Pawouk Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Tož pravda - to by už na něj byla přímo vražedná kombinace. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 já audinky přímo miluji není špatná ale je to automat, fakt nechci aby mě řadil němec v tomhle , radši kdyby mě řadil ital od masserati s pádly , ale ta modrá RS4 v sedanu byla daleko lepší.. a když mě kamarád svezl v R8, tak jsem si strašně ustříkával a byl jsem z toho udělanej.... pak sem sednul do oktávky a připadal jsem si jak na kole http://www.youtube.com/watch?v=Y3DDeUAjxF0 kromě toho automatu je to prostě http://www.tipcars.com/audi-r8/52fsi-q-s-tronic-novy-model-36650138.html tahle A6 kdyby měla vzducháč tak by to bylo taky super, Petr by mě to poslal o cca 50kw vejš a pohoda jahoda http://www.tipcars.com/audi-a6/30-tfsiquattros-tronichead-up-display-60010094.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 ty voe, ja ti sem postnu auto za 290 a ty me posles jedno pres 4 a druhy pres mega Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 (editace) njn o tom sou audiny proto jezdím oktávkou víš Editováno: 22. Září 2013, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 A co poladit trošku šáde třeba tímhle www.powervalve.co.uk. Už si brousim zuby na ten cat-back doufám, že to na jaře klapne tenhle vejfuk má brutální zvuk.:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 To není lauf asi na diesel co? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 proč by ne, zahodíš DPF a je to akorát já mam greenline tak nechci aby to řvalo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 me se tam ta uprava skodovky neotevre, asi nejaka chyba spojeni no nic, tak holt se na to zkusim podivat rano z prace Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Mohlo by to fungovat. Vejfuk na RS TDI a benzin je tuším stejny. A co se mi na tom libý, že je to podobné origu akorát to má průměr vedeni 76mm a koncovku 80mm a ještě je možnost mít koncovku v leskle černé:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 blbne jim nějak web server.. http://airride.co.uk/air-suspension-kit-for-vehicles/kits-car/skoda/skoda-octavia/skoda-octavia-mk2-04-13/ píšou tam něco že je to automaticky, takže by to mohlo fungovat jako adaptive air suspension u audi? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2013 (editace) Sem si dneska konfiguroval zkusmo trojkovou oktu v eleganci, zvolil jsem krásnou modrou race metlu, 17" kola, xenony, bežový krásný a nepraktický interiér, samosebou už navigaci a samozřejmě motor 1,8 TSI 132KW. Mno vyšlo to bratru na 650tis., po slevě od prodejce těsně pod 600 papírů..... Řikám si, ta by mi stačila P.S......zajímavé easy entry bez klíčku a startování tlačítkem je u elegance zadara a u RS-a příplatkové...šmejdi Editováno: 25. Září 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 RS není a nebyla nejvyšší výbava. Tak proto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 (editace) Myslíš, že by ti větší slevu nedali? Za tyhle penízky máš ale i Rsko ne? Zase na druhou stranu, ne elegance verze bude méně nápadná a svoje kouzlo to má také Editováno: 25. Září 2013, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2013 (editace) Právě, on by mi vlastně ten výkon 180 koní i stačil Navíc se mi líbí Mavoušovskej světlej interiér, ač nepraktickej, tak k eleganci opravdu sedne a v RS-u je to všechno černé, dokonce i sloupky a strop.... Standart dávají prej 7 procent, já počítám s osmi. Možná se ale dá vydolovat víc Editováno: 25. Září 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 No rozdil tam bude hlavně v motoru chipnuty ereso bude míti mezi 270-300ps a to uz by bylo treba pro me zajímavý to z jednaosmi jen chipem nedostaneš :-) + lepší podvozek vetší brzdy atd... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2013 Nevím, jestli budou rozdíly v podvozku, co vím, tak na RS je snížený, ale netuším co by mělo být dál jiného. Víceprvek vzadu je u 1,8 také standart oproti ropákovi.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 (editace) No třeba u dvojky jsou navareny vystuze v zadní casti karoserie (kufr) pro zpevneni, které ma jen model RS. Podvozek sport a RS je taky jiný nebo tomu bylo aspoň u dvojky. Prostě je to celkově naladěný na vyšší výkon...:-) Editováno: 25. Září 2013, autor: Arlo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 (editace) Kluci potřebuju poradit. Mam doma FL zrcátka a mám už i ten modul na sklápění, ale ten se musí napojit na zrcátka. Otázka: Jak spojit drátky z kabeláže ze zrcátka a z modulu? Na hulváta odizolovat, napájet a zaizolovat, nebo je nějakej šetrnější a lépe proveditelnej způsob? mě se to moc pájet nechce, jsou to kablíčky jako nic... PS: já bych šel do nového RSa, právě kvůli tomu, že bych ho ani nemusel chipovat a vše by bylo sportovně dodělané, i ten introš se mi líbí. Pokud bych nešel do RS, tak L&K 1,8 TSi... Do dalšího TDi bych asi nešel a zkusil benzínek... Ale uvidíme co bude za 3 roky, až budou tyhle autíčka po leasingu, to se budou prodávat za "lidovější" ceny... Samozřejmě v německu, u nás už nekoupim ani koloběžku Editováno: 26. Září 2013, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 (editace) tak přeci existují spojky ne? nebo se zeptej ferdy ne? ale to by si zase musel jet štreku. hele oni roční vozy jsou taky v pohodě, kdyby si dovolila škodovka podvádět s prodejcem, tak pak už nemůžeš věřit ani německému úřadu Editováno: 26. Září 2013, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 http://www.autoforum.cz/tuning/trabant-rs-bakelitak-dostal-220-koni-vypada-jako-novy-model/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Tak ten je hodně povedenej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Stringo na kabliky bych použil pin konektory. To mi přijde jako elegantní řešení a nejvíce podobné origu. Dají se koupit třeba tady www.autokabel.cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 (editace) To vypadá docela pěkně, jak se provádí zakabelování? Jsou na to nějaké kleště, nebo se to taky pájí? Nebo ten konektor je obal a na drátky se musí koupit ty dutinky, které se slusují? Nikdy jsem to nedělal, tak abych něco nepodělal, když už to budu kuchat... Jo a taky asi potřebuju nějaké kleště na to lisování konektorů ne? Editováno: 27. Září 2013, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Jo jsou na to spesl klesticky, ale jde to i normalnima koupis si ty stribrny kovovovy piny samce a samici pridelas k nim dratky nepaji se jen secvaknout a cele zasunes do konektoru... pin ma v sobe pojistku aby ti nevypadl. Kdyz budes chtit pin vyndat tak je potreba si koupit vypichovak pinu bez toho to nejde, ale ten mam nahodou doma..:-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky