Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak přišel nějaký borec z UPC, že teda připojí. nevzal si sebou kabel ani zásuvku a vrtačku už tuplem ne, tak pry v pondělí přijede jinej, to je fakt firma, ještě do telefonu mu říkám že bude muset vrtat a udělat zásuvku a kabel prostrčit :)

Si můžete podat s Radiusem ruce. Jo UPC, to je firma. :kol-28:

Dnes jsem se po dlouhé době projel FI 1.4 16V 74 kW. Tak si říkám, jak jsem s tím motorem mohl jezdit. :kol-28:  Jak si člověk navykne na charakteristiku TSI, tak je jízda s tímto motorem v kolonách "utrpení" (jel jsem jen ze Žižkova do Stodůlek).  Nicméně na co se TSI absolutně nechytá je nástup topení - auto jsem nastartoval, očistil přední sklo od námrazy (cca 1-2 minuty), nasednul, vyjel z boční ulice na Vinohradskou a už šel vlažný vzduch z topení. Po pár stech metrech jízdy už to docela slušně topilo (venku bylo -1°C). Toto soudruzi u TSI nějak nezvádli. :kol-32:

ja nevím co s ti rádoby ajtáci myslí achjo :)

 

to dělá maximálně u tvé 1.4.... po 2 minutách to začne u mě foukat vlažněji, po 6 minutách už docela vlažno v autě... nic hrozného, jenom než se ta celokuže ohřeje tak to trvá déle no...

 

u naftáka to bylo tak cca 8 minut že to trošku začlo foukat a po 12 minutách už bylo v autě slušně... olej se ohřál na 75 stupnu tak po 15 km :D

 

ale musím uznat, že 3.6 topí krásně i o moje předchozí polo 1.6 topilo trošku lépe...

Upraveno od kokta7

Nene, právěže ta 1.4 TSI topí dřív, než 1.2 TSI - tu jsem měl na mysli. A u té atmosféry 1.4 16V to topí skoro hned...

já co sem měl pučeného roomstra 1.4 63kw, tak to jelo moc krásně a taky to topilo o kuličku dříve než TSI... 

já sem zase občas zvyklej na 3.6, včera vyzkoušenou Bi turbo v TDI, takže tsi je fakt pomalé :(

my co měli dehet si ani na 1,2 TSI neztěžujeme. jak píše Kokta. Já u Rapída nastartuji (zadní ohřev, zrcátka ohřev, zaplá světla, topení funkce na max čelní sklo), jdu oškrábat okna a takové ty blbosti kolem auta 3min. A když se vracím do auta, už fouká vlažnej, vyjíždím a protože to mám z domova spíš 10km z kopce, tak to topí na plno spíš až po těch 10km, to je pravda, ale to bude tím reliéfem. Jinak kokta sice nechápe proč nastartovat a jít škrábat (jak se někde zmínil zde na fóru), ale většina lidí to tak dělá. Donedávna jsem taky nejdřív oškrábal atd. a až pak startoval a okamžitě vyjížděl, jen že to je nahovno, jak jsem začal v autě dejchat protože to sklo bylo studené, začlo to namrzat mlžit se ze vnitř než začlo topení atd. a to stojí za hovno. Myslím si, že ty 3 min. chodu motoru za studena na volnoběh mu neuškodí.

No ta verze 1.4 63 kW je něco jiného, tam to jede i od nižších otáček, ta stokoňovka je v tomto poněkud zdechlá a navíc Roomster je jinak zpřevodovaný, než Fabia se stejným motorem.

Já to dělám jen někdy (nastartovat a nechat bublat, přičemž škrábu okna) - ale takto zapnu výhřev zadního skla a zrcátek, abych se s tím nemusel škrábat a mohl po očištění předních oken hned vyjet. Petře - u novějších 1.2 TSI je údajně nějaká sw úprava řj motoru právě kvůli rychlejšímu náběhu topení (někde na foru se o tom píše), protože u těch prvních je to opravdu bídné.

ja sem třeba tuhle bílou ještě neškrábal, koberec nebo něco podobného na čelním skle a zabere to i boční skla...

Jo pawouku, díky za info, to jsem nevěděl. Kokto: Jo takhle to myslíš, taky mám na skle nějakej ten alobal, ale ten musí člověk stejně sundat, oklepat od námrazy než ho strčí do kufru (abych pak neměl vodu v kufru), omést auto od sněhu - nemám rád když mi pak z kapoty odletuje sníh nebo zmrasky do čelního skla, se vždycky leknu, atd. Tak, že neškrábu, ale přesto to nějakou chvilku trvá a nepomůže mi ani sympli zelená škrabka ve víčku nádrže, že by to třeba udělala sama. :-) Kupodivu se divím, že auto už mám rok a pořád tam je :-) No ale zase jsem přišel o anténu.

Zapoměl jsem dodat, že to škrábání platí pro služebák, když ho mám doma. Svoje mám pěkně v garáži a škrabka zahálí.

No jo, to jsou ty šťastlivci se služebákem. No zase mě firma přispívá na benzín na cesty do práce cca 80%, tak si nechci ztěžovat, alespoň něco. Hold když jsem měl dehet bylo to 100%, páč tén méně žral :-)

Jo šťastlivci - prdlajs, doma ho mám jen když mám pohotovost - a to je jednou týdně. Jinak ne. GPS to hlídá.  :kol-33:

Mno, to znám. Ale nechápu jak to použít - příklad: pojedu na černo domů, takže v práci to zapnu, dojedu domů a druhý den přijedu se zapnutou rušičkou do práce. Tam to vypnu a je mi to prd platné, protože najeté km to bere z palubní desky. Takže tam nebude souhlasit stav tachometru.

ještě musíš stočit kilometry :D

A safra. :rolleyes:  Prý to dokonce bere údaje o stavu paliva v nádrži.  :kol-32:

Petře, jak myslíš že se divíš, že tam tu škrabku ještě máš? To ti snad nikdo neukradne ne, když se ti víčko nádrže zamyká s autem...

 

Kluci nevíte někdo kod na ten kabel a mikrofon k Columbusu?

@pawouku to je dobře :) já tohle ochcávání nesnáším, když někdo dá pravidla tak se to má dodržovat :)

Tak jest - mně to taky za to nestojí, abych kvůli tomu dostal padáka.

Stringo: kde zijes. U Rapida se vicko s centralem nezamyka, tedy ac ho mam ve stredni vybave musim zamykat vicko klicem jak pred 20 lety u felicie.Ano u Spacebacka uz to je, ale u MR 2013 diky usporam u Rapida to nema. Nevim jak je to u MR 2014. Hold nekdy absorudni uspory. Treba Rapid nema zpetny ventyl na prednich ostrikovacich. Cena asi 60 kc. Kdyz stisknes packu musis ji tak 2s drzet nez zacne strikat voda. Sterace jsou softwarove upraveny ze zacnou stirat prave az soucasne s vystrikem vody. Tedy nejdou na sucho. Jen musis packu drzet jako jako idiot. Veci co mela uz moje Octa pred 12 lety. Hold dnes se setri na vsem a netyka se to jen Rapida.

Upraveno od Petrrr

Tak on to nemá jenom rapid, i francouzi to mají... bohužel je to smutné..

 

Stringo: kde zijes. U Rapida se vicko s centralem nezamyka, tedy ac ho mam ve stredni vybave musim zamykat vicko klicem jak pred 20 lety u felicie.Ano u Spacebacka uz to je, ale u MR 2013 diky usporam u Rapida to nema. Nevim jak je to u MR 2014. Hold nekdy absorudni uspory.

V Etce stále jen pro Spaceback i u MR 2014.

Jj. Rapid neni spatne auto. Ale v nekterych vecech nedotazene kvuli usporam. Mas recht poctiva auta konci 02, S2. Dnes uz bych mozna taky premyslel jinak se zkusenostmi a vedomostmi co mam nyni. Asi bych koupil O2 1.4 TSI rok starou za ty samy prachy. Hold jsem se nechal zlakat novinkou a vidinou prvniho noveho auta. To jsem ovsem veril marketingove masirce a do te doby dobre zkusenosti se Skodovkama.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.