Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

já audinky přímo miluji :)  není špatná ale je to automat, fakt nechci aby mě řadil němec v tomhle :(, radši kdyby mě řadil ital od masserati s pádly :), ale ta modrá RS4 v sedanu byla daleko lepší..

a když mě kamarád svezl v R8, tak jsem si strašně ustříkával a byl jsem z toho udělanej.... pak sem sednul do oktávky a připadal jsem si jak na kole

http://www.youtube.com/watch?v=Y3DDeUAjxF0   :kol-41:

kromě toho automatu je to prostě http://www.tipcars.com/audi-r8/52fsi-q-s-tronic-novy-model-36650138.html

 

tahle A6 kdyby měla vzducháč tak by to bylo taky super, Petr by mě to poslal o cca 50kw vejš a pohoda jahoda :)

http://www.tipcars.com/audi-a6/30-tfsiquattros-tronichead-up-display-60010094.html

Vloženo

A co poladit trošku šáde třeba tímhle www.powervalve.co.uk. Už si brousim zuby na ten cat-back doufám, že to na jaře klapne tenhle vejfuk má brutální zvuk.:-)

Vloženo

Mohlo by to fungovat. Vejfuk na RS TDI a benzin je tuším stejny. A co se mi na tom libý, že je to podobné origu akorát to má průměr vedeni 76mm a koncovku 80mm a ještě je možnost mít koncovku v leskle černé:-)

Vloženo (editace)

Sem si dneska konfiguroval zkusmo trojkovou oktu v eleganci, zvolil jsem krásnou modrou race metlu, 17" kola, xenony, bežový krásný a nepraktický interiér, samosebou už navigaci a samozřejmě motor 1,8 TSI 132KW. Mno vyšlo to bratru na 650tis., po slevě od prodejce těsně pod 600 papírů..... ;)

 

Řikám si, ta by mi stačila :)

 

P.S......zajímavé easy entry bez klíčku a startování tlačítkem je u elegance zadara a u RS-a příplatkové...šmejdi

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Myslíš, že by ti větší slevu nedali?  Za tyhle penízky máš ale i Rsko ne? Zase na druhou stranu, ne elegance verze bude méně nápadná a svoje kouzlo to má také ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Právě, on by mi vlastně ten výkon 180 koní i stačil :D   Navíc se mi líbí Mavoušovskej světlej interiér, ač nepraktickej, tak k eleganci opravdu sedne a v RS-u je to všechno černé, dokonce i sloupky a strop....

 

Standart dávají prej 7 procent, já počítám s osmi. Možná se ale dá vydolovat víc ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

No rozdil tam bude hlavně v motoru chipnuty ereso bude míti mezi 270-300ps a to uz by bylo treba pro me zajímavý to z jednaosmi jen chipem nedostaneš :-) + lepší podvozek vetší brzdy atd...

Vloženo

Nevím, jestli budou rozdíly v podvozku, co vím, tak na RS je snížený, ale netuším co by mělo být dál jiného. Víceprvek vzadu je u 1,8 také standart oproti ropákovi....

Vloženo (editace)

No třeba u dvojky jsou navareny vystuze v zadní casti karoserie (kufr) pro zpevneni, které ma jen model RS. Podvozek sport a RS je taky jiný nebo tomu bylo aspoň u dvojky. Prostě je to celkově naladěný na vyšší výkon...:-)

Editováno: , autor: Arlo
Vloženo (editace)

Kluci potřebuju poradit. Mam doma FL zrcátka a mám už i ten modul na sklápění, ale ten se musí napojit na zrcátka. Otázka: Jak spojit drátky z kabeláže ze zrcátka a z modulu? Na hulváta odizolovat, napájet a zaizolovat, nebo je nějakej šetrnější a lépe proveditelnej způsob? :kol-32:  mě se to moc pájet nechce, jsou to kablíčky jako nic...

 

PS: já bych šel do nového RSa, právě kvůli tomu, že bych ho ani nemusel chipovat a vše by bylo sportovně dodělané, i ten introš se mi líbí. Pokud bych nešel do RS, tak L&K 1,8 TSi... Do dalšího TDi bych asi nešel a zkusil benzínek... Ale uvidíme co bude za 3 roky, až budou tyhle autíčka po leasingu, to se budou prodávat za "lidovější" ceny... Samozřejmě v německu, u nás už nekoupim ani koloběžku :kol-25:

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo (editace)

tak přeci existují spojky ne? nebo se zeptej ferdy ne? ale to by si zase musel jet štreku. 

hele oni roční vozy jsou taky v pohodě, kdyby si dovolila škodovka podvádět s prodejcem, tak pak už nemůžeš věřit ani německému úřadu ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Stringo na kabliky bych použil pin konektory. To mi přijde jako elegantní řešení a nejvíce podobné origu. Dají se koupit třeba tady www.autokabel.cz

Vloženo (editace)

To vypadá docela pěkně, jak se provádí zakabelování? Jsou na to nějaké kleště, nebo se to taky pájí? Nebo ten konektor je obal a na drátky se musí koupit ty dutinky, které se slusují? Nikdy jsem to nedělal, tak abych něco nepodělal, když už to budu kuchat... Jo a taky asi potřebuju nějaké kleště na to lisování konektorů ne?

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo

Jo jsou na to spesl klesticky, ale jde to i normalnima koupis si ty stribrny kovovovy piny samce a samici pridelas k nim dratky nepaji se jen secvaknout a cele zasunes do konektoru... pin ma v sobe pojistku aby ti nevypadl. Kdyz budes chtit pin vyndat tak je potreba si koupit vypichovak pinu bez toho to nejde, ale ten mam nahodou doma..:-).

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...