do práce to není...

 

Ideál by bylo mít auta dvě, jedno na blbnutí a jedno do práce :), eko verzi.

Upraveno od Clint

Taky normálně to RS v dieselu jezdí za 6l normálně a to je hodně dobrá hodnota...

Však tenhle názor beru, já když odejdu něco pomalejšího (jezdím hodně firemními vozy co mají poloviční výkon co já doma) a v pohodě předjedu, ale když dojedu 3 auta co se táhnou za kamionem a nenechají rozestup a nemají snahu ho předjet jsem v koncích, s mým je vězňů všechny a jedu dál... Takže to tvrzení že koně navíc jsou zbytečné, s tím fakt nesouhlasím, s tím ostatním ale ano [emoji6]

 

To s Tebou souhlasím, když jsem měl Rooma, tak už jsem musel uvažovat, jestli na to mám abych někoho předjel, ale v dnešní době a provozu je i 1,8 TSI občas slabá, anebo se víc bojím (a nejen o sebe).

Ostatně po tomhle víkendu nepopírám že výkon je opojný.

Jen jsem chtěl naznačit, že k tomu aby jsi se dopravil z bodu A do bodu B Ti fakt stačí i nějaký slabší motor.

A co píše Kokta o těch okruzích - na to fakt nemám odpověd jinou, než že auto mám hlavně na ty přesuny.Takže mi připadá zbytečné sypat do auta prachy jenom proto abych se párkrát do roka svezl někde v Sosnové.

Jenže je to TDi... Ti tvoje TSi by to dámě jelo tak za 14l ale bylo by s ním víc srandy...

Mám vážné obavy, že by sranda skončila v první zatáčce - na 16" bych jel nejspíš rovně.

Jo s těmi okruhy je to mimo... To jen Kokta si může koupit Cupru a huntovat ji na okruhu, normální člověk co by si ji koupil by si ji hýčkal...

  • Autor

Ta 1,8 TSI je dobrá Stane....každej nemá RS-o ;)

Mám vážné obavy, že by sranda skončila v první zatáčce - na 16" bych jel nejspíš rovně.

Je pravda, že dneska jsem jel poprvé letos na 16" a bylo to strašně rozdílné oproti 17" a to RS má myslím 20" ne?

Clinte , hlavně je proti naftě tichounká.

A to dobře víš sám.

Upraveno od stanmar

Ta 1,8 TSI je dobrá Stane....každej nemá RS-o ;)

Tak ji nechá chipnout a potrápí pak kdejakej starší RSko [emoji6]

Jo s těmi okruhy je to mimo... To jen Kokta si může koupit Cupru a huntovat ji na okruhu, normální člověk co by si ji koupil by si ji hýčkal...

proč huntovat? to auto je na to stavěné. kdyby nebylo, tak tam nedávají diferák(aneb haldex dopředu :D), tak tam nedávají pneumatiky o šírce 235, nedali by tam použitelný brzdy atd, DCC se sportovní charakteristikou.. Hledej na youtube, plno lidí s tím jezdí po okrohu, proč taky ne. je to jenom auto a hlavně bohužel spotřební jak tu psal stanmar, vše to sou jenom plechovky. motor je taky na to stavěn i chlazení. Bohužel z vyroby tam dávají nesmyslny 5W-30 řidkej olej, takže to chce vyměnit za něco normálního, což už sem včera udělal.

na jaře pojedeme někam, teď už nejsou termíny ani v Mostě či v Brně.

Upraveno od kokta7

  • Autor

Hele a není ta Cupra bráchy?  :D :D

no dnes mě volal, jestli mu to auto nechci už vrátit :D

Ale pořád to není speciál na okruhy, pořád je to "normální" ač rychlé auto...

tak to asi neznáš marketing seatu či pravdu dobře :)  oni přímo říkají, že je to i na okruh i na dayli ježdění.

http://www.auto.cz/seat-leon-cupra-st-nejrychlejsi-kombi-severni-smycce-87256

http://www.seat.cz/tiskove-zpravy/seriovy-seat-leon-st-cupra-zaril-na-okruhu-v-moste

 

řikam, někdy se stav a ukážu ti co to auto umí. nevěřím tomu, že ten jejich haldex vpředu funguje.  s oktávkou zatáčku projedu max ve 140km/h, tady není problém ve 190km/h.

Upraveno od kokta7

Otázka je co to udělá na sračkách.

tak na sněhu a na ledu nemůžeš jezdit ani se 4X4 rychleji, protože ti to stejně nebrzdí.....

Na brzdy kašlu. Ale jak to bude zatahovat a klouzat.

Já to teda trochu dám dohromady s tím RS:

 

DSG - pěkná věc do města a na vyrovnanou jízdu -

v režimu sport podle mě zbytečné vytáčení až k červenému poli - hluk a stejně už nemá o moc větší sílu, než při trochu nižších otáčkách.

Ovšem v režimu eco - zase opačný extrém - 6 je tam už někde kolem 80 , a to je tak "krásný" zvuk při ot. motoru těsně nad 1000.... (je to jen můj subjektivní názor, zřejmě bych se s ní naučil žít - a pak, na,co by jinak byly ty páčky + a - pod volantem že...)

Pravda ve spojení s touto motorizací daleko lepší než když jsem zkoušel Yetiho s 1,2 Tsi...

 

Obutí (letní) 18" - překvapení hodně velké - je to sice tvrdé, ale ne zas nekomfortní a auto v zatáčkách fakt sedí pěkně.

 

Zrychlení je myslím odpovídající, pravděpodobně bych si ale rychle zvyknul, takže bych to třeba za pár měsíců už tak neviděl.

 

Spotřeba je podle stylu jízdy slušná - nejsou tam takové rozdíly mezi úspornou a sportovní jízdou (nafta je holt znát ).

 

Sedačky (kožené) na kterých se dobře sedí.

 

A taky mne zaujal celý černý interiér a v porovnání vzhledu pal. desky proti OII posun dopředu.

Mám vážné obavy, že by sranda skončila v první zatáčce - na 16" bych jel nejspíš rovně.

Na 16" se po letních 18" taky moc necitim. jo a tady žadní piráti nejsou poslední odešly s ozakem a pavoukem.;-)

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.