Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak sem přezul na zimní 17 "kola. Uplnej komfort, co mám povídat, i volant jde krásně lehce. Říkám si, že ty 17 kola jsou na oktávku ideální rozměr. 18" jsou fakt tvrdé

Nejlepsi jsou 15tky. Nikdy jsem jeste gumy nevyhazoval ze by byly sjety. Vzdy na stari!

Kokta: mám Bridgestone Potenza. Ale vypadá to, že už je tam nebudu asi vracet, protože jsou dvě kola sjeté na minimální rysku, resp zbývá jim tak na nehet, což je 1-2 tis km a hotovo. Otázka co dál, zda prodat 18" kola a koupit 17" kola s obutím, nebo koupit jen gumy na 18".

Sjeté gumy jsou rizikem na dešti a současně přitahují defekty jako magnet.

Heke prodam rok stary 15' elektrony i s letnima gumama. Teda jestli je ten tvuj klump vubec zvladne. Na 15tky musi mit clovek koule, ty gumy jsou zivy. Ne jak pomaly 17+.

Však já se nikomu smát nepotřebuji... Já na rozdíl od někoho, dokážu přiznat že nemám na to, abych měl to nejlepší, mám to co potřebuji, mám to na co mám, a hlavně máme krásné zdravé děti a všechno ostatní je už podružné... Fakt už končím tuhle bezvýznamnou debatu o pinďourech nemá to smyl stejně jako konverzace na téma combi vs. sedan, benzín vs. diesel a černá vs. bílá [emoji6]

V poradku. Nejlepsi je lift v cerne barve, co si budem povidat. Za dob eu4 bych tvrdil ze v nafte, ale dnes uz jen benzin.

Kdyz se kouknu na okolni svet, tak nvm zda-li bych chtel byt takovy sobec a vyvest do tohodle bordelu mlade.

A tim ze Clint posila odkazy na svuj vehykl jen vybranym osobam znaci, ze se za nej stydi :D. Hele prodam ti Feldu Clinte. Posledni poctive auto. Komplet vyrobene v CR z ceskych dilu! Design je z Italie! Jezdi jak z praku. RV 1999, cenu ti dam 35tis Kc (nove brzdy, vyvarena, dutiny, nova prevodovka, baterka... proste generalka, pani v nejlepsich letech).

Jinak me vzpominky na karburator vedou k Rapidu, Rku a Favoritu (ty novejsi s atomovym reaktorem - tak jim rikam, byly jeste horsi). Vzpominky to nejsou dobre. Karburatorem bych se nechlubil. Vzpominam jak se to hlavne na motorkach vecne prechlastavalo... brrrr

  • Pozitivní 1
Vloženo

Karburátor je klasika. A u motorky hlavně. A když to mas dobře nastavení a rozumíš tomu. Tak si můžeš ladit i výkon. A určíte levnější na údržbu. Proste Můj názor. Ze vstřikování a třeba ABS a podobné věci na motorku nepatří.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Se stříkačkou se samozřejmě jezdit dá uplně v pohodě, ale zastánci poctivých motorek prostě hlásají karburátory ;)

 

Sám jsem jezdil na MT-01 a byla to stříkačka....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ale jinak jsem chtěl původně kupovat po CBFku FZ1 fazer... 2012 rok to je prostě nádherná cestovní motorka a motor z R1čky ji propůjčuje úžasnou dravost... Už jsem ji měl vyhlídnutou, no Škoda že to nedopadlo...

Vloženo

To (FZ1-N) chtěl brácha, ale dostal varování, že u této motorky výrobce ošidil rám a že dost často praská....samozřejmě vlivem nešetrného zacházení, ale i tak by se to stávat nemělo. Navíc se jen těžko schání v dobrém stavu....Jako dobrá je samozřejmě, o tom žádná.

Vloženo

Tak dneska bych už asi koukal po jiném modelu, ale vzhledem k tomu, že teď stejně dlouho na motorku mít nebudu, jdou novinky trochu mimo mě. Ještě mi ležela v hlavě dlouho GSX 1000...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...