Clint Vloženo 27. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Jojo, do provozu 2003. Yamaha XJR 1300 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Tak brzy do práce? Já jdu teprve z práce... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Noju, celej víkend. A bude veselo, v sobotu má trochu sněžit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Vždycky si říkal že tak starý dopravní prostředky nechceš, už máš pomalu veterána co ničí životní prostředí vysokým co2 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 CO2 je pro přírodu přínos. A copak bude mít Osmánek k obědu? [emoji12] [emoji12] [emoji12] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Asi přijedu na návštěvu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Pracovní oběd na Moravě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 osmánek vám vyfotil prase které viděl někde na parkovišti a to je tak vše Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Až na Moravu nejedu, výrobky mi pošli poštou, to mi stačí, Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Kokto, to ne, to je sádrové prase na zahradu, místo trpaslíka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Tak sem přezul na zimní 17 "kola. Uplnej komfort, co mám povídat, i volant jde krásně lehce. Říkám si, že ty 17 kola jsou na oktávku ideální rozměr. 18" jsou fakt tvrdéNejlepsi jsou 15tky. Nikdy jsem jeste gumy nevyhazoval ze by byly sjety. Vzdy na stari! Kokta: mám Bridgestone Potenza. Ale vypadá to, že už je tam nebudu asi vracet, protože jsou dvě kola sjeté na minimální rysku, resp zbývá jim tak na nehet, což je 1-2 tis km a hotovo. Otázka co dál, zda prodat 18" kola a koupit 17" kola s obutím, nebo koupit jen gumy na 18". Sjeté gumy jsou rizikem na dešti a současně přitahují defekty jako magnet. Heke prodam rok stary 15' elektrony i s letnima gumama. Teda jestli je ten tvuj klump vubec zvladne. Na 15tky musi mit clovek koule, ty gumy jsou zivy. Ne jak pomaly 17+.Však já se nikomu smát nepotřebuji... Já na rozdíl od někoho, dokážu přiznat že nemám na to, abych měl to nejlepší, mám to co potřebuji, mám to na co mám, a hlavně máme krásné zdravé děti a všechno ostatní je už podružné... Fakt už končím tuhle bezvýznamnou debatu o pinďourech nemá to smyl stejně jako konverzace na téma combi vs. sedan, benzín vs. diesel a černá vs. bílá [emoji6] V poradku. Nejlepsi je lift v cerne barve, co si budem povidat. Za dob eu4 bych tvrdil ze v nafte, ale dnes uz jen benzin. Kdyz se kouknu na okolni svet, tak nvm zda-li bych chtel byt takovy sobec a vyvest do tohodle bordelu mlade. A tim ze Clint posila odkazy na svuj vehykl jen vybranym osobam znaci, ze se za nej stydi . Hele prodam ti Feldu Clinte. Posledni poctive auto. Komplet vyrobene v CR z ceskych dilu! Design je z Italie! Jezdi jak z praku. RV 1999, cenu ti dam 35tis Kc (nove brzdy, vyvarena, dutiny, nova prevodovka, baterka... proste generalka, pani v nejlepsich letech). Jinak me vzpominky na karburator vedou k Rapidu, Rku a Favoritu (ty novejsi s atomovym reaktorem - tak jim rikam, byly jeste horsi). Vzpominky to nejsou dobre. Karburatorem bych se nechlubil. Vzpominam jak se to hlavne na motorkach vecne prechlastavalo... brrrr 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Karburátor je klasika. A u motorky hlavně. A když to mas dobře nastavení a rozumíš tomu. Tak si můžeš ladit i výkon. A určíte levnější na údržbu. Proste Můj názor. Ze vstřikování a třeba ABS a podobné věci na motorku nepatří. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 (editace) a má motorka pohon haldex či automatickou klimatizaci? Editováno: 27. Listopad 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 (editace) Nemá... Když budeš hodnej, tak tě někdy svezu. Editováno: 27. Listopad 2015, autor: Clint 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 s tebou? sem snad sebevrah? já jezdím jedině s Petrem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Tak s tím ABS souhlasím, ale stříkačka mi nevadí, ano je to další elektronika, ale to je prostě doba... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 (editace) Se stříkačkou se samozřejmě jezdit dá uplně v pohodě, ale zastánci poctivých motorek prostě hlásají karburátory Sám jsem jezdil na MT-01 a byla to stříkačka.... Editováno: 27. Listopad 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 (editace) ja bych chtěl naftovou motorku, abych ušetřil. Editováno: 27. Listopad 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Mě se víc líbí B-King... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 (editace) pořádná naftová motorka, to je mašina. 1,5 litru na 100/km, ty woe to je uspora!!!! http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/royal-enfield/royal-enfield-bullet-350-diesel-13573.html Editováno: 27. Listopad 2015, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Ale jinak jsem chtěl původně kupovat po CBFku FZ1 fazer... 2012 rok to je prostě nádherná cestovní motorka a motor z R1čky ji propůjčuje úžasnou dravost... Už jsem ji měl vyhlídnutou, no Škoda že to nedopadlo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 To (FZ1-N) chtěl brácha, ale dostal varování, že u této motorky výrobce ošidil rám a že dost často praská....samozřejmě vlivem nešetrného zacházení, ale i tak by se to stávat nemělo. Navíc se jen těžko schání v dobrém stavu....Jako dobrá je samozřejmě, o tom žádná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Tak dneska bych už asi koukal po jiném modelu, ale vzhledem k tomu, že teď stejně dlouho na motorku mít nebudu, jdou novinky trochu mimo mě. Ještě mi ležela v hlavě dlouho GSX 1000... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 No já stále hledám GSX 1400. Hodně nedostatkové zboží.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 http://www.tipmoto.com/modely/suzuki/4896-gsx-1400.html :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky